Hľadanie a získavanie nových zákazníkov je nevyhnutnou súčasťou úspechu každej spoločnosti. Konkurencia je však čoraz väčšia a schopnosť preniknúť na trh alebo si na ňom udržať miesto si vyžaduje dôkladnú stratégiu. Ak na jej tvorbu nemáte čas alebo neviete, ako na to, nechajte to na odborníkov. Call centrum vám dokáže nájsť nových klientov hneď niekoľkými spôsobmi.

Metódy získavania nových zákazníkov

Call centrá vám v rámci telemarketingu poskytujú viacero metód, prostredníctvom ktorých môžete zaujať a získať nových zákazníkov. K overeným a obľúbeným sa radia:

Telesales (predaj cez telefón)

Telesales, resp. teleshoping je jednou z najefektívnejších foriem priameho marketingu. V krátkej dobe dokáže zvýšiť zisky a rozšíriť vašu databázu o nových klientov. Kvalifikovaní pracovníci call centra vedia, ako s ľuďmi správne pracovať a využitím overených marketingových nástrojov ich dokážu previesť z potenciálnych na reálnych zákazníkov.

V rámci telesales môže call centrum pracovať nielen s novými, ale aj s už existujúcimi zákazníkmi. Na tých využíva jednu z týchto stratégií:

  • Cross sell – zámerom tejto stratégie je uspokojiť zákazníkovu potrebu tým, že mu pracovník poskytne produkty, ktoré môžu, no nemusia súvisieť s jeho primárnym nákupom. Ide o tzv. vertikálny predaj.
  • Up sell – zámerom stratégie je predať zákazníkovi vyšší rad výrobku alebo služby, prípadne doplnkové produkty alebo služby. Ide o tzv. horizontálny predaj.

Dohadovanie stretnutí

Súčasťou podnikania sú veľakrát stretnutia s potenciálnymi klientmi. Ich dohadovanie je však časovo náročné. Ak z dôvodu množstva práce nechcete prísť o žiadneho potenciálneho klienta, presuňte túto povinnosť na profesionálov. Kvalifikovaní pracovníci call centra môžu zavolať denne aj 100 klientom a dohodnúť s nimi všetky potrebné detaily.

Nezabúdajte na existujúcich zákazníkov

Mnohí podnikatelia často zabúdajú na to, že po získaní zákazníkov sa o nich treba správne starať. Len tak sa zabráni ich postupnému odchádzaniu.

Možností, ako zabrániť odchodu zákazníkov, je niekoľko. Patria k nim:

  • Proaktívna retencia – call centrum proaktívne komunikuje so zákazníkmi, ktorí plánujú prestať využívať vaše služby, a motivuje ich k tomu, aby sa tak nestalo.
  • Reaktívna retencia – využíva sa, keď klient vypovedal zmluvu alebo dlho nenakúpil. Call centrum sa ho snaží presvedčiť, aby urobil opak.
  • Win back kampaň – slúži na prinavrátenie bývalých klientov, ktorí odišli ku konkurencii.

Získajte nových zákazníkov jednoducho a rýchlo

Získanie nových zákazníkov nemusí byť tak náročné, ako sa na prvý pohľad zdá. Stačí sa len obrátiť na odborníkov, medzi ktorých sa radí aj call centrum Credit Call, a nechať to všetko na nich. Pomocou premyslených a overených metód rozšíria vašu zákaznícku základňu a pomôžu vám aj s jej udržaním.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.