Zákaznícky servis by mal byť pre majiteľa firmy jednou z najdôležitejších oblastí podnikania. Odvíja sa od neho spokojnosť zákazníkov a následne aj samotné tržby. Ak si chcete byť istí, že servis bude skutočne kvalitný, musíte sa obrátiť na odborníkov, ktorí vedia, čo robia. Ako vám vie v tomto smere pomôcť call centrum a prečo by ste mali staviť práve na jeho služby?

Kvalitný servis za skvelú cenu

Väčšina spoločností sa na začiatku svojho podnikania rozhodne pre vlastný zákaznícky servis. Takéto riešenie vyzerá na prvý pohľad výhodnejšie a praktickejšie. Majiteľ má všetko pod kontrolou a nemusí sa spoliehať na externú firmu.

Bohužiaľ, vlastný zákaznícky servis sa spája s množstvom nevýhod. K nim sa radí najmä finančná náročnosť, kvôli ktorej môže byť pre firmu stratový. Nehovoriac o nutnosti investovania času a energie do náboru a výberu zamestnancov, školení či správy informačných systémov.

Ideálnym riešením sú služby call centra, ktoré sa o toto všetko postará. Za jeden mesačný poplatok vám poskytne overený a odborný servis dostupný 24 hodín denne, 7 dní v týždni a 365 dní v roku.

Chatbot ako skvelý doplnok servisu

Súčasťou vášho nového zákazníckeho servisu od call centra môže byť aj chatbot. Ten má hneď niekoľko benefitov. Prvým a snáď najväčším je skutočnosť, že zákazníkom vie odpovedať na jednoduché otázky za pracovníkov servisu. Tí sa vďaka tomu môžu venovať náročnejším a komplikovanejším problémom, ktoré robot nedokáže vyriešiť.

Ďalším plusom je to, že chatbot je k dispozícii 24 hodín denne, 7 dní v týždni. So zákazníkom môže komunikovať aj mimo pracovnej doby. V prípade potrieb mu poskytne všetky základné informácie vrátane podmienok reklamácie, spôsobov dopravy či kontaktov na zákaznícky servis.

Následne netreba zabúdať, že chatbot je rýchly. Zákazník od neho získa odpoveď takmer ihneď po tom, ako zadá otázku. Je teda len veľmi málo pravdepodobné, že by osoba z webu odišla kvôli dlhému čakaniu na potrebné informácie.

Chatbot je v dnešnej dobe niečím, čo by vášmu podnikaniu nemalo chýbať. Ľuďom poskytuje nielen rýchle, ale aj relevantné odpovede, čím dokáže sčasti nahradiť ľudského pracovníka servisu. Efektívne tak zvyšuje spokojnosť zákazníkov a znižuje náklady.

Ďalšie služby

Zákaznícky servis vo forme odborných pracovníkov a chatbota nie je jedinou službou call centra. Spolu s ňou môžete využiť aj množstvo ďalších, ktoré vám uľahčia celý proces práce. K nim patrí napríklad: 

  • Help desk – sofistikovanejšia forma podpory. Zvyčajne sa využíva v technickej oblasti v spojitosti s počítačmi, elektronickými zariadeniami a inštaláciami. Poslúžiť však môže aj ako interná linka na pomoc zamestnancom.
  • Objednávková linka – zjednodušuje prijímanie a spracovanie objednávok, špeciálnych požiadaviek či žiadostí o katalóg. Vyhnete sa pomocou nej chaosu, ktorý by mohol viesť k nespokojnosti niektorých zákazníkov.
  • Multichannel – skladá sa z viacerých foriem komunikácie. Spravidla ho tvorí telefón, e-mail, web, chat a sociálne siete. Viete pomocou neho vyjsť v ústrety každému jednému zákazníkovi.
  • Komplexný back office – call centrum vám vie zabezpečiť aj administratívnu podporu. Jej súčasťou je napríklad spracovanie prijatej korešpondencie, uskladnenie vráteného tovaru, hromadné rozosielanie e-mailov, spracovanie došlých SMS správ a veľa ďalšieho.

Okrem základných služieb majú overené call centrá aj niekoľko dodatočných, ako je napríklad telemarketing, prieskum trhu či vymáhanie pohľadávok.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.