V dobe, kedy je konkurencia veľká a zákazníci majú stále vyššie očakávania, je dôležité mať efektívny a spoľahlivý servis, ktorý dokáže vyriešiť akýkoľvek problém. Vytvoriť si ho môžete sami, nájdením a zamestnaním kvalifikovaných pracovníkov, prípadne vám s ním vie pomôcť call centrum. Aké výhody vám poskytuje call centrum a prečo by ste mali porozmýšľať nad využitím jeho služieb?

Rôzne služby v ponuke

Call centrá sa už dávno nezaoberajú len poskytovaním zákazníckeho servisu. Okrem neho majú v ponuke aj množstvo ďalších služieb, ktoré vám vedia pomôcť v podnikaní. K nim sa radia napríklad:

  • Telemarketing – ide o najvýkonnejšiu formu marketingu. Pracovník call centra pri nej realizuje priamy predaj produktu alebo dojednáva osobné stretnutie za účelom predaja. Efektívne tak zvyšuje vaše príjmy.
  • Prieskumy – zistite, kto sú vaši zákazníci a poskytnite im presne to, čo potrebujú. Informácie o veku, vzdelaní alebo záujmoch môžete získať prostredníctvom prepracovaných prieskumov, ktoré za vás urobí call centrum.
  • Vymáhanie pohľadávok – zistili ste, že vám klient alebo partner nezaplatil faktúru? Jej vymáhanie je časovo náročný proces plný byrokracie. Nechajte to preto na call centre, ktoré vám vie pomôcť súdnou aj mimosúdnou cestou.

Šetrenie financií a času

Vytváranie vlastného zákazníckeho servisu nie je tak jednoduché, ako sa na prvý pohľad zdá. Na začiatok budete musieť nájsť kvalifikovaných pracovníkov, ktorí vedia, ako komunikovať so zákazníkmi. 

Títo ľudia by mali taktiež poznať vašu ponuku, spôsoby dopravy, možnosti platby a množstvo ďalšieho. Aby ste si boli istí, že všetko ovládajú správne, s veľkou pravdepodobnosťou im budete musieť poskytnúť školenie, čo je ďalší výdavok navyše. Nehovoriac o tom, že na udržanie kvality služieb je dôležité školenia pravidelne opakovať.

Ďalej počítajte s nákladmi ako:

  • hrubá mzda,
  • odvody zamestnanca a zamestnávateľa,
  • náklady na dovolenku, PN, OČR a pod.,
  • stravné lístky,
  • licencie informačných systémov,
  • prenájom kancelárií a veľa ďalšieho.

Na druhej strane, keď využijete služby call centra, na všetky povinnosti so zákazníckym servisom môžete zabudnúť. O všetko sa postará externá spoločnosť, ktorej budete platiť len jeden mesačný poplatok.

Odbornosť

Call centrum má v oblasti zákazníckeho servisu a ďalších služieb množstvo praktických aj teoretických skúseností. Vám aj vašim zákazníkom tak dokáže poskytnúť odborné služby na vysokej úrovni.

Transparentnosť

Aj napriek tomu, že komunikáciu so zákazníkmi bude riešiť externá firma, vy ako majiteľ spoločnosti máte k dispozícii kontrolu a prístup ku každej komunikácii. Call centrum vám poskytne aj rôzne štatistiky, aby ste o svojich zákazníkoch mali lepší prehľad.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.