Infolinka ako váš ďalší predajný kanál

Infolinka alebo help desk, môžeme to nazvať akokoľvek. V každom prípade sa jedná o miesto, kde sa klient obracia na svojho poskytovateľa služieb s nejakou požiadavkou, pretože sa chce informovať o aktuálnej ponuke, alebo sa chce opýtať na otváracie hodiny, alebo chce zrušiť poistnú zmluvu. Môže mať tiež napríklad problém so svojim telefónom. Každopádne je to miesto, kam sa mnohí z nás snažia…

Čo v budúcnosti čaká zákaznícke (call) centrá

Call centrá sa za posledné obdobie pomerne výrazne vyvinuli. Z klasických telefonických služieb vznikajú integrované obslužné centrá kde zákazník vybaví všetko čo potrebuje. Vznikajú centrá zdieľaných služieb na ktorých vybavíte všetko na jeden telefonát, email alebo chat. Zákazník zavolá s reklamáciou s hovor ukončí s predĺženou zmluvou. Napíše na chat na webe a operátor mu po pár vetách zavolá…

2 dôvody prečo sa neviem dovolať na infolinku

K napísaniu tohto krátkeho textu ma inšpiroval komentár v jednej diskusii. Budem citovať: „20x som sa tam snažil dovolať a nedovolal som sa“. Takže tu sú dva hlavné body, prečo sa nedovolám a krátky návod ako sa na infolinku dovolať: Nie je veľa situácii, ktoré zhoršujú váš dojem zo služby alebo produktu tak, ako nedovolať sa na…

Bilancia v náročných časoch

Počas koronavírusovej pandémie sme nezaháľali. Ako prežívate toto náročné obdobie? Toto je naša bilancia za ostatných 14 dní. Nám sa za tieto dva náročné týždne podarilo toto: Pracujeme na homeoffice, aj keď naša firma nie je povinná zatvoriť svoje prevádzky. Považujeme za dôležité, do maximálnej možnej miery eliminovať rizika nakazenia našich zamestnancov. Preto v piatok 13.03. padlo…

CreditCall v číslach v roku 2018

Rok 2018 – opäť nárast. Celkové tržby spoločnosti predstavovali viac ako 900 000 €. Najväčšiu časť tržieb vyprodukovala divízia telemarketingu 41%, divízia prieskumu trhu predstavovala 36%, 21% manažment pohľadávok, a 2% boli ostatné tržby. Čo sa nám v roku 2018 podarilo: – otvorenie novej pobočky v Žiline– implementácia požiadaviek podľa GDPR Zopár zaujímavých čísiel divízia telemarketing:…

Kde iní končia, my pokračujeme – nová prevádzka Žilina

Od 1.10.2018 máme otvorená v poradí 4. pobočku v Žiline. Spoločnosť CreditCall rozširuje svoje pôsobenie o ďalšie mesto. Novú pobočku nájdete v Žiline. Využili sme ponuku spoločnosti Teleperformance, a dohodli sa na outplacement časti jej zamestnancov. Ako je známe, Teleperformance sa po takmer 20 rokoch rozhodla stiahnuť zo slovenského trhu. “Hľadali sme možnosť rozšírenia nášho…

Vyhodnotenie roka 2017

Rok 2017 sa niesol v znamení rastu. Rok 2017 bol zatiaľ našim najúspešnejším rokom v histórií našej spoločnosti. Celkové tržby spoločnosti predstavovali takmer 700 000 €. Ide o takmer 40% nárast v porovnaní s predchádzajúcim rokom. Najväčšiu časť tržieb vyprodukovala divízia telemarketingu, a to takmer presne 50%. Divízia prieskumu trhu predstavovala 35%, a 15% manažment pohľadávok z celkového obratu….

Nové servery

Rok 2017 je pre nás v znamení technologických upgradov. Začali sme zakúpením nových najmodernejších serverov a ich následným presťahovaním do Orange Tech Park, ktorý spĺňa kritéria TIER 3. Využívame tak služby jedného z najmodernejších a najbezpečnejších dátových centier v strednej Európe. Centrum ponúka svojim zákazníkom nielen prenájom priestorov, ale predovšetkým komplexné služby dátového centra, akými sú: sieťová infraštruktúra konektivita prostredníctvom kvalitnej optickej…

Vyhodnotenie roka 2016

Rok 2016 – rozšírenie o ďalšiu pobočku. Rok 2016 bol rovnako úspešný ako predchádzajúci rok 2015. Najdôležitejšou udalosťou v roku 2016 bolo otvorenie novej prevádzky v Topoľčanoch. V Topoľčanoch je v úvode 15 pracovných staníc, a celkovo máme na všetkých prevádzkach k dispozícií až 85 pracovných staníc. Celkové tržby spoločnosti predstavovali bez mála 500 000 €. Najväčšiu časť tržieb vyprodukovala divízia…

CreditCall sa stal členom ESOMAR

S veľkým potešením oznamujeme našim klientom a zamestnancom, že naša spoločnosť CreditCall sa stala členom medzinárodnej inštitúcie združujúcej prieskumné agentúry. Členstvo v ESOMAR-e je dôkazom toho, že našu prácu vykonávame dobre, svedomito a s láskou. Veľké poďakovanie patrí našim zamestnancom, bez ktorých by sa nám tento úspech nepodaril dosiahnuť. CreditCall sa orientuje najmä na telefonický zber dát…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.