6 pilierov dokonalého e-shop zákazníckeho servisu

Podľa zistení amerického časopisu Forbes má verný zákazník v priemere 10-krát väčšiu hodnotu, ako je hodnota jeho prvého nákupu. Verní zákazníci poskytujú pozitívne odporúčania a dobré online recenzie, ktoré môžu firmám pomôcť posilniť ich značku. Pozitívna skúsenosť verného zákazníka spôsobí, že: o svoju dobrú skúsenosť sa podelí so svojimi známymi, kamarátmi a rodinou minie viac peňazí v…

Veľké testovanie e-shopov alebo ako majú slovenské e-shopy pripravené zákaznícke centrá

Správanie spotrebiteľov sa v čase pandémie zmenilo. Pomohol k tomu aj fakt, že mnohé maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené a veľa ľudí začalo nakupovať produkty na internete, iní na internete nakupovali ešte viac. Táto situácia kladie stále vyššie nároky na zákaznícke centrum každého e-shopu.  Spoločnosti CreditCall a Pricemania sa rozhodli, že sa spoločne pozrieme na fungovanie zákazníckych centier vybraných e-shopov. Testovanie sme…

Ako nakupujú Slováci na internete

Pandémia priniesla výrazné zmeny do našich životov a my sme v spolupráci s portálom Pricemania urobili prieskum na tému e-shopov, aby sme vám priniesli informácie o tom, ako Slováci nakupujú na internete v roku 2021.  Prečo by vás malo zaujímať, ako sa nakupuje v e-shopoch v roku 2021 V týchto turbulentných časoch sa trh veľmi rýchlo mení – zmena…

Zákaznícke centrum

Ako vyriešiť situácie, keď máte viac prichádzajúcich hovorov než dokážete obslúžiť. Ako ich vyriešiť počas dňa alebo v silných mesiacoch počas roka. Odpovede nájdete v tejto prípadovej štúdií.

Medzinárodný deň call centier

24.7. je medzinárodným dňom call centier a preto by sme radi pri tejto príležitosti poďakovali za odvedenú prácu všetkým operátorom, supervízorom, projektovým manažérom, pracovníkom IT ako aj  všetkým zamestnancom, ktorí sa podeľajú na zabezpečovaní prevádzky call centier. V ostatnom čase sa ale vo väčšej miere stretávame s nie príliš pozitívnymi reakciami na prácu ľudí v call…

Návrh na zlepšenie technickej a praktickej podpory v rámci opatrení proti šíreniu Covid-19

Na základe profesionálnych skúseností z komerčného prostredia a na základe informácií získaných od začiatku pandémie sme pripravili naše návrhy ako pomôcť, zjednodušiť a zefektívniť niektoré procesy a oblasti, spojené s potlačením pandémie. ROZSAH ODPORÚČANÝCH OBLASTÍ Infolinka Registrácia na očkovanie – čakáreň Registrácia na očkovanie – aktívne navolanie Trasovanie E-karanténa 1. VŠEOBECNÁ INFOLINKA  (poskytovanie podpory širokej,…

Vyhodnotenie roka 2020

Kvalitný zákaznícky servis je kľúčom k spokojnosti vašich zákazníkov. Ak hľadáte efektívny spôsob prevádzky vášho zákazníckeho servisu, naše služby sú určené práve pre vás.

Aká je efektivita telemarketingu?

Na stretnutiach s klientmi najčastejšie dostávam 2 otázky, a to: „Koľko stojí telemarketing?“ a „Akú máte úspešnosť?“ Na obe otázky neexistuje presná, ani správna odpoveď. Skúsme sa teraz pozrieť na to, čo ovplyvňuje úspešnosť telemarketingu a tým pádom aj efektivitu vynaložených prostriedkov pri realizácií telemarketingových kampaní.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.