V priebehu existencie spoločnosti nastane niekoľko významných míľnikov vrátane dňa, kedy sa rozrastie natoľko, že niektoré veci už jednoducho sami zvládať nebudete. Je to napríklad odpovedanie na e-maily, zdvíhanie telefónov či pomoc s objednávkami. V takýchto situáciách je najlepším riešením outsourcing call centra, ktoré vám poskytne všetky potrebné služby. Ako vyzerá outsourcing v praxi a aké výhody vám poskytne?

Na to, aby ste mohli využiť služby call centra, nemusíte byť veľký konglomerát alebo etablovaná spoločnosť. Práve naopak. Call centrá sú k dispozícii aj menším podnikom, ktoré potrebujú pomôcť s administratívou či službami poskytovanými zákazníkom.

Outsourcing call centra v sebe zahŕňa rôzne služby, ktoré vám môže vami vybraná spoločnosť poskytnúť. Okrem zákazníckeho servisu sa dá využiť aj objednávková linka, help desk, multichannel alebo kompletný back office. Call centrum môže takisto pomôcť s telemarketingom, prieskumom verejnej mienky či vymáhaním pohľadávok.

Tým, že tieto menšie, no kľúčové úkony, necháte na niekoho iného, sa vy môžete sústrediť na oveľa podstatnejšie veci, ako napríklad uzatváranie spoluprác s dodávateľmi, rozširovanie ponuky či skvalitňovanie služieb.

Výhody outsourcingu call centra

Najväčšou výhodou outsourcingu call centra je pre množstvo spoločností a firiem hlavne zníženie nákladov a ušetrenie financií. Namiesto toho, aby ste vyplácali niekoľko desiatok zamestnancov, zaplatíte jeden poplatok call centru, ktoré sa postará o to, aby vám poskytlo kvalifikovaných ľudí s dostatočným množstvom skúseností.

Druhým benefitom je skutočnosť, že do svojej spoločnosti nemusíte zháňať kvalifikovaný personál, ktorý sa v súčasnosti hľadá veľmi ťažko. O všetko sa totižto postará call centrum.

Silnou stránkou je takisto to, že call centrá majú v ponuke rovno niekoľko služieb. Zvoliť si tak môžete presne podľa svojich potrieb. Od zákazníckej linky až po telemarketing.

A netreba zabúdať ani na to, že call centrum sa postará o prepojenie s operátormi či o potrebný hardware, software ktorý budú zamestnanci pri práci potrebovať.

Nevýhody outsourcingu call centra

V prípade, že si vyberiete kvalitné call centrum, žiadnych veľkých nevýhod sa nemusíte obávať. Na druhej strane, ak by ste zvolili prvú spoločnosť, ktorá sa vám naskytne, bez toho, aby ste si o nej zistili niečo viac, môže sa stať, že vám jej služby nebudú vyhovovať. Táto skutočnosť dokáže ovplyvniť celý chod spoločnosti a dobré pracovné výsledky.

Dopredu si preto o spoločnosti niečo zistite. Prečítajte si jej referencie a pozrite si ponuku služieb.

Náklady na outsourcing call centra

Outsourcingové služby call centra minimalizujú náklady vašej spoločnosti, pričom maximalizujú zisky a zvyšujú spokojnosť zákazníkov. Aby ste však všetko toto mohli dostať, pred výberom služby a samotného call centra zhodnoťte svoje očakávania a uistite sa, že ste si vybrali externého dodávateľa, ktorý dokáže uspokojiť vaše obchodné potreby.

Kvalitné call centrá dokážu minimalizovať náklady na prevádzku, pretože spoločnostiam, ktoré využívajú ich služby, odpadá nutnosť platiť jednotlivých pracovníkov samostatne, odvádzať za nich zákonné odvody, platiť za pripojenie k internetu či za správu informačných systémov. Spoločnosti takisto nemusia riešiť telekomunikačné poplatky, rôzne licencie či prenájom. O všetko sa stará call centrum. To vám na základe vašich potrieb vypočíta celkovú sumu za jednotlivé služby, ktorá býva o desiatky až stovky eur nižšia.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.