Blog: novinky a informácie na jednom mieste - CreditCall
Vyhodnotenie roka 2021
Lockdown a pandémia COVID-19 aj počas roku 2021 mnoho firiem poznamenali ekonomickou krízou, a naopak mnohým spoločnostiam priniesli aj pozitívne zmeny. CreditCall bol jednou z firiem, ktoré zareagovali veľmi rýchlo, vďaka čomu sme boli odolnejší voči nepriaznivému vývoju situácie na trhu, a rok 2021 sme zvládli dobre. Jednou z pokračujúcich výziev bolo ešte viac zefektívniť procesy a podporiť prácu v online…
Ako prebieha marketingový prieskum trhu
Marketingový prieskum trhu je jedným z najdôležitejších krokov na zabezpečenie konkurencieschopnosti firmy. Ide o jedinečnú možnosť, ako sa priblížiť k zákazníkom či ich potrebám a predvídať ich správanie. Jeho cieľom je v konečnom dôsledku zlepšiť svoje postavenie na trhu a rast spoločnosti. Prieskumom trhu označujeme každú činnosť, pri ktorej skúmame trendy jeho budúceho smerovania, ale aj minulý…
Ako merať spokojnosť zákazníkov s vaším produktom alebo službou?
Výskumy spokojnosti zákazníkov slúžia na získanie informácií, ktorých účelom je posúdiť vnímanie organizácie zo strany zákazníka. Okrem toho pomáhajú viesť k správnemu rozhodovaniu pracovníkov o kvalite a úrovni poskytovaných služieb. Vďaka týmto krokom maximalizujú uspokojenie zákazníka. Získajú tak mimoriadne potrebnú spätnú väzbu, ktorá sa môže stať kontrolným mechanizmom. Spokojnosť zákazníkov je mimoriadne dôležitá. Ak ten nemá možnosť predostrieť…
6 pilierov dokonalého e-shop zákazníckeho servisu
Podľa zistení amerického časopisu Forbes má verný zákazník v priemere 10-krát väčšiu hodnotu, ako je hodnota jeho prvého nákupu. Verní zákazníci poskytujú pozitívne odporúčania a dobré online recenzie, ktoré môžu firmám pomôcť posilniť ich značku. Pozitívna skúsenosť verného zákazníka spôsobí, že: o svoju dobrú skúsenosť sa podelí so svojimi známymi, kamarátmi a rodinou minie viac peňazí v…
Veľké testovanie e-shopov alebo ako majú slovenské e-shopy pripravené zákaznícke centrá
Správanie spotrebiteľov sa v čase pandémie zmenilo. Pomohol k tomu aj fakt, že mnohé maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené a veľa ľudí začalo nakupovať produkty na internete, iní na internete nakupovali ešte viac. Táto situácia kladie stále vyššie nároky na zákaznícke centrum každého e-shopu. Spoločnosti CreditCall a Pricemania sa rozhodli, že sa spoločne pozrieme na fungovanie zákazníckych centier vybraných e-shopov. Testovanie sme…
Ako nakupujú Slováci na internete
Pandémia priniesla výrazné zmeny do našich životov a my sme v spolupráci s portálom Pricemania urobili prieskum na tému e-shopov, aby sme vám priniesli informácie o tom, ako Slováci nakupujú na internete v roku 2021. Prečo by vás malo zaujímať, ako sa nakupuje v e-shopoch v roku 2021 V týchto turbulentných časoch sa trh veľmi rýchlo mení – zmena…
Zákaznícke centrum
Ako vyriešiť situácie, keď máte viac prichádzajúcich hovorov než dokážete obslúžiť. Ako ich vyriešiť počas dňa alebo v silných mesiacoch počas roka. Odpovede nájdete v tejto prípadovej štúdií.
Call centrum ako centrum zdieľaných služieb
Čo všetko dokáže centrum zdieľaných služieb poskytnúť? A ako si ho správne vybrať?
Pandemické call centrum pre štát
Krátke zhrnutie toho, ako sme sa vysporiadali s vytvorením štátneho pandemického call centra za 24 hodín.
Medzinárodný deň call centier
24.7. je medzinárodným dňom call centier a preto by sme radi pri tejto príležitosti poďakovali za odvedenú prácu všetkým operátorom, supervízorom, projektovým manažérom, pracovníkom IT ako aj všetkým zamestnancom, ktorí sa podeľajú na zabezpečovaní prevádzky call centier. V ostatnom čase sa ale vo väčšej miere stretávame s nie príliš pozitívnymi reakciami na prácu ľudí v call…