Podpora zamestnancov v CreditCall: Ocenená brožúra ako nástroj pre adaptáciu a rozvoj
Späť na zoznamSpoločnosť CreditCall sa v súťaži Czech Contact Center Award umiestnila na 3. mieste v kategórií Ľudia so svojou brožúrou pre vzdelávanie zamestnancov.
Porota vybrala najúspešnejšie projekty z rekordného počtu 30 zaregistrovaných prihlášok českých a slovenských call centier.
Združenie ADMEZ organizuje súťaž od roku 2014 s cieľom predstaviť prácu v call centrách, porovnať kvalitu ich projektov, rovnako aj vymeniť si skúsenosti a širokej verejnosti predstaviť pozitívny image tejto branže.
„Sme nesmierne hrdí na prácu našich zamestnancov, ich prístup a odhodlanie. Vytvárame pre nich priaznivé podmienky, aby mali priestor na profesionálny i osobnostný rast,“ uviedol Juraj Balogh, generálny riaditeľ CreditCall. „Naša brožúra je príkladom podpory, ktorú poskytujeme, a je nám cťou, že aj oni sami sú hrdí na prácu, ktorú robia a na CreditCall ako na firmu.“
V CreditCall neustále pracujeme na zlepšení internej komunikácie a podpore firemnej identity. Prihlásený projekt info brožúra „Vitaj v CreditCall“ prináša existujúcich zamestnancom a nováčikom spoločnosti informácie týkajúce sa firmy a práce v call centre. Je to manuál, ktorý môžu mať naši zamestnanci stále poruke. Zároveň podporuje proces adaptácie nových zamestnancov s jasnými pokynmi a očakávaniami spoločnosti, čo nováčikom pomôže znížiť stres a neistotu.
„Jej obsah je pre našich operátorov nenahraditeľný – nachádzajú v nej rýchle odpovede na bežné otázky a jasné vysvetlenia k firemným procesom,“ dopĺňa Katarína Prachárová, projektová manažérka CreditCall. „Podporuje firemnú identitu a posilňuje pocit spolupatričnosti, čo vedie k pozitívnej pracovnej atmosfére.“
Inovatívna brožúra zahŕňa aj informácie o firemnej kultúre, výhodách a možnostiach profesionálneho rastu. Zameriava sa na podporu zamestnancov a uľahčenie adaptačného procesu, čím prispieva k vytváraniu stabilného a priateľského pracovného prostredia, čo CreditCall považuje za kľúčový krok k vysokej spokojnosti svojich zamestnancov.
„Brožúra je efektívnym nástrojom na podporu našich cieľov a očakávaní, čo prispieva k lepšiemu fungovaniu firmy a spokojnosti zamestnancov. Posilňuje aj pocit spolupatričnosti a tímového ducha,“ uzatvára Katarína Prachárová.
Slávnostné vyhlásenie víťazov a projektov #CzechContactCenterDay sa konalo už druhým rokom v Jazz Docku v Prahe, 22. októbra 2024. Ocenenie prebral Juraj Balogh z rúk predsedu poroty Aleše Hýbnera.
Možno vás zaujme aj starší článok CreditCall získal cenu Czech Contact Center Award: Odmenení za svoju dobročinnosť, o prvom ocenení, ktoré získal CreditCall na súťaži Admez v roku 2023.