Ako vymáhame pohľadávky? Rady a tipy od CreditCall

Vymáhanie pohľadávok je jednou z najefektívnejších metód ako vyriešiť situáciu s nezaplatenou faktúrou. Je však časovo náročná. Nehovoriac o tom, že nie je ani veľmi príjemná. Namiesto toho, aby ste všetko robili sami, sa môžete obrátiť na profesionálov z call centra. Ako prebieha celý proces vymáhania a akým spôsobom pracujeme my v CreditCall? Skoré inkaso…

Výzvy a príležitosti v telemarketingu počas vianočnej sezóny

Vianočná sezóna prináša podnikateľom viacero príležitostí, ako zvýšiť predaj a tým aj svoje zisky. Dôležité je len vedieť, ktoré z nich skutočne stoja za to a ako ich správne využiť. V mnohých oblastiach pritom dokáže pomôcť jedna praktická služba – telemarketing. Aké výhody má a prečo by ste mali nad ňou tieto Vianoce porozmýšľať? Zvýšený…

CreditCall získal cenu Czech Contact Center Award: Odmenení za svoju dobročinnosť

Spoločnosť CreditCall sa v súťaži Czech Contact Center Award umiestnila na 1. mieste v kategórií Klienti. Vyhrala s projektom Linky Pomoci vojnovým utečencom, ktorá funguje od februára 2022. Za ten čas vybavila viac než 60 000 hovorov a 100 000 sms správ. Od roku 2014 súťaž organizuje spoločnosť ADMEZ s cieľom predstaviť prácu v call centrách a porovnať kvalitu ich projektov. Linka Pomoci bola…

Efektivita v telesales v období Vianoc

Premýšľate, ako podporiť predaj svojich výrobkov alebo služieb počas Vianoc? Ideálnou voľbou je telesales. Táto forma telemarketingu je účinná po celý rok, no práve na sviatky, kedy ľudia nakupujú viac ako zvyčajne, môže priniesť oveľa lepšie výsledky. Čo všetko vďaka telesales získate a aké formy máte k dispozícii? Účinnosť telesales Telesales, známy aj ako predaj…

Príbehy CreditCallu: Lucia Kafúnová a Anna Púpalová, telefonické špecialistky projektu Packeta

Spoluprácu s Packetou sme rozbehli predvianočnou sezónou koncom októbra 2020. Aby sme Packetu viac priblížili, značka bola založená v roku 2010 v Českej republike. Je to digitálna e-commerce platforma, ktorá udáva trendy v logistike. Vznikla s cieľom zjednodušiť e-shopom prepravu tovaru k zákazníkom. Dnes poskytuje riešenia pre prepravu zásielok do celého sveta. Krédom Packety je rýchle a pohodlné…

Automatizácia a chatboty v infolinkách pred Vianocami

Každý majiteľ internetového obchodu vie, že Vianoce sú jedným z najnáročnejších období roka. Ľudia nakupujú oveľa viac ako v iné mesiace, čo automaticky znamená zvýšenú potrebu infolinky. Mnohé spoločnosti preto od polovice novembra alebo začiatku decembra rozširujú zákaznícky servis o ďalších pracovníkov či dokonca o chatboty. Ako vám dokáže toto riešenie pomôcť a prečo by…

Analýza dát z infoliniek v období vianočného nákupného šialenstva

Vianoce sú pre obchody jedným z najlepších období roka. Ľudia nakupujú a neváhajú minúť aj väčšie množstvo peňazí. Ak však chcete, aby boli aj tentokrát úspešné, nesmiete čakať, že zákazníci za vami len tak prídu. Musíte si nastaviť správnu stratégiu, vďaka čomu zo sviatkov vyťažíte maximum. Jednou z možností, ako na to, je analýza dát…

CREDITCALL PODPORUJE ROVNOSŤ V ODMEŇOVANÍ

Podľa prieskumov Európskej Únie musia ženy pracovať o dva mesiace dlhšie ako muži, aby dosiahli rovnaké ročné odmeny. Priemerný rozdiel v mzdách je v EÚ aktuálne 12,73 %, kým na Slovensku je číslo ešte vyššie. Za rok 2022 bol podľa Štatistického úradu SR rozdiel až 19%, oproti rozdielu z roku 2021 – 16,6 %. Oproti minulému roku v SR nastalo…

CreditCall pomáha v dobe vojnového konfliktu na Ukrajine

24. októbra si pripomíname Medzinárodný deň OSN Organizácia Spojených národov vznikla po druhej svetovej vojne primárne s cieľom udržiavať svetový mier a bezpečnosť. Založilo ju 51 krajín a okrem mieru sa zaviazali rozvíjať priateľské vzťahy medzi národmi, podporovať sociálny pokrok, lepšiu životnú úroveň a ľudské práva. Združuje štáty, ktoré sa zaviazali spolupracovať pri podpore zásad a cieľov vytýčených v Charte OSN….

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.