Blog: novinky a informácie na jednom mieste - CreditCall
Ako odvrátiť odchod nespokojného zákazníka?
Boj o zákazníka dnes zvádza každá, dokonca aj tá najväčšia firma na trhu. Konkurencia je veľká, pričom ako víťaz vyjde takmer vždy ten, kto poskytne okrem kvalitného produktu alebo služby aj niečo dodatočné. Práve to totižto dokáže vytvoriť u zákazníkov pocit jedinečnosti, po ktorom túžia. Okrem zaujímavých darčekov alebo akcií má na presvedčenie k nákupu…
Prevádzka Žilina v nových priestoroch
Žilinská prevádzka od 6. februára 2023 pracuje v nových priestoroch na novej adrese v Industry Parku – PCHZ (Považské chemické závody), na ulici M. R. Štefánika 73, 010 01 Žilina. Zmene adresy predchádzalo niekoľko mesačné plánovanie, hľadanie najvhodnejších priestorov, prípravy na čo najrýchlejšiu zmenu bez výpadku liniek a operátorov. Nové rozľahlejšie priestory poskytujú zatiaľ 28 operátorských pracovísk…
Čo sa nám po… kazilo a čo sa nám po… darilo
Dlho som uvažoval nad tým, ako a či vôbec zverejniť tento môj pohľad na vec. Avšak rozhodol som sa ísť s kožou na trh. Minulý rok som dostal nepríjemnú spätnú väzbu (rozumej riadneho „sprda“) od nášho klienta. Cestou zo stretnutia naspäť do kancelárie som dlho uvažoval, čo sme mohli urobiť inak, aby sa podobná situácia neopakovala….
Vyhodnotenie roka 2022
Rok 2022 bol pre CreditCall čísla určite priaznivý. Svedčí o tom množstvo práce, počet zrealizovaných projektov a počet prevolaných minút, i suma, ktorá sa podarila vymôcť od dlžníkov našich klientov.
Ako je to po novom s telemarketingovými hovormi?
Telemarketing je obľúbeným typom direct marketingu, ktorý využívajú mnohé spoločnosti a firmy. Tie vďaka nemu dokážu budovať a udržiavať vzťahy s potenciálnymi alebo už existujúcimi zákazníkmi. V roku 2022 však došlo k niekoľkým zmenám, ktoré by ste v prípade, že telemarketing využívate, mali vedieť. Vyhnete sa tak zbytočným pokutám a nepríjemnostiam. Čo je telemarketing Telemarketing…
Príbehy CreditCallu: Juraj Balogh, výkonný riaditeľ
Viete, prečo a ako vznikol CreditCall? Pokúsime sa vám to priblížiť v sérii článkov o osobnostiach, pôsobiacich v CreditCall. Sú to ľudia, ktorí sa podieľali na vzniku spoločnosti, ale i ľudia, ktorí sú jej súčasnou neoddeliteľnou súčasťou a pracujú v nej. Títo ľudia sa podieľajú na tom, aby bol CreditCall jedným z lídrov medzi poskytovateľmi v oblasti zákazníckych…
Medzinárodný deň vzdelávania
24. január je každoročne dňom vzdelávania. V roku 2018 ho vyhlásila OSN svojou rezolúciou. Cieľom tohto medzinárodného dňa je podporiť všetky formy vzdelávania, tak aby dostupné pre každého a následne pomohlo vytvárať príležitosti kvalitného života. Vzdelávanie ako ľudské právo dokáže pomôcť deťom, mladým i dospelým viesť plnohodnotný život, prekonáva rodovú rovnosť, znižuje chudobu, buduje udržateľnú a odolnú spoločnosť, zvyšuje…
Infolinka ako súčasť multichanelovej komunikácie
Infolinka je jednou zo základných služieb, ktoré zákazníci alebo klienti vašej spoločnosti, firmy či organizácie vyžadujú. Dáva im pocit istoty, že v prípade akýchkoľvek komplikácií alebo problémov sa na vás môžu telefonicky obrátiť. Okrem jej samotnej existencie však musíte myslieť aj na kvalitu tejto služby. To znamená, že minimálne počas pracovných dní musí byť ľahko…
Kedy zveriť prevádzku zákazníckej linky call centru?
Od kvality zákazníckeho servisu sa odvíja, ako je zákazník spokojný s celým procesom nákupu a či sa k vám ešte niekedy vráti. Práve to je dôvod, prečo by ste mali mať školených zamestnancov, ktorí budú vedieť poradiť s nákupom, pomôcť pri výbere alebo reklamácii a vyriešiť každý jeden problém. Okrem zamestnávania vlastných zamestnancov však môžete…
Čo obnáša prevádzka callcentra
Call centrum je kľúčové pre každú jednu spoločnosť. Zaručuje kvalitné služby a dokáže podporiť predaj. Jednotlivé firmy môžu mať svoje vlastné call centrá, prípadne ich outsourcovať a využiť služby profesionálnych spoločností, ktoré sa o všetko postarajú. V prípade, že sa rozhodnete pre prvú možnosť, je dôležité vedieť, čo všetko obnáša a koľko stojí. Vlastné call…