Agentúra dočasného zamestnávania

Rozšírili sme oblasť nášho podnikania o činnosť agentúry dočasného zamestnávania. Ústredie práce, sociálnych vecí a rodiny vydalo našej spoločnosti CreditCall povolenie na vykonávanie činnosti agentúry dočasného zamestnávania. Rozhodnutie je zo dňa 17.08.2015 pod registračným číslom: 2015/132396/17854/OSS. Týmto sme sa stali jedným z mála, ak nie jediným call centrom s týmto typom povolenia na Slovensku. Umožňuje…

Samostatný finančný agent – rozšírenie

Samostatný finančný agent – rozšírenie V apríli sme si rozšírili predmet činnosti samostatného finančného agenta. Ako sme už koncom roka 2014 avizovali, našej spoločnosti vydala Národná banka Slovenska rozhodnutie o povolení na vykonávanie činnosti samostatného finančného agenta pre sektory 1. poistenia alebo zaistenia 2. poskytovania úverov. Od 17.04.2015 sa toto rozhodnutie rozšírilo aj o 3. sektor, a to: prijímanie…

6 zdrojov, odkiaľ majú call centrá vaše telefónne číslo

6 zdrojov, odkiaľ majú call centrá vaše telefónne číslo Aj vám sa už pravdepodobne stalo, že vám telefonoval chlapec alebo dievča z call centra so “skvelou” ponukou na mobilný paušál či kozmetiku. A pýtate sa: „Odkiaľ majú moje telefónne číslo? Veď ja ho mám utajené“. Poďme sa pozrieť, kde získavajú call centrá vaše telefónne čísla. Tento prehľad sa týka len…

Vyhodnotenie roka 2014

Vyhodnotenie roka 2014 Ďalší úspešný rok za nami. Rok 2014 bol podobne úspešný ako rok 2013. Podarilo sa nám stabilizovať tím call centra na prevádzke vo Zvolene, podobne ako na prevádzke v Bratislave. Z finančného hľadiska sme v roku 2014 zaznamenali nárast tržieb o takmer 40%. Celkové tržby spoločnosti predstavovali viac ako 480 000 €. Najväčšiu časť tržieb vyprodukovala…

Výhody – outsourcing – telemarketing

Výhody – outsourcing – telemarketing Je finančne výhodnejšie zamestnať si vlastného telefonického operátora alebo si ho prenajať? Koľko vás v skutočnosti stojí jeden telefonický operátor? Poďme sa na to spoločne pozrieť. Na stretnutiach sa často stretávam s názorom, že je lacnejšie najať si vlastného operátora, resp. operátorov call centra ako najať si externú firmu.Preto pokladám…

Kedy začať s vymáhaním pohľadávky?

Často dostávam informácie kedy je najlepšie začať s vymáhaním pohľadávok. Kedy začať s vymáhaním pohľadávky? Čo najskôr. Každým dňom šanca na úspešné vymoženie pohľadávky klesá.  Pôvodne som chcel písať veľa o tom, aké je dôležité začať riešiť pohľadávku čo najskôr po splatnosti. Rozhodol som sa však, že viac ako tisíc slov bude ukázať vám graf, ktorý vznikol na základe…

Nová prevádzka Zvolen

Začiatkom apríla 2013 sme otvorili novú pobočku v meste Zvolen. Nová prevádzka Zvolen Teší nás, že vám môžeme oznámiť, že na základe zvýšeného dopytu po našich službách sa nám podarilo rozšíriť pôsobenie našej spoločnosti do ďalšieho mesta. Od 15.04.2013 sme spustili novú prevádzku vo Zvolene. Prevádzka má kapacitu 20 pracovných miest, a je vytvorená v spolupráci…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.