Výhody infolinky vo veľkých spoločnostiach

Infolinka je dôležitá ako pre malé, tak aj pre tie najväčšie spoločnosti na trhu. Zaisťuje im, že o ich zákazníkov bude skutočne dobre postarané, čím efektívne podporuje ich spokojnosť a zároveň aj chuť nakupovať. Aké ďalšie výhody prináša infolinka do veľkých podnikov a prečo by v nich rozhodne nemala chýbať? Osobitý prístup Nevýhodou veľkých internetových…

Infolinka a zákaznícka spokojnosť. Čo môžete urobiť lepšie?

Na zákaznícku spokojnosť má vplyv viacero faktorov. Okrem širokej ponuky, výhodných cien a rýchleho dodania zaváži aj spôsob komunikácie. Bohužiaľ, ten býva kameňom úrazu pre mnohé spoločnosti. Zdá sa vám, že váš zákaznícky servis nie je úplne najlepší? Pripravili sme si niekoľko rád, ktoré vám s tým pomôžu. Zákazníka nenechávajte čakať To, čo zákazníci neznášajú…

Ako funguje infolinka?

Mnohí zákazníci, ktorí nakupujú prostredníctvom internetových obchodov, potrebujú často s niečím poradiť. Niektorí nevedia ako za objednávku zaplatiť, iní zas majú problémy s výberom alebo vrátením. Na takéto a ďalšie podobné situácie by mala byť na webovej stránke dostupná infolinka vo forme telefónneho čísla, e-mailu či online chatu. Ako infolinka funguje a aké formy existujú?…

Prevencia pred vznikom nezaplatených pohľadávok. Ako na to?

S faktúrou, ktorá nebola zaplatená na čas, sa stretol snáď každý podnikateľ. Niekedy sa tak stane z dôvodu nedbanlivosti, kedy si druhá strana nestihne odsledovať dátum. Inokedy k tomu dôjde naschvál a peniaze musíte vymáhať. Ako sa vyhnúť nezaplatenej faktúre a na čo všetko myslieť? Riešením je skoré inkaso Vymáhanie pohľadávok je síce často efektívne…

Opäť sa rozrastáme. Nová prevádzka v Snine

Do CreditCall rodiny pribudla nová prevádzka. Funguje od 1. júla 2023 na adrese Strojárska 3995, v Snine. Do svojho kolektívu spoločnosť privítala 13 nových zamestnancov. Ako sa zrodila myšlienka pobočky v Snine? Jej zriadenie prebehlo celkom rýchlo, ako prišlo k tomuto rozhodnutiu? „Dlhšie sme uvažovali, že kvôli potrebám našich klientov otvoríme novú prevádzku niekde na strednom alebo východnom…

Príbehy CreditCallu: Táňa Micaľuková, koordinárka Linky pomoci

Táňa Micaľuková, jej staršia sestra a mladší brat sa narodili na západnej Ukrajine rodičom, ktorých korene boli pôvodne na Slovensku. Stará mama pochádzala zo Slovenska, no počas druhej svetovej vojny ako novorodenec so svojimi rodičmi ušli do bezpečia na Ukrajinu. Žili v ukrajinskom meste Luck, približne 400 km severne od hraníc, kúsok od Poľska. Postupom rokov Slovenská…

Vianočná sezóna sa pomaly blíži. Spravte si u nás prieskum trhu

Vianočná sezóna je pre mnohé firmy tou najdôležitejšou sezónou v roku. Keď sa na ňu správne pripravia, vedia vďaka nej niekoľkonásobne zvýšiť svoje zisky. Chceli by ste z vianočných sviatkov vyťažiť maximum? V tom prípade nezabúdajte na kvalitný prieskum trhu, ktorý je základom úspechu. Prečo je prieskum trhu dôležitý? Prieskum trhu je jednou z metód,…

DEŇ RODINY V ŽILINE

AJ ŽILINSKÁ POBOČKA MÔŽE MAŤ O PÁR ROKOV PRÍSUN NOVÝCH MLADÝCH ŠIKOVNÝCH OPERÁTOROV.. 22. septembra 2023 absolvovala svoj Deň rodiny aj žilinská prevádzka. Trocha netradične, no s výbornou účasťou. Naši žilinskí kolegovia využili ešte zvyšok letného počasia. Vedúca pobočky Renátka Turská so svojim tímom animátorov urobili krásnu akciu v exteriéri, v Bergu na Vlčincoch. Hostia však neboli ochudobnení o disciplíny,…

Podporte letné výpredaje skladových zásob pomocou telesales

Koniec leta sa už tradične spája s výpredajmi, ktoré lákajú mnohých zákazníkov. Chcete maximalizovať svoje zisky a mať istotu, že vaša ponuka skutočne zaujme? Stavte na telesales. To vám okrem iného pomôže získať aj nových zákazníkov, ktorým budete môcť neskôr spolu s výpredom poskytnúť aj rôzne zaujímavé a drahšie produkty alebo služby. Ako funguje telesales?…

Čo je retencia zákazníkov?

Získať nových klientov je v dnešnej dobe čoraz náročnejšie. Po tom, ako sa vám to podarí, však vaša práca ani zďaleka nekončí. V ďalšej fáze nasleduje pravidelná komunikácia a starostlivosť o nich. V inom prípade o vaše produkty alebo služby stratia časom záujem. Začínate si všímať, že zákazníci nakupujú menej alebo od vás odchádzajú? Ideálnym…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.