Príbehy CreditCallu: Katarína Prachárová, projektová manažérka

Úspechom a radosťou spoločnosti CreditCall je mať oddaných a lojálnych ľudí, ktorí firmu budujú a zároveň ňou aj žijú. Jednou z nich je aj Katarína Prachárová. V CreditCall pracuje od roku 2016. Začínala ako senior agent na predajnej kampani, následne prebrala prevádzku Zvolen ako vedúca pobočky. Posledné 4 roky pracuje ako projektová manažérka zodpovedná za infolinky….

Ako (ne)komunikovať so zákazníkom

Správna komunikácia so zákazníkom vo veľkom ovplyvňuje to, či u vás človek nakúpi, alebo sa rozhodne pre inú spoločnosť. A síce sa na prvý pohľad zdá, že odpovedanie na otázky zákazníkov alebo odpisovanie na ich e-maily je jednoduché, opak je pravdou. Často sa totižto stretnete s ľuďmi, ktorí nie sú príliš príjemní, majú komplikovaný problém…

Ako odvrátiť odchod nespokojného zákazníka?

Boj o zákazníka dnes zvádza každá, dokonca aj tá najväčšia firma na trhu. Konkurencia je veľká, pričom ako víťaz vyjde takmer vždy ten, kto poskytne okrem kvalitného produktu alebo služby aj niečo dodatočné. Práve to totižto dokáže vytvoriť u zákazníkov pocit jedinečnosti, po ktorom túžia. Okrem zaujímavých darčekov alebo akcií má na presvedčenie k nákupu…

Prevádzka Žilina v nových priestoroch

Žilinská prevádzka od 6. februára 2023 pracuje v nových priestoroch na novej adrese v Industry Parku – PCHZ (Považské chemické závody), na ulici M. R. Štefánika 73, 010 01 Žilina. Zmene adresy predchádzalo niekoľko mesačné plánovanie, hľadanie najvhodnejších priestorov, prípravy na čo najrýchlejšiu zmenu bez výpadku liniek a operátorov. Nové rozľahlejšie priestory poskytujú zatiaľ 28 operátorských pracovísk…

Čo sa nám po… kazilo a čo sa nám po… darilo

Dlho som uvažoval nad tým, ako a či vôbec zverejniť tento môj pohľad na vec. Avšak rozhodol som sa ísť s kožou na trh. Minulý rok som dostal nepríjemnú spätnú väzbu (rozumej riadneho „sprda“) od nášho klienta. Cestou zo stretnutia naspäť do kancelárie som dlho uvažoval, čo sme mohli urobiť inak, aby sa podobná situácia neopakovala….

Vyhodnotenie roka 2022

Rok 2022 bol pre CreditCall čísla určite priaznivý. Svedčí o tom množstvo práce, počet zrealizovaných projektov a počet prevolaných minút, i suma, ktorá sa podarila vymôcť od dlžníkov našich klientov.

Ako je to po novom s telemarketingovými hovormi?

Telemarketing je obľúbeným typom direct marketingu, ktorý využívajú mnohé spoločnosti a firmy. Tie vďaka nemu dokážu budovať a udržiavať vzťahy s potenciálnymi alebo už existujúcimi zákazníkmi. V roku 2022 však došlo k niekoľkým zmenám, ktoré by ste v prípade, že telemarketing využívate, mali vedieť. Vyhnete sa tak zbytočným pokutám a nepríjemnostiam. Čo je telemarketing Telemarketing…

Príbehy CreditCallu: Juraj Balogh, výkonný riaditeľ

Viete, prečo a ako vznikol CreditCall? Pokúsime sa vám to priblížiť v sérii článkov o osobnostiach, pôsobiacich v CreditCall. Sú to ľudia, ktorí sa podieľali na vzniku spoločnosti, ale i ľudia, ktorí sú jej súčasnou neoddeliteľnou súčasťou a pracujú v nej. Títo ľudia sa podieľajú na tom, aby bol CreditCall jedným z lídrov medzi poskytovateľmi v oblasti zákazníckych…

Medzinárodný deň vzdelávania

24. január je každoročne dňom vzdelávania. V roku 2018 ho vyhlásila OSN svojou rezolúciou. Cieľom tohto medzinárodného dňa je podporiť všetky formy vzdelávania, tak aby dostupné pre každého a následne pomohlo vytvárať príležitosti kvalitného života. Vzdelávanie ako ľudské právo dokáže pomôcť deťom, mladým i dospelým viesť plnohodnotný život, prekonáva rodovú rovnosť, znižuje chudobu, buduje udržateľnú a odolnú spoločnosť, zvyšuje…

Infolinka ako súčasť multichanelovej komunikácie

Infolinka je jednou zo základných služieb, ktoré zákazníci alebo klienti vašej spoločnosti, firmy či organizácie vyžadujú. Dáva im pocit istoty, že v prípade akýchkoľvek komplikácií alebo problémov sa na vás môžu telefonicky obrátiť. Okrem jej samotnej existencie však musíte myslieť aj na kvalitu tejto služby. To znamená, že minimálne počas pracovných dní musí byť ľahko…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.