Zákaznícke centrum

Ako vyriešiť situácie, keď máte viac prichádzajúcich hovorov než dokážete obslúžiť. Ako ich vyriešiť počas dňa alebo v silných mesiacoch počas roka. Odpovede nájdete v tejto prípadovej štúdií.

Medzinárodný deň call centier

24.7. je medzinárodným dňom call centier a preto by sme radi pri tejto príležitosti poďakovali za odvedenú prácu všetkým operátorom, supervízorom, projektovým manažérom, pracovníkom IT ako aj  všetkým zamestnancom, ktorí sa podeľajú na zabezpečovaní prevádzky call centier. V ostatnom čase sa ale vo väčšej miere stretávame s nie príliš pozitívnymi reakciami na prácu ľudí v call…

Návrh na zlepšenie technickej a praktickej podpory v rámci opatrení proti šíreniu Covid-19

Na základe profesionálnych skúseností z komerčného prostredia a na základe informácií získaných od začiatku pandémie sme pripravili naše návrhy ako pomôcť, zjednodušiť a zefektívniť niektoré procesy a oblasti, spojené s potlačením pandémie. ROZSAH ODPORÚČANÝCH OBLASTÍ Infolinka Registrácia na očkovanie – čakáreň Registrácia na očkovanie – aktívne navolanie Trasovanie E-karanténa 1. VŠEOBECNÁ INFOLINKA  (poskytovanie podpory širokej,…

Vyhodnotenie roka 2020

Kvalitný zákaznícky servis je kľúčom k spokojnosti vašich zákazníkov. Ak hľadáte efektívny spôsob prevádzky vášho zákazníckeho servisu, naše služby sú určené práve pre vás.

Aká je efektivita telemarketingu?

Na stretnutiach s klientmi najčastejšie dostávam 2 otázky, a to: „Koľko stojí telemarketing?“ a „Akú máte úspešnosť?“ Na obe otázky neexistuje presná, ani správna odpoveď. Skúsme sa teraz pozrieť na to, čo ovplyvňuje úspešnosť telemarketingu a tým pádom aj efektivitu vynaložených prostriedkov pri realizácií telemarketingových kampaní.

Infolinka ako váš ďalší predajný kanál

Infolinka alebo help desk, môžeme to nazvať akokoľvek. V každom prípade sa jedná o miesto, kde sa klient obracia na svojho poskytovateľa služieb s nejakou požiadavkou, pretože sa chce informovať o aktuálnej ponuke, alebo sa chce opýtať na otváracie hodiny, alebo chce zrušiť poistnú zmluvu. Môže mať tiež napríklad problém so svojim telefónom. Každopádne je to miesto, kam sa mnohí z nás snažia…

Čo v budúcnosti čaká zákaznícke (call) centrá

Call centrá sa za posledné obdobie pomerne výrazne vyvinuli. Z klasických telefonických služieb vznikajú integrované obslužné centrá kde zákazník vybaví všetko čo potrebuje. Vznikajú centrá zdieľaných služieb na ktorých vybavíte všetko na jeden telefonát, email alebo chat. Zákazník zavolá s reklamáciou s hovor ukončí s predĺženou zmluvou. Napíše na chat na webe a operátor mu po pár vetách zavolá…

2 dôvody prečo sa neviem dovolať na infolinku

K napísaniu tohto krátkeho textu ma inšpiroval komentár v jednej diskusii. Budem citovať: „20x som sa tam snažil dovolať a nedovolal som sa“. Takže tu sú dva hlavné body, prečo sa nedovolám a krátky návod ako sa na infolinku dovolať: Nie je veľa situácii, ktoré zhoršujú váš dojem zo služby alebo produktu tak, ako nedovolať sa na…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.