Koniec leta sa už tradične spája s výpredajmi, ktoré lákajú mnohých zákazníkov. Chcete maximalizovať svoje zisky a mať istotu, že vaša ponuka skutočne zaujme? Stavte na telesales. To vám okrem iného pomôže získať aj nových zákazníkov, ktorým budete môcť neskôr spolu s výpredom poskytnúť aj rôzne zaujímavé a drahšie produkty alebo služby.

Ako funguje telesales?

Telesales, čiže predaj cez telefón, je jednou z najpraktickejších metód, ako zvýšiť predaj a získať nových zákazníkov. Aby však bola úspešná, je dôležité, aby ju robili profesionáli z call centra, ktorí presne vedia, ako na to.

Proces telesales je pomerne jednoduchý. Najprv sa zozbierajú kontakty na existujúcich alebo potenciálnych zákazníkov. Tým následne zaškolení pracovníci volajú a poskytujú im vaše produkty alebo služby.

Profesionáli vedia, ako so zákazníkmi správne komunikovať a čomu sa vyhnúť. Kladú premyslené otázky a v prípade potrieb vedia pohotovo reagovať.

Veľkým plusom telesales je to, že ide o veľmi osobnú metódu. Na rozdiel od e-mailov, ktoré sú často strohé a pôsobia všeobecne, komunikuje zákazník priamo s človekom. Ten sa o neho zaujíma, zisťuje jeho postoje a dokáže mu ponúknuť presne to, čo hľadá alebo potrebuje.

Typy telesales

Telesales sa delí na dva základné typy podľa toho, akú stratégiu v rámci neho zvolíte. Sú to:

  • Cross sell – predstavuje stratégiu priameho predaja. Hlavným zámerom je uspokojiť zákazníka tým, že mu ponúknete viaceré produkty, ktoré môžu, no nemusia súvisieť s jeho primárnym nákupom. Ide o tzv. vertikálny predaj.
  • Up sell – rovnako ako pri cross sell, aj v tomto prípade hovoríme o stratégii priameho predaja. Jej zámerom je predať zákazníkovi vyšší rad nejakého typu výrobku či služby, alebo doplnkové produkty a služby zlepšujúce vlastnosti kupovaného produktu. Pomocou tejto metódy môžete predať aj väčšie množstvo rovnakého typu výrobku alebo služby za výhodnejšiu cenu. Up sell sa označuje ako horizontálny predaj.

Ako dokáže telesales podporiť letné výpredaje?

Letné výpredaje lákajú zákazníkov najmä vďaka nízkym a výhodným cenám. Ak sa vám však zdá, že ľudí nezaujali tak, ako ste plánovali, alebo si len chcete byť istí, že sa všetko predá, stavte na telesales.

Profesionálni pracovníci call centra informujú existujúcich aj nových zákazníkov o zaujímavej akcii a podľa ich preferencií im poskytnú to, čo by sa im mohlo hodiť. Dokonca, spolu so zľavnenými kúskami môžu ponúknuť aj novinky v ponuke alebo drahšie výrobky bez akcie. Takýmto spôsobom efektívne zvýšia predaj a zároveň aj vaše zisky.

Outsourcing telesales

Telesales je prepracovaná metóda poskladaná z viacerých krokov a fáz. Na to, aby bola úspešná, jej musíte venovať veľa času a energie. Ak neviete, ako správne na to, alebo na ňu nemáte čas, obráťte sa na odborníkov z Credit Call. Tí vám veľmi radi poradia a za jeden mesačný poplatok sa postarajú o všetkých vašich zákazníkov.

Outsourcing služieb call centra má viacero výhod. K tým hlavným sa radia:

  • Profesionálne služby – pracovníci call centra majú veľa skúseností, ktoré využijú pri komunikácii s vašimi zákazníkmi.
  • Flexibilita – externá spoločnosť vám dáva veľkú flexibilitu pri realizácii vašich obchodných plánov.
  • Šetrenie financií – namiesto toho, aby ste investovali do náboru nových zamestnancov, ich školenia, licencií systémov, prenájmu kancelárií a množstva ďalšieho, zaplatíte call centru len jeden poplatok a máte hotovo. O nič iné sa nemusíte starať.

Presné výsledky – výsledky telesales sú presné a dobre merateľné. Ľahko ich použijete pri tvorbe marketingovej stratégie alebo pri porovnávaní predchádzajúcich období.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.