10 rokov vo Zvolene

15. apríl 2023 je pre CreditCall výročným, slávnostným dňom. Presne pred 10 rokmi bola otvorená pobočka vo Zvolene. Kým zakotvila na aktuálnej adrese, sťahovala sa 2-krát. Ako vzniklo rozhodnutie zriadiť prevádzku vo Zvolene? Juraj Balogh: „Presídliť call centrum do Zvolena bolo veľkým rozhodnutím. Hľadali sme vhodnú lokalitu na rozšírenie pôsobenia spoločnosti. Pri výbere novej pobočky…

Príbehy CreditCallu: Jana Samadi, personálna manažérka

Každá spoločnosť musí mať pre svoj úspešný chod motivovaných a kvalitných zamestnancov. Takých nájsť, je v dnešnej dobe náročné. Obzvlášť v call centrách je potrebné, aby pracovali ľudia, ktorí majú svoji prácu radi. V CreditCall prísun nových síl zabezpečuje naša personalistka Jana Samadi. Janka, budeme radi, keď sa nám predstavíš. Volám sa Jana Samadi, mám 36….

Aké sú výhody telemarketingu pre vaše podnikanie?

Pri výbere marketingovej stratégie pre svoju firmu máte dve možnosti. Buď si zvolíte priamy, alebo nepriamy marketing. V prípade prvej možnosti sa k obľúbeným alternatívam radí najmä telemarketing, ktorý sa využíva už dlhé roky. Na rozdiel od iných spôsobov kontaktovania zákazníka dosahuje vyššiu mieru úspešnosti, vďaka čomu dokáže podporiť predaj oveľa efektívnejšie. Aké ďalšie výhody…

Svetový deň spotrebiteľských práv, Európsky deň spotrebiteľov

15. marec je stanovený ako Európsky deň spotrebiteľov a zároveň Svetový deň spotrebiteľských práv, inak nazývaný aj Dňom spotrebiteľov a spotrebiteľských práv. Vedia však slovenskí spotrebitelia, aké majú práva? Určuje ich Zákon č. 250/2007 Z. z. o ochrane spotrebiteľa, ktorý hovorí, že každý spotrebiteľ má právo na výrobky a služby v bežnej kvalite, uplatnenie reklamácie, náhradu…

Vedeli ste, že … v spoločnosti CreditCall pracuje  aktuálne 87% žien?

K začiatku roka 2023 mal CreditCall 178 zamestnancov, v pomere 87% žien a 13 % mužov. Z celkového počtu 155 žien pracuje na pobočkách: . Z celkového počtu 23 mužov pracuje na pobočkách: . Čo hovoria na celoslovenskú zamestnanosť údaje Štatistického úradu Slovenskej republiky Počet obyvateľov Slovenska bol na konci vlaňajšieho roka na úrovni 5…

Príbehy CreditCallu: Katarína Prachárová, projektová manažérka

Úspechom a radosťou spoločnosti CreditCall je mať oddaných a lojálnych ľudí, ktorí firmu budujú a zároveň ňou aj žijú. Jednou z nich je aj Katarína Prachárová. V CreditCall pracuje od roku 2016. Začínala ako senior agent na predajnej kampani, následne prebrala prevádzku Zvolen ako vedúca pobočky. Posledné 4 roky pracuje ako projektová manažérka zodpovedná za infolinky….

Ako (ne)komunikovať so zákazníkom

Správna komunikácia so zákazníkom vo veľkom ovplyvňuje to, či u vás človek nakúpi, alebo sa rozhodne pre inú spoločnosť. A síce sa na prvý pohľad zdá, že odpovedanie na otázky zákazníkov alebo odpisovanie na ich e-maily je jednoduché, opak je pravdou. Často sa totižto stretnete s ľuďmi, ktorí nie sú príliš príjemní, majú komplikovaný problém…

Ako odvrátiť odchod nespokojného zákazníka?

Boj o zákazníka dnes zvádza každá, dokonca aj tá najväčšia firma na trhu. Konkurencia je veľká, pričom ako víťaz vyjde takmer vždy ten, kto poskytne okrem kvalitného produktu alebo služby aj niečo dodatočné. Práve to totižto dokáže vytvoriť u zákazníkov pocit jedinečnosti, po ktorom túžia. Okrem zaujímavých darčekov alebo akcií má na presvedčenie k nákupu…

Prevádzka Žilina v nových priestoroch

Žilinská prevádzka od 6. februára 2023 pracuje v nových priestoroch na novej adrese v Industry Parku – PCHZ (Považské chemické závody), na ulici M. R. Štefánika 73, 010 01 Žilina. Zmene adresy predchádzalo niekoľko mesačné plánovanie, hľadanie najvhodnejších priestorov, prípravy na čo najrýchlejšiu zmenu bez výpadku liniek a operátorov. Nové rozľahlejšie priestory poskytujú zatiaľ 28 operátorských pracovísk…

Čo sa nám po… kazilo a čo sa nám po… darilo

Dlho som uvažoval nad tým, ako a či vôbec zverejniť tento môj pohľad na vec. Avšak rozhodol som sa ísť s kožou na trh. Minulý rok som dostal nepríjemnú spätnú väzbu (rozumej riadneho „sprda“) od nášho klienta. Cestou zo stretnutia naspäť do kancelárie som dlho uvažoval, čo sme mohli urobiť inak, aby sa podobná situácia neopakovala….

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.