Základom úspechu každej jednej spoločnosti sú nielen kvalitné produkty, ale aj služby. Tie dávajú zákazníkom pocit jedinečnosti a pomáhajú im v prípade, keď nevedia, ako vybrať, reklamovať či vrátiť produkt. Aby sa k vám teda zákazníci radi vracali, musíte im poskytnúť ten najlepší zákaznícky servis. Ako na to?

Call centrá sú centrami zdieľaných služieb

Nájsť kvalitných zamestnancov, ktorí budú komunikovať so zákazníkom a odpovedať na ich otázky, je náročnejšie ako sa zdá. Dôvodom je skutočnosť, že zamestnancovi budete musieť dať s veľkou pravdepodobnosťou nejaké školenie, prípadne mu budete musieť poskytnúť čas, aby sa zoznámil s ponukou a vedel viac o jednotlivých produktoch alebo službách, ktoré poskytujete.

Následne nezabúdajte ani na skutočné náklady za jedného zamestnanca. Okrem hrubej mzdy budete musieť platiť aj odvody, náklady na dovolenku, náklady na PN, stravné lístky, školenia či dokonca prenájom priestorov, kde bude zamestnanec pracovať.

Jedným z riešení, ako poskytnúť zákazníkom tie najlepšie služby bez toho, aby ste zamestnávali nového zamestnanca, sú centrá zdieľaných služieb. Mnohí ich môžu poznať aj pod názvom call centrá.

Centrá zdieľaných služieb sú skvelou voľbou pre všetky spoločnosti nehľadiac na zameranie alebo klientelu. Môže ísť o nové firmy, ktoré akurát vstupujú na trh a ešte si nestihli vybudovať zákaznícke centrum, alebo o firmy, ktoré chcú ušetriť na prevádzke call centra, no pritom nechcú znížiť jeho kvalitu.

Služby call centra sú široké, vďaka čomu vyjdú v ústrety ako malej, tak aj veľkej firme s tisíckami zákazníkov mesačne. K najrozšírenejším službám call centra sa radia:

  • infolinka (zákaznícke centrum)
  • objednávková linka
  • help desk
  • multichannel
  • back office

V súčasnosti je na vzostupe multikanálová komunikácia

Moderné zákaznícke centrum dnes nemá len jeden typ komunikácie. Prispôsobuje sa zákazníkom a vychádza im v ústrety formou multichannelu.

Multichannel zjednodušuje spojenie so zákazníkom, pretože poskytuje viaceré spôsoby spojenia. Okrem klasiky vo forme podpory prostredníctvom chatu a telefónu umožňuje komunikovať aj prostredníctvom e-mailov, webu a sociálnych sietí. Každý si tak môže vybrať presne to, čo mu vyhovuje.

Poskytnutie takejto komunikácie je finančne aj časovo náročné. Jeden človek vám na túto prácu rozhodne stačiť nebude. Aby zákazník nečakal príliš dlho na linke a získal odpoveď na svoju otázku v priebehu niekoľkých minút, musíte nájsť viacerých kvalitných zamestnancov, ktorí sa mu budú môcť venovať.

Aj v tomto prípade platí, že jedným z najjednoduchších riešení je outsourcing call centra, vďaka ktorému získate kvalitnú pracovnú silu za skvelú cenu a bez zbytočných starostí.

Call centrum okrem multichannelu vo forme infolinky poskytuje aj služby multikanálového help desku. Tento typ sofistikovanejšej, spravidla technickej podpory k produktom ako sú počítače, elektronické zariadenia či inštalácie, je kľúčový pre mnohé obchody, firmy a spoločnosti. Čím viac foriem má (telefón, chat, e-mail a iné), tým lepšie.

Poskytnite svojim zákazníkom tie najlepšie služby

Zákazníci sú v súčasnosti čoraz náročnejší. Okrem produktov, ktoré im vydržia dlhé roky, chcú aj osobitný prístup, vďaka ktorému sa budú cítiť jedinečne. Poskytnúť im ho môžete nielen formou zľavy alebo darčeka k objednávke, ale aj kvalitným zákazníckym servisom, ktorý bude k dispozícii vždy, keď budú nakupovať. Platí, že čím viac toho zákazníkom poskytnete, tým lepšie. Využite multichannel, ktorý je v súčasnosti kľúčovou súčasťou moderného zákazníckeho centra, a umožnite komunikáciu nielen prostredníctvom telefónu a e-mailu, ale aj online chatu či sociálnych sietí. Buďte so zákazníkmi v spojení, zistite čo potrebujú a poskytnite im to. Uvidíte, že sa k vám veľmi radi znova vrátia.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.