Medzinárodný deň call centier

24.7. je medzinárodným dňom call centier a preto by sme radi pri tejto príležitosti poďakovali za odvedenú prácu všetkým operátorom, supervízorom, projektovým manažérom, pracovníkom IT ako aj  všetkým zamestnancom, ktorí sa podeľajú na zabezpečovaní prevádzky call centier. V ostatnom čase sa ale vo väčšej miere stretávame s nie príliš pozitívnymi reakciami na prácu ľudí v call…

Návrh na zlepšenie technickej a praktickej podpory v rámci opatrení proti šíreniu Covid-19

Na základe profesionálnych skúseností z komerčného prostredia a na základe informácií získaných od začiatku pandémie sme pripravili naše návrhy ako pomôcť, zjednodušiť a zefektívniť niektoré procesy a oblasti, spojené s potlačením pandémie. ROZSAH ODPORÚČANÝCH OBLASTÍ Infolinka Registrácia na očkovanie – čakáreň Registrácia na očkovanie – aktívne navolanie Trasovanie E-karanténa 1. VŠEOBECNÁ INFOLINKA  (poskytovanie podpory širokej,…

Vyhodnotenie roka 2020

Kvalitný zákaznícky servis je kľúčom k spokojnosti vašich zákazníkov. Ak hľadáte efektívny spôsob prevádzky vášho zákazníckeho servisu, naše služby sú určené práve pre vás.

Aká je efektivita telemarketingu?

Na stretnutiach s klientmi najčastejšie dostávam 2 otázky, a to: „Koľko stojí telemarketing?“ a „Akú máte úspešnosť?“ Na obe otázky neexistuje presná, ani správna odpoveď. Skúsme sa teraz pozrieť na to, čo ovplyvňuje úspešnosť telemarketingu a tým pádom aj efektivitu vynaložených prostriedkov pri realizácií telemarketingových kampaní.

Infolinka ako váš ďalší predajný kanál

Infolinka alebo help desk, môžeme to nazvať akokoľvek. V každom prípade sa jedná o miesto, kde sa klient obracia na svojho poskytovateľa služieb s nejakou požiadavkou, pretože sa chce informovať o aktuálnej ponuke, alebo sa chce opýtať na otváracie hodiny, alebo chce zrušiť poistnú zmluvu. Môže mať tiež napríklad problém so svojim telefónom. Každopádne je to miesto, kam sa mnohí z nás snažia…

Čo v budúcnosti čaká zákaznícke (call) centrá

Call centrá sa za posledné obdobie pomerne výrazne vyvinuli. Z klasických telefonických služieb vznikajú integrované obslužné centrá kde zákazník vybaví všetko čo potrebuje. Vznikajú centrá zdieľaných služieb na ktorých vybavíte všetko na jeden telefonát, email alebo chat. Zákazník zavolá s reklamáciou s hovor ukončí s predĺženou zmluvou. Napíše na chat na webe a operátor mu po pár vetách zavolá…

2 dôvody prečo sa neviem dovolať na infolinku

K napísaniu tohto krátkeho textu ma inšpiroval komentár v jednej diskusii. Budem citovať: „20x som sa tam snažil dovolať a nedovolal som sa“. Takže tu sú dva hlavné body, prečo sa nedovolám a krátky návod ako sa na infolinku dovolať: Nie je veľa situácii, ktoré zhoršujú váš dojem zo služby alebo produktu tak, ako nedovolať sa na…

Bilancia v náročných časoch

Počas koronavírusovej pandémie sme nezaháľali. Ako prežívate toto náročné obdobie? Toto je naša bilancia za ostatných 14 dní. Nám sa za tieto dva náročné týždne podarilo toto: Pracujeme na homeoffice, aj keď naša firma nie je povinná zatvoriť svoje prevádzky. Považujeme za dôležité, do maximálnej možnej miery eliminovať rizika nakazenia našich zamestnancov. Preto v piatok 13.03. padlo…

CreditCall v číslach v roku 2018

Rok 2018 – opäť nárast. Celkové tržby spoločnosti predstavovali viac ako 900 000 €. Najväčšiu časť tržieb vyprodukovala divízia telemarketingu 41%, divízia prieskumu trhu predstavovala 36%, 21% manažment pohľadávok, a 2% boli ostatné tržby. Čo sa nám v roku 2018 podarilo: – otvorenie novej pobočky v Žiline– implementácia požiadaviek podľa GDPR Zopár zaujímavých čísiel divízia telemarketing:…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.