Zákaznícky servis aj chatbot pre váš e-shop. Ako to zvládneme za vás?

Zákaznícky servis by mal byť pre majiteľa firmy jednou z najdôležitejších oblastí podnikania. Odvíja sa od neho spokojnosť zákazníkov a následne aj samotné tržby. Ak si chcete byť istí, že servis bude skutočne kvalitný, musíte sa obrátiť na odborníkov, ktorí vedia, čo robia. Ako vám vie v tomto smere pomôcť call centrum a prečo by…

Spracovanie objednávok a profesionálna infolinka pre vaše podnikanie

Rýchle a plynulé spracovanie objednávok je v dnešnom uponáhľanom svete kľúčovým faktorom, ktorý výrazne ovplyvňuje spokojnosť zákazníka. Ak chcete, aby sa k vám ľudia pravidelne vracali a nakupovali u vás, musíte im zaistiť, že svoju objednávku budú mať doma už do pár dní. Ako to však urobiť? Základom je kvalitný zákaznícky servis. Objednávková linka ako…

Príbehy CreditCallu: Lukáš Hrončo a Kristína Macháč, supervízori projektu Orange

Dnes by sme radi predstavili mladšiu generáciu CreditCallu. Lukáš Hrončo z Topoľčian a Kristína Macháč zo Zvolena, sú jedni z najmladších supervízorov v našom kolektíve. Obaja pracujú na projekte najväčšieho mobilného operátora na Slovensku, Orange. . Lukáš pochádza z Prievidze, kde vyrastal s rodičmi a mladšou sestrou. Vyštudoval strednú odbornú školu v Handlovej, v odbore mechanik PC sietí, čo mu pomohlo zorientovať sa vo…

DEŇ RODINY V CREDITCALLE

RODINY NAŠICH ZAMESTNACOV SI VYSKÚŠALI OPERÁTOSKÝ CHLEBÍČEK CreditCall je RODINA. Týmto heslom ako firma žijeme a stalo sa tiež základom pre krásnu akciu pri príležitosti Dňa rodiny. Zamestnanci sa spolu s ich najbližšími a priateľmi stretli v priestoroch našich pobočiek, kde strávili príjemný čas pri chutnom pikniku a aktivitách, ktoré sme pre nich pripravili. Mali možnosť spoznať kde a ako pracujeme…

Prieskum trhu na mieru: Čo je našou úlohou?

V dnešnom dynamickom podnikateľskom prostredí sa úspech spoločnosti často odvíja od jej schopnosti porozumieť potrebám a preferenciám zákazníkov. Jedným zo spôsobov, ako získať dôležité informácie o trhu a zlepšiť svoje podnikanie, je prieskum trhu. Táto rokmi overená metóda môže na prvý pohľad vyzerať veľmi jednoducho, no pravdou je, že na to, aby ste získali potrebné…

MEDZINÁRODNÝ DEŇ CALL CENTIER

Aj v tomto roku by sme si radi opäť pripomenuli dátum 24.7. a oslávili Medzinárodný deň call centier. Radi by sme touto cestou poďakovali našim CreditCall operátorom, agentom call centra, telefonickým špecialistom, taktiež  supervízorom a projektovým manažérom, za ich skvelú prácu.  A takisto nezabúdame na kolegov, bez ktorých by to nešlo, našich šikovným IT pracovníkov a obchodníkov, a všetkým…

Nájdite klientov rýchlo a bezpečne. Dohadovanie stretnutí nechajte na nás

Hľadanie a získavanie nových zákazníkov je nevyhnutnou súčasťou úspechu každej spoločnosti. Konkurencia je však čoraz väčšia a schopnosť preniknúť na trh alebo si na ňom udržať miesto si vyžaduje dôkladnú stratégiu. Ak na jej tvorbu nemáte čas alebo neviete, ako na to, nechajte to na odborníkov. Call centrum vám dokáže nájsť nových klientov hneď niekoľkými…

Výhody call centra pre vaše podnikanie

V dobe, kedy je konkurencia veľká a zákazníci majú stále vyššie očakávania, je dôležité mať efektívny a spoľahlivý servis, ktorý dokáže vyriešiť akýkoľvek problém. Vytvoriť si ho môžete sami, nájdením a zamestnaním kvalifikovaných pracovníkov, prípadne vám s ním vie pomôcť call centrum. Aké výhody vám poskytuje call centrum a prečo by ste mali porozmýšľať nad…

Príbehy CreditCallu z Topoľčian: Andrea Viteková, vedúca pobočky a Mária Boková, telefonická špecialistka

V poradí druhou mimo bratislavskou prevádzkou boli Topoľčany. V auguste 2016 sa otvorili dvere CreditCallu pre pätnásť operátorov v Bussines centre na Stummerovej ulici 6. Od 1.9.2022 nájdete naše call centrum v areáli Spodosu, Pod Kalváriou 3634. No skôr ako na DEŇ RODINY, v sobotu 1.7.2023, privítame na pobočke manželov, deti, rodičov, partnerov či kamarátov a ukážeme im, ako sa u nás…

Aké stratégie existujú v telemarketingu?

Jedným z najefektívnejších spôsobov, ako propagovať službu alebo produkt, je telemarketing často označovaný aj telesales alebo teleshoping. Ide o jednu z foriem direct marketingu, ktorý prináša skvelé výsledky a dokáže vo veľmi krátkom čase výrazne navýšiť obrat. Aké stratégie sa v telemarketingu používajú a čím sú charakteristické? Dohadovanie stretnutí Jednou zo stratégií telemarketingu, ktorú využívajú…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.