Výzvy a príležitosti v telemarketingu počas vianočnej sezóny

Vianočná sezóna prináša podnikateľom viacero príležitostí, ako zvýšiť predaj a tým aj svoje zisky. Dôležité je len vedieť, ktoré z nich skutočne stoja za to a ako ich správne využiť. V mnohých oblastiach pritom dokáže pomôcť jedna praktická služba – telemarketing. Aké výhody má a prečo by ste mali nad ňou tieto Vianoce porozmýšľať? Zvýšený…

Efektivita v telesales v období Vianoc

Premýšľate, ako podporiť predaj svojich výrobkov alebo služieb počas Vianoc? Ideálnou voľbou je telesales. Táto forma telemarketingu je účinná po celý rok, no práve na sviatky, kedy ľudia nakupujú viac ako zvyčajne, môže priniesť oveľa lepšie výsledky. Čo všetko vďaka telesales získate a aké formy máte k dispozícii? Účinnosť telesales Telesales, známy aj ako predaj…

Automatizácia a chatboty v infolinkách pred Vianocami

Každý majiteľ internetového obchodu vie, že Vianoce sú jedným z najnáročnejších období roka. Ľudia nakupujú oveľa viac ako v iné mesiace, čo automaticky znamená zvýšenú potrebu infolinky. Mnohé spoločnosti preto od polovice novembra alebo začiatku decembra rozširujú zákaznícky servis o ďalších pracovníkov či dokonca o chatboty. Ako vám dokáže toto riešenie pomôcť a prečo by…

Analýza dát z infoliniek v období vianočného nákupného šialenstva

Vianoce sú pre obchody jedným z najlepších období roka. Ľudia nakupujú a neváhajú minúť aj väčšie množstvo peňazí. Ak však chcete, aby boli aj tentokrát úspešné, nesmiete čakať, že zákazníci za vami len tak prídu. Musíte si nastaviť správnu stratégiu, vďaka čomu zo sviatkov vyťažíte maximum. Jednou z možností, ako na to, je analýza dát…

CREDITCALL PODPORUJE ROVNOSŤ V ODMEŇOVANÍ

Podľa prieskumov Európskej Únie musia ženy pracovať o dva mesiace dlhšie ako muži, aby dosiahli rovnaké ročné odmeny. Priemerný rozdiel v mzdách je v EÚ aktuálne 12,73 %, kým na Slovensku je číslo ešte vyššie. Za rok 2022 bol podľa Štatistického úradu SR rozdiel až 19%, oproti rozdielu z roku 2021 – 16,6 %. Oproti minulému roku v SR nastalo…

CreditCall pomáha v dobe vojnového konfliktu na Ukrajine

24. októbra si pripomíname Medzinárodný deň OSN Organizácia Spojených národov vznikla po druhej svetovej vojne primárne s cieľom udržiavať svetový mier a bezpečnosť. Založilo ju 51 krajín a okrem mieru sa zaviazali rozvíjať priateľské vzťahy medzi národmi, podporovať sociálny pokrok, lepšiu životnú úroveň a ľudské práva. Združuje štáty, ktoré sa zaviazali spolupracovať pri podpore zásad a cieľov vytýčených v Charte OSN….

Výhody infolinky vo veľkých spoločnostiach

Infolinka je dôležitá ako pre malé, tak aj pre tie najväčšie spoločnosti na trhu. Zaisťuje im, že o ich zákazníkov bude skutočne dobre postarané, čím efektívne podporuje ich spokojnosť a zároveň aj chuť nakupovať. Aké ďalšie výhody prináša infolinka do veľkých podnikov a prečo by v nich rozhodne nemala chýbať? Osobitý prístup Nevýhodou veľkých internetových…

Infolinka a zákaznícka spokojnosť. Čo môžete urobiť lepšie?

Na zákaznícku spokojnosť má vplyv viacero faktorov. Okrem širokej ponuky, výhodných cien a rýchleho dodania zaváži aj spôsob komunikácie. Bohužiaľ, ten býva kameňom úrazu pre mnohé spoločnosti. Zdá sa vám, že váš zákaznícky servis nie je úplne najlepší? Pripravili sme si niekoľko rád, ktoré vám s tým pomôžu. Zákazníka nenechávajte čakať To, čo zákazníci neznášajú…

Ako funguje infolinka?

Mnohí zákazníci, ktorí nakupujú prostredníctvom internetových obchodov, potrebujú často s niečím poradiť. Niektorí nevedia ako za objednávku zaplatiť, iní zas majú problémy s výberom alebo vrátením. Na takéto a ďalšie podobné situácie by mala byť na webovej stránke dostupná infolinka vo forme telefónneho čísla, e-mailu či online chatu. Ako infolinka funguje a aké formy existujú?…

Prevencia pred vznikom nezaplatených pohľadávok. Ako na to?

S faktúrou, ktorá nebola zaplatená na čas, sa stretol snáď každý podnikateľ. Niekedy sa tak stane z dôvodu nedbanlivosti, kedy si druhá strana nestihne odsledovať dátum. Inokedy k tomu dôjde naschvál a peniaze musíte vymáhať. Ako sa vyhnúť nezaplatenej faktúre a na čo všetko myslieť? Riešením je skoré inkaso Vymáhanie pohľadávok je síce často efektívne…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.