Blog: novinky a informácie na jednom mieste - CreditCall
Výhody – outsourcing – telemarketing
Výhody – outsourcing – telemarketing Je finančne výhodnejšie zamestnať si vlastného telefonického operátora alebo si ho prenajať? Koľko vás v skutočnosti stojí jeden telefonický operátor? Poďme sa na to spoločne pozrieť. Na stretnutiach sa často stretávam s názorom, že je lacnejšie najať si vlastného operátora, resp. operátorov call centra ako najať si externú firmu.Preto pokladám…
Kedy začať s vymáhaním pohľadávky?
Často dostávam informácie kedy je najlepšie začať s vymáhaním pohľadávok. Kedy začať s vymáhaním pohľadávky? Čo najskôr. Každým dňom šanca na úspešné vymoženie pohľadávky klesá. Pôvodne som chcel písať veľa o tom, aké je dôležité začať riešiť pohľadávku čo najskôr po splatnosti. Rozhodol som sa však, že viac ako tisíc slov bude ukázať vám graf, ktorý vznikol na základe…
Nová prevádzka Zvolen
Začiatkom apríla 2013 sme otvorili novú pobočku v meste Zvolen. Nová prevádzka Zvolen Teší nás, že vám môžeme oznámiť, že na základe zvýšeného dopytu po našich službách sa nám podarilo rozšíriť pôsobenie našej spoločnosti do ďalšieho mesta. Od 15.04.2013 sme spustili novú prevádzku vo Zvolene. Prevádzka má kapacitu 20 pracovných miest, a je vytvorená v spolupráci…