Informácie o trhu a prieskum vášho produktu. Ako podnikať s Credit Call?

Ak chcete, aby sa vášmu produktu darilo, musíte do detailu poznať trh a zákazníkov, ktorým ho plánujete predávať. Len tak budete vedieť, akú marketingovú stratégiu zvoliť. Dobrou správou je, že na celý tento proces nemusíte byť sami. S každým krokom vám vie pomôcť call centrum Credit Call. Spoznajte svojich zákazníkov Ešte predtým, ako začnete premýšľať…

Veľké výpredaje po vianočnej sezóne. Ako využiť telesales?

Vianoce sú síce za nami, no to neznamená, že z nich nemôžete už nič vyťažiť. Práve naopak. Týždne, či dokonca mesiace po nich sú ideálne na veľké výpredaje, pomocou ktorých vedia zákazníci ušetriť aj viac ako 70 %. Ako využiť povianočné obdobie a na čo myslieť pri uvádzaní zliav? Čím skôr, tým lepšie Povianočné výpredaje…

Kreatívne marketingové kampane v telemarketingu na vianočnú sezónu

Veľké množstvo reklám spôsobuje, že ľudia sú voči nim čoraz imúnnejší. Na sociálnych sieťach, webových stránkach alebo v televízii ich vedia veľmi jednoducho preskočiť alebo odignorovať. Pre vianočnú sezónu, kedy je marketingových kampaní ešte viac, to platí dvojnásobne. Ako teda podporiť predaj produktov alebo služieb tesne pred sviatkami? Kľúčom je výber správneho typu marketingu a…

Ako vymáhame pohľadávky? Rady a tipy od CreditCall

Vymáhanie pohľadávok je jednou z najefektívnejších metód ako vyriešiť situáciu s nezaplatenou faktúrou. Je však časovo náročná. Nehovoriac o tom, že nie je ani veľmi príjemná. Namiesto toho, aby ste všetko robili sami, sa môžete obrátiť na profesionálov z call centra. Ako prebieha celý proces vymáhania a akým spôsobom pracujeme my v CreditCall? Skoré inkaso…

Výzvy a príležitosti v telemarketingu počas vianočnej sezóny

Vianočná sezóna prináša podnikateľom viacero príležitostí, ako zvýšiť predaj a tým aj svoje zisky. Dôležité je len vedieť, ktoré z nich skutočne stoja za to a ako ich správne využiť. V mnohých oblastiach pritom dokáže pomôcť jedna praktická služba – telemarketing. Aké výhody má a prečo by ste mali nad ňou tieto Vianoce porozmýšľať? Zvýšený…

CreditCall získal cenu Czech Contact Center Award: Odmenení za svoju dobročinnosť

Spoločnosť CreditCall sa v súťaži Czech Contact Center Award umiestnila na 1. mieste v kategórií Klienti. Vyhrala s projektom Linky Pomoci vojnovým utečencom, ktorá funguje od februára 2022. Za ten čas vybavila viac než 60 000 hovorov a 100 000 sms správ. Od roku 2014 súťaž organizuje spoločnosť ADMEZ s cieľom predstaviť prácu v call centrách a porovnať kvalitu ich projektov. Linka Pomoci bola…

Efektivita v telesales v období Vianoc

Premýšľate, ako podporiť predaj svojich výrobkov alebo služieb počas Vianoc? Ideálnou voľbou je telesales. Táto forma telemarketingu je účinná po celý rok, no práve na sviatky, kedy ľudia nakupujú viac ako zvyčajne, môže priniesť oveľa lepšie výsledky. Čo všetko vďaka telesales získate a aké formy máte k dispozícii? Účinnosť telesales Telesales, známy aj ako predaj…

Príbehy CreditCallu: Lucia Kafúnová a Anna Púpalová, telefonické špecialistky projektu Packeta

Spoluprácu s Packetou sme rozbehli predvianočnou sezónou koncom októbra 2020. Aby sme Packetu viac priblížili, značka bola založená v roku 2010 v Českej republike. Je to digitálna e-commerce platforma, ktorá udáva trendy v logistike. Vznikla s cieľom zjednodušiť e-shopom prepravu tovaru k zákazníkom. Dnes poskytuje riešenia pre prepravu zásielok do celého sveta. Krédom Packety je rýchle a pohodlné…

Automatizácia a chatboty v infolinkách pred Vianocami

Každý majiteľ internetového obchodu vie, že Vianoce sú jedným z najnáročnejších období roka. Ľudia nakupujú oveľa viac ako v iné mesiace, čo automaticky znamená zvýšenú potrebu infolinky. Mnohé spoločnosti preto od polovice novembra alebo začiatku decembra rozširujú zákaznícky servis o ďalších pracovníkov či dokonca o chatboty. Ako vám dokáže toto riešenie pomôcť a prečo by…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.