Ak chcete, aby vaša spoločnosť poskytovala tie najlepšie služby, môžete sa rozhodnúť dvomi spôsobmi. Buď si nájdete sami kvalifikovaných ľudí, ktorí sa postarajú o všetku administratívu, alebo sa rozhodnete pre back office outsourcing. Druhá možnosť je praktickejšia a jednoduchšia, pretože vás odbremení od náročného procesu hľadania nových pracovníkov. Nehovoriac o znížení nákladov. Aké ďalšie výhody vám prinesie outsourcing back office?

Ešte predtým, ako sa pustíme do vymenovávania jednotlivých výhod outsourcingu, si povieme niečo viac o tom, čo vlastne pojem back office znamená. Back office predstavuje administratívnu podporu podniku. Ide o jedno pomenovanie pre množstvo činností, ktoré sú pred okom zákazníka alebo klienta skryté. Môže ísť napríklad o:

  • odosielanie hromadnej korešpondencie
  • hromadné posielanie SMS správ
  • spracovanie a skenovanie prijatej korešpondencie
  • archivovanie dokumentácie
  • uskladnenie vráteného tovaru
  • spracovanie došlých SMS správ

A množstvo ďalšieho.

Výhody outsourcingu back office

Najväčšou výhodou outsourcingu back office je to, že si sami nemusíte hľadať kvalifikovaných pracovníkov, ktorých je v súčasnosti nedostatok. Vďaka spolupráci s outsourcingovou spoločnosťou získate ľudí, ktorí vedia, čo robia, majú s administratívou skúsenosti a dokážu vám poskytnúť kvalitné pracovné výsledky.

Outsourcing takisto znižuje prevádzkové náklady a zvyšuje efektívnosť práce. K ďalším výhodám sa následne radí aj flexibilita. Administratívna podpora tretích strán vám umožňuje prispôsobiť sa aktuálnej situácii, ktorá v podniku nastane. Outsourcing back office je vhodný nielen pre veľké spoločnosti, ktoré majú množstvo administratívnej práce, ale takisto pre menšie firmy, ktoré hľadajú spôsob, ako získať skvelé výsledky a kvalifikovaný personál bez príliš vysokých prevádzkových nákladov.

Nevýhody outsourcingu back office

Back office môže mať aj jednu väčšiu nevýhodu. V niektorých prípadoch dokáže firmu úplne ochromiť. Stať sa tak môže vtedy, keď si vyberiete nesprávnu spoločnosť poskytujúcu outsourcingové služby. Tá vám poskytne nekvalifikovaný personál, ktorý nedokáže poskytnúť kvalitné pracovné výsledky. Práve preto by ste sa mali obracať len na odborníkov s množstvom skúseností, ktorí vedia, čo robia.

Iné nevýhody sa s outsourcingom back office spravidla nespájajú. Po tom, ako ho vyskúšate, zistíte, že vám prinesie len samé benefity.

Náklady na outsourcing back office

Ak by ste si našli sami zamestnancov, ktorí vám budú robiť back office, musíte počítať s vyššími nákladmi, súčasťou ktorých sú položky ako mzda zamestnanca, odvody, náklady na dovolenku, PN a OČR, stravné lístky, školenia, prenájom kancelárií, spracovanie miezd a účtovníctva, a množstvo ďalšieho.

Na druhej strane, keď si zvolíte outsourcing služieb, call centrum sa o toto všetko, a oveľa viac, postará za vás, pričom suma za profesionálne služby je oveľa nižšia. Jej výška sa odvíja od veľkosti podniku a vašich potrieb. Ak chcete vedieť, koľko by ste za back office zaplatili, nechajte si vytvoriť nezáväznú ponuku.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.