Blog: novinky a informácie na jednom mieste - CreditCall
Podporte letné výpredaje skladových zásob pomocou telesales
Koniec leta sa už tradične spája s výpredajmi, ktoré lákajú mnohých zákazníkov. Chcete maximalizovať svoje zisky a mať istotu, že vaša ponuka skutočne zaujme? Stavte na telesales. To vám okrem iného pomôže získať aj nových zákazníkov, ktorým budete môcť neskôr spolu s výpredom poskytnúť aj rôzne zaujímavé a drahšie produkty alebo služby. Ako funguje telesales?…
Čo je retencia zákazníkov?
Získať nových klientov je v dnešnej dobe čoraz náročnejšie. Po tom, ako sa vám to podarí, však vaša práca ani zďaleka nekončí. V ďalšej fáze nasleduje pravidelná komunikácia a starostlivosť o nich. V inom prípade o vaše produkty alebo služby stratia časom záujem. Začínate si všímať, že zákazníci nakupujú menej alebo od vás odchádzajú? Ideálnym…
Zákaznícky servis aj chatbot pre váš e-shop. Ako to zvládneme za vás?
Zákaznícky servis by mal byť pre majiteľa firmy jednou z najdôležitejších oblastí podnikania. Odvíja sa od neho spokojnosť zákazníkov a následne aj samotné tržby. Ak si chcete byť istí, že servis bude skutočne kvalitný, musíte sa obrátiť na odborníkov, ktorí vedia, čo robia. Ako vám vie v tomto smere pomôcť call centrum a prečo by…
Spracovanie objednávok a profesionálna infolinka pre vaše podnikanie
Rýchle a plynulé spracovanie objednávok je v dnešnom uponáhľanom svete kľúčovým faktorom, ktorý výrazne ovplyvňuje spokojnosť zákazníka. Ak chcete, aby sa k vám ľudia pravidelne vracali a nakupovali u vás, musíte im zaistiť, že svoju objednávku budú mať doma už do pár dní. Ako to však urobiť? Základom je kvalitný zákaznícky servis. Objednávková linka ako…
Príbehy CreditCallu: Lukáš Hrončo a Kristína Macháč, supervízori projektu Orange
Dnes by sme radi predstavili mladšiu generáciu CreditCallu. Lukáš Hrončo z Topoľčian a Kristína Macháč zo Zvolena, sú jedni z najmladších supervízorov v našom kolektíve. Obaja pracujú na projekte najväčšieho mobilného operátora na Slovensku, Orange. . Lukáš pochádza z Prievidze, kde vyrastal s rodičmi a mladšou sestrou. Vyštudoval strednú odbornú školu v Handlovej, v odbore mechanik PC sietí, čo mu pomohlo zorientovať sa vo…
DEŇ RODINY V CREDITCALLE
RODINY NAŠICH ZAMESTNACOV SI VYSKÚŠALI OPERÁTOSKÝ CHLEBÍČEK CreditCall je RODINA. Týmto heslom ako firma žijeme a stalo sa tiež základom pre krásnu akciu pri príležitosti Dňa rodiny. Zamestnanci sa spolu s ich najbližšími a priateľmi stretli v priestoroch našich pobočiek, kde strávili príjemný čas pri chutnom pikniku a aktivitách, ktoré sme pre nich pripravili. Mali možnosť spoznať kde a ako pracujeme…
Prieskum trhu na mieru: Čo je našou úlohou?
V dnešnom dynamickom podnikateľskom prostredí sa úspech spoločnosti často odvíja od jej schopnosti porozumieť potrebám a preferenciám zákazníkov. Jedným zo spôsobov, ako získať dôležité informácie o trhu a zlepšiť svoje podnikanie, je prieskum trhu. Táto rokmi overená metóda môže na prvý pohľad vyzerať veľmi jednoducho, no pravdou je, že na to, aby ste získali potrebné…
MEDZINÁRODNÝ DEŇ CALL CENTIER
Aj v tomto roku by sme si radi opäť pripomenuli dátum 24.7. a oslávili Medzinárodný deň call centier. Radi by sme touto cestou poďakovali našim CreditCall operátorom, agentom call centra, telefonickým špecialistom, taktiež supervízorom a projektovým manažérom, za ich skvelú prácu. A takisto nezabúdame na kolegov, bez ktorých by to nešlo, našich šikovným IT pracovníkov a obchodníkov, a všetkým…
Nájdite klientov rýchlo a bezpečne. Dohadovanie stretnutí nechajte na nás
Hľadanie a získavanie nových zákazníkov je nevyhnutnou súčasťou úspechu každej spoločnosti. Konkurencia je však čoraz väčšia a schopnosť preniknúť na trh alebo si na ňom udržať miesto si vyžaduje dôkladnú stratégiu. Ak na jej tvorbu nemáte čas alebo neviete, ako na to, nechajte to na odborníkov. Call centrum vám dokáže nájsť nových klientov hneď niekoľkými…
Výhody call centra pre vaše podnikanie
V dobe, kedy je konkurencia veľká a zákazníci majú stále vyššie očakávania, je dôležité mať efektívny a spoľahlivý servis, ktorý dokáže vyriešiť akýkoľvek problém. Vytvoriť si ho môžete sami, nájdením a zamestnaním kvalifikovaných pracovníkov, prípadne vám s ním vie pomôcť call centrum. Aké výhody vám poskytuje call centrum a prečo by ste mali porozmýšľať nad…