Spoločnosť CreditCall sa v súťaži Czech Contact Center Award umiestnila na 3. mieste v kategórií Ľudia so svojou brožúrou pre vzdelávanie zamestnancov.

Porota vybrala najúspešnejšie projekty z rekordného počtu 30 zaregistrovaných prihlášok českých a slovenských call centier.

Združenie ADMEZ organizuje súťaž od roku 2014 s cieľom predstaviť prácu v call centrách, porovnať kvalitu ich projektov, rovnako aj vymeniť si skúsenosti a širokej verejnosti predstaviť pozitívny image tejto branže.

V CreditCall neustále pracujeme na zlepšení internej komunikácie a podpore firemnej identity. Prihlásený projekt info brožúra „Vitaj v CreditCall“ prináša existujúcich zamestnancom a nováčikom spoločnosti informácie týkajúce sa firmy a práce v call centre. Je to manuál, ktorý môžu mať naši zamestnanci stále poruke. Zároveň podporuje proces adaptácie nových zamestnancov s jasnými pokynmi a očakávaniami spoločnosti, čo nováčikom  pomôže znížiť stres a neistotu.

„Jej obsah je pre našich operátorov nenahraditeľný – nachádzajú v nej rýchle odpovede na bežné otázky a jasné vysvetlenia k firemným procesom,“ dopĺňa Katarína Prachárová, projektová manažérka CreditCall. „Podporuje firemnú identitu a posilňuje pocit spolupatričnosti, čo vedie k pozitívnej pracovnej atmosfére.“

Inovatívna brožúra zahŕňa aj informácie o firemnej kultúre, výhodách a možnostiach profesionálneho rastu. Zameriava sa na podporu zamestnancov a uľahčenie adaptačného procesu, čím prispieva k vytváraniu stabilného a priateľského pracovného prostredia, čo CreditCall považuje za kľúčový krok k vysokej spokojnosti svojich zamestnancov.

„Brožúra je efektívnym nástrojom na podporu našich cieľov a očakávaní, čo prispieva k lepšiemu fungovaniu firmy a spokojnosti zamestnancov. Posilňuje aj pocit spolupatričnosti a tímového ducha,“ uzatvára Katarína Prachárová.

Slávnostné vyhlásenie víťazov a projektov #CzechContactCenterDay sa konalo už druhým rokom v Jazz Docku v Prahe, 22. októbra 2024. Ocenenie prebral Juraj Balogh z rúk predsedu poroty  Aleše Hýbnera.

Juraj Balogh, CreditCall s.r.o.
Aleš Hýbner, predseda poroty Czech Contact Center Award
Czech Contact Center Award 2024, ocenení víťazi
CreditCall s.r.o.:
Juraj Balogh – CEO; Jana Samadi – HR oddelenie; Katarína Prachárová – projektová manažérka; Mário Šušota, riaditeľ realizácie

Možno vás zaujme aj starší článok CreditCall získal cenu Czech Contact Center Award: Odmenení za svoju dobročinnosť, o prvom ocenení, ktoré získal CreditCall na súťaži Admez v roku 2023.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.