Vyhodnotenie roka 2022

Rok 2022 bol pre CreditCall čísla určite priaznivý. Svedčí o tom množstvo práce, počet zrealizovaných projektov a počet prevolaných minút, i suma, ktorá sa podarila vymôcť od dlžníkov našich klientov.

Ako je to po novom s telemarketingovými hovormi?

Telemarketing je obľúbeným typom direct marketingu, ktorý využívajú mnohé spoločnosti a firmy. Tie vďaka nemu dokážu budovať a udržiavať vzťahy s potenciálnymi alebo už existujúcimi zákazníkmi. V roku 2022 však došlo k niekoľkým zmenám, ktoré by ste v prípade, že telemarketing využívate, mali vedieť. Vyhnete sa tak zbytočným pokutám a nepríjemnostiam. Čo je telemarketing Telemarketing…

Príbehy CreditCallu: Juraj Balogh, výkonný riaditeľ

Viete, prečo a ako vznikol CreditCall? Pokúsime sa vám to priblížiť v sérii článkov o osobnostiach, pôsobiacich v CreditCall. Sú to ľudia, ktorí sa podieľali na vzniku spoločnosti, ale i ľudia, ktorí sú jej súčasnou neoddeliteľnou súčasťou a pracujú v nej. Títo ľudia sa podieľajú na tom, aby bol CreditCall jedným z lídrov medzi poskytovateľmi v oblasti zákazníckych…

Medzinárodný deň vzdelávania

24. január je každoročne dňom vzdelávania. V roku 2018 ho vyhlásila OSN svojou rezolúciou. Cieľom tohto medzinárodného dňa je podporiť všetky formy vzdelávania, tak aby dostupné pre každého a následne pomohlo vytvárať príležitosti kvalitného života. Vzdelávanie ako ľudské právo dokáže pomôcť deťom, mladým i dospelým viesť plnohodnotný život, prekonáva rodovú rovnosť, znižuje chudobu, buduje udržateľnú a odolnú spoločnosť, zvyšuje…

Infolinka ako súčasť multichanelovej komunikácie

Infolinka je jednou zo základných služieb, ktoré zákazníci alebo klienti vašej spoločnosti, firmy či organizácie vyžadujú. Dáva im pocit istoty, že v prípade akýchkoľvek komplikácií alebo problémov sa na vás môžu telefonicky obrátiť. Okrem jej samotnej existencie však musíte myslieť aj na kvalitu tejto služby. To znamená, že minimálne počas pracovných dní musí byť ľahko…

Kedy zveriť prevádzku zákazníckej linky call centru?

Od kvality zákazníckeho servisu sa odvíja, ako je zákazník spokojný s celým procesom nákupu a či sa k vám ešte niekedy vráti. Práve to je dôvod, prečo by ste mali mať školených zamestnancov, ktorí budú vedieť poradiť s nákupom, pomôcť pri výbere alebo reklamácii a vyriešiť každý jeden problém. Okrem zamestnávania vlastných zamestnancov však môžete…

Čo obnáša prevádzka callcentra

Call centrum je kľúčové pre každú jednu spoločnosť. Zaručuje kvalitné služby a dokáže podporiť predaj. Jednotlivé firmy môžu mať svoje vlastné call centrá, prípadne ich outsourcovať a využiť služby profesionálnych spoločností, ktoré sa o všetko postarajú. V prípade, že sa rozhodnete pre prvú možnosť, je dôležité vedieť, čo všetko obnáša a koľko stojí. Vlastné call…

Moderné zákaznícke centrum

Základom úspechu každej jednej spoločnosti sú nielen kvalitné produkty, ale aj služby. Tie dávajú zákazníkom pocit jedinečnosti a pomáhajú im v prípade, keď nevedia, ako vybrať, reklamovať či vrátiť produkt. Aby sa k vám teda zákazníci radi vracali, musíte im poskytnúť ten najlepší zákaznícky servis. Ako na to? Call centrá sú centrami zdieľaných služieb Nájsť…

Aký je rozdiel medzi hromadným a priamym marketingom

Marketing sa delí na niekoľko základných druhov, ktoré sa od seba odlišujú tým, ako cielia na zákazníka a aké výsledky poskytnú. K najčastejšie využívaným druhom marketingu sa radia priamy a hromadný. Aký je medzi nimi rozdiel a ktorý je pre vás ten najlepší? Kedy použiť hromadný marketing Hromadný marketing, často označovaný aj ako mass marketing…

Telesales: Je v dnešnej dobe ešte stále efektívny?

S príchodom internetu a rozmachu digitálneho sveta sa mnohé spoločnosti pýtajú, či má telesales stále nejaký význam. Predaj cez telefón bol obľúbený hlavne v minulosti, keď sa o reklame na sociálnych sieťach či vo webových vyhľadávačoch príliš nehovorilo. A síce sa v súčasnosti telesales využíva, jeho popularita poklesla. Má teda stále zmysel investovať do tejto…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.