Blog: novinky a informácie na jednom mieste - CreditCall
6 pilierov dokonalého e-shop zákazníckeho servisu
Podľa zistení amerického časopisu Forbes má verný zákazník v priemere 10-krát väčšiu hodnotu, ako je hodnota jeho prvého nákupu. Verní zákazníci poskytujú pozitívne odporúčania a dobré online recenzie, ktoré môžu firmám pomôcť posilniť ich značku. Pozitívna skúsenosť verného zákazníka spôsobí, že: o svoju dobrú skúsenosť sa podelí so svojimi známymi, kamarátmi a rodinou minie viac peňazí v…
Veľké testovanie e-shopov alebo ako majú slovenské e-shopy pripravené zákaznícke centrá
Správanie spotrebiteľov sa v čase pandémie zmenilo. Pomohol k tomu aj fakt, že mnohé maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené a veľa ľudí začalo nakupovať produkty na internete, iní na internete nakupovali ešte viac. Táto situácia kladie stále vyššie nároky na zákaznícke centrum každého e-shopu. Spoločnosti CreditCall a Pricemania sa rozhodli, že sa spoločne pozrieme na fungovanie zákazníckych centier vybraných e-shopov. Testovanie sme…
Ako nakupujú Slováci na internete
Pandémia priniesla výrazné zmeny do našich životov a my sme v spolupráci s portálom Pricemania urobili prieskum na tému e-shopov, aby sme vám priniesli informácie o tom, ako Slováci nakupujú na internete v roku 2021. Prečo by vás malo zaujímať, ako sa nakupuje v e-shopoch v roku 2021 V týchto turbulentných časoch sa trh veľmi rýchlo mení – zmena…
Zákaznícke centrum
Ako vyriešiť situácie, keď máte viac prichádzajúcich hovorov než dokážete obslúžiť. Ako ich vyriešiť počas dňa alebo v silných mesiacoch počas roka. Odpovede nájdete v tejto prípadovej štúdií.
Call centrum ako centrum zdieľaných služieb
Čo všetko dokáže centrum zdieľaných služieb poskytnúť? A ako si ho správne vybrať?
Pandemické call centrum pre štát
Krátke zhrnutie toho, ako sme sa vysporiadali s vytvorením štátneho pandemického call centra za 24 hodín.
Medzinárodný deň call centier
24.7. je medzinárodným dňom call centier a preto by sme radi pri tejto príležitosti poďakovali za odvedenú prácu všetkým operátorom, supervízorom, projektovým manažérom, pracovníkom IT ako aj všetkým zamestnancom, ktorí sa podeľajú na zabezpečovaní prevádzky call centier. V ostatnom čase sa ale vo väčšej miere stretávame s nie príliš pozitívnymi reakciami na prácu ľudí v call…
Návrh na zlepšenie technickej a praktickej podpory v rámci opatrení proti šíreniu Covid-19
Na základe profesionálnych skúseností z komerčného prostredia a na základe informácií získaných od začiatku pandémie sme pripravili naše návrhy ako pomôcť, zjednodušiť a zefektívniť niektoré procesy a oblasti, spojené s potlačením pandémie. ROZSAH ODPORÚČANÝCH OBLASTÍ Infolinka Registrácia na očkovanie – čakáreň Registrácia na očkovanie – aktívne navolanie Trasovanie E-karanténa 1. VŠEOBECNÁ INFOLINKA (poskytovanie podpory širokej,…
Vyhodnotenie roka 2020
Kvalitný zákaznícky servis je kľúčom k spokojnosti vašich zákazníkov. Ak hľadáte efektívny spôsob prevádzky vášho zákazníckeho servisu, naše služby sú určené práve pre vás.
Aká je efektivita telemarketingu?
Na stretnutiach s klientmi najčastejšie dostávam 2 otázky, a to: „Koľko stojí telemarketing?“ a „Akú máte úspešnosť?“ Na obe otázky neexistuje presná, ani správna odpoveď. Skúsme sa teraz pozrieť na to, čo ovplyvňuje úspešnosť telemarketingu a tým pádom aj efektivitu vynaložených prostriedkov pri realizácií telemarketingových kampaní.