DEŇ RODINY V CREDITCALLE

RODINY NAŠICH ZAMESTNACOV SI VYSKÚŠALI OPERÁTOSKÝ CHLEBÍČEK CreditCall je RODINA. Týmto heslom ako firma žijeme a stalo sa tiež základom pre krásnu akciu pri príležitosti Dňa rodiny. Zamestnanci sa spolu s ich najbližšími a priateľmi stretli v priestoroch našich pobočiek, kde strávili príjemný čas pri chutnom pikniku a aktivitách, ktoré sme pre nich pripravili. Mali možnosť spoznať kde a ako pracujeme…

Prieskum trhu na mieru: Čo je našou úlohou?

V dnešnom dynamickom podnikateľskom prostredí sa úspech spoločnosti často odvíja od jej schopnosti porozumieť potrebám a preferenciám zákazníkov. Jedným zo spôsobov, ako získať dôležité informácie o trhu a zlepšiť svoje podnikanie, je prieskum trhu. Táto rokmi overená metóda môže na prvý pohľad vyzerať veľmi jednoducho, no pravdou je, že na to, aby ste získali potrebné…

MEDZINÁRODNÝ DEŇ CALL CENTIER

Aj v tomto roku by sme si radi opäť pripomenuli dátum 24.7. a oslávili Medzinárodný deň call centier. Radi by sme touto cestou poďakovali našim CreditCall operátorom, agentom call centra, telefonickým špecialistom, taktiež  supervízorom a projektovým manažérom, za ich skvelú prácu.  A takisto nezabúdame na kolegov, bez ktorých by to nešlo, našich šikovným IT pracovníkov a obchodníkov, a všetkým…

Nájdite klientov rýchlo a bezpečne. Dohadovanie stretnutí nechajte na nás

Hľadanie a získavanie nových zákazníkov je nevyhnutnou súčasťou úspechu každej spoločnosti. Konkurencia je však čoraz väčšia a schopnosť preniknúť na trh alebo si na ňom udržať miesto si vyžaduje dôkladnú stratégiu. Ak na jej tvorbu nemáte čas alebo neviete, ako na to, nechajte to na odborníkov. Call centrum vám dokáže nájsť nových klientov hneď niekoľkými…

Výhody call centra pre vaše podnikanie

V dobe, kedy je konkurencia veľká a zákazníci majú stále vyššie očakávania, je dôležité mať efektívny a spoľahlivý servis, ktorý dokáže vyriešiť akýkoľvek problém. Vytvoriť si ho môžete sami, nájdením a zamestnaním kvalifikovaných pracovníkov, prípadne vám s ním vie pomôcť call centrum. Aké výhody vám poskytuje call centrum a prečo by ste mali porozmýšľať nad…

Príbehy CreditCallu z Topoľčian: Andrea Viteková, vedúca pobočky a Mária Boková, telefonická špecialistka

V poradí druhou mimo bratislavskou prevádzkou boli Topoľčany. V auguste 2016 sa otvorili dvere CreditCallu pre pätnásť operátorov v Bussines centre na Stummerovej ulici 6. Od 1.9.2022 nájdete naše call centrum v areáli Spodosu, Pod Kalváriou 3634. No skôr ako na DEŇ RODINY, v sobotu 1.7.2023, privítame na pobočke manželov, deti, rodičov, partnerov či kamarátov a ukážeme im, ako sa u nás…

Aké stratégie existujú v telemarketingu?

Jedným z najefektívnejších spôsobov, ako propagovať službu alebo produkt, je telemarketing často označovaný aj telesales alebo teleshoping. Ide o jednu z foriem direct marketingu, ktorý prináša skvelé výsledky a dokáže vo veľmi krátkom čase výrazne navýšiť obrat. Aké stratégie sa v telemarketingu používajú a čím sú charakteristické? Dohadovanie stretnutí Jednou zo stratégií telemarketingu, ktorú využívajú…

Príbehy CreditCallu: Ivana Dobranská, supervízor & Akadémia CreditCall

Súčasťou CreditCallu je jedenásť rokov aj Ivana Dobranská. Podľa jej slov našla svoju prácu snov práve v našej spoločnosti. Začínala v Bratislave, aktuálne pracuje vo Zvolene a jej rukami prešiel takmer každý nováčik. Ivka, povedz nám o sebe základné informácie prosím. Ahojte, volám sa Ivana Dobranská a práve mám čerstvých 42 rokov :). Ja som taká cestovateľka, pochádzam z Kežmarku,…

Príbehy CreditCallu: Mário Šušota, riaditeľ realizácie

Ďalšou nepostrádateľnou osobnosťou CreditCall je Mário Šušota, viac ako dvanásť rokov pomáha byť spoločnosti na popredných priečkach v obore. Mário, napriek tomu, že Ťa celá firma pozná mnoho rokov, prosím predstav sa nám. Ahojte, volám sa Mário Šušota, mám 31 rokov a v CreditCall-e pôsobím (na plný úväzok) od roku 2011. Pamätám si teda úplné začiatky príbehu a cesty…

Tak šiel čas na zvolenskej prevádzke

Prevádzka vo Zvolene začínala s 20 pracovnými miestami. Dnes ich je viac ako šesťdesiat. Pri jej vzniku stáli ľudia, ktorí už v spoločnosti nepracujú, no zároveň aj tí, ktorí si do svojho životopisu môžu napísať dĺžku zamestnania v CreditCall od 5 do 10 rokov. Niektorých z nich by sme radi bližšie predstavili. VRATKO PAVLÍK Vratko, odkedy pracuješ v spoločnosti  a…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.