Rýchle a plynulé spracovanie objednávok je v dnešnom uponáhľanom svete kľúčovým faktorom, ktorý výrazne ovplyvňuje spokojnosť zákazníka. Ak chcete, aby sa k vám ľudia pravidelne vracali a nakupovali u vás, musíte im zaistiť, že svoju objednávku budú mať doma už do pár dní. Ako to však urobiť? Základom je kvalitný zákaznícky servis.

Objednávková linka ako súčasť zákazníckeho servisu

Všetky spoločnosti, ktoré niečo poskytujú a predávajú, musia mať kvalitný a odborný zákaznícky servis. Ten si môžu vytvoriť sami, prípadne sa môžu obrátiť na call centrum a využiť jeho profesionálne služby.

Prvá možnosť je spravidla finančne aj časovo náročnejšia. Väčšine firiem sa preto oplatí vyriešiť zákaznícku podporu cez call centrum. To sa postará o všetky náklady vrátane:

  • hrubej mzdy zamestnanca,
  • odvodov zamestnanca,
  • nákladov na dovolenku, PN, OČR a podobne,
  • stravných lístkov,
  • školení,
  • licencií a správy informačných systémov a veľa ďalšieho.

Výhodou zákazníckeho servisu od call centra je taktiež to, že jeho súčasťou môže byť aj objednávková linka. V rámci nej budú operátori prijímať a spracovávať nové objednávky, žiadosti o katalógy a špeciálne požiadavky. Okrem toho budú vždy pripravení na aktuálnu marketingovú kampaň, vďaka čomu budú vedieť zodpovedať jednotlivé otázky od zákazníkov.

Kedy sa oplatí riešiť objednávkovú linku?

Objednávková linka je ideálna pre všetkých, ktorí chcú mať poriadok vo svojich objednávkach. Zíde sa najmä väčším spoločnostiam s vyšším počtom zákazníkov, no využijú ju aj malé firmy. Tie sa pomocou nej vedia vyhnúť chaosu v systéme a tým aj predĺženej dodacej lehote.

Ďalej je objednávková linka vhodná pre:

  • firmy vstupujúce na trh, ktoré nemajú vybudované vlastné zákaznícke centrum,
  • firmy hľadajúce flexibilnú formu rozšírenia vlastného call centra,
  • firmy hľadajúce spôsoby, ako ušetriť pri prevádzke zákazníckeho centra.

Objednávková linka sa oplatí aj v čase zvýšeného záujmu o produkt, ktorého dôvodom môže byť napríklad jeho uvedenie na trh. Vyšší počet objednávok si však môžete všimnúť aj počas určitých ročných období, resp. sezón alebo kvôli novej marketingovej kampani.

Nehľadiac na to, z čoho pramení väčší záujem, je dôležité, aby ste naň správne zareagovali. Len tak si zaistíte, že zákazníci dostanú svoje objednávky v stanovenom termíne.

Zákaznícka podpora pre každého zákazníka

Zvýšený záujem o produkt alebo službu zvyčajne znamená aj vyššiu potrebu zákazníckeho servisu. Ľudia sa chcú informovať o podrobnostiach danej ponuky či o možnostiach platby alebo dopravy. Práve preto sa uistite, že máte tím pracovníkov, ktorí budú pripravení odpovedať na všetky otázky.

Profesionálne call centrum vám dokáže zabezpečiť presne taký počet pracovníkov, aký potrebujete. Zvoliť si viete aj to, kedy budú k dispozícii. Pracovať môžu v bežnom čase od 8:00 do 20:00, prípadne oveľa dlhšie, napríklad od 6:00 do 22:00 alebo nonstop.

Následne si ešte vyberáte formu komunikácie. V súčasnosti je obľúbený multichannel, ktorý umožňuje komunikovať so zákazníkmi viacerými spôsobmi. Spravidla ide o kombináciu telefónu, e-mailu, webu, chatu a sociálnych sietí.

Myslite na kvalitu

Ak chcete svojim zákazníkom poskytovať tie najlepšie služby, spravíte dobre, keď sa obrátite na odborníka s rokmi skúseností. Ideálnou voľbou je call centrum, ktoré vám spolu so zákazníckym servisom vyrieši aj ďalšie oblasti podnikania. K nim sa radí napríklad vytváranie prieskumov, telemarketing alebo vymáhanie pohľadávok.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.