2 dôvody prečo sa neviem dovolať na infolinku
Späť na zoznamK napísaniu tohto krátkeho textu ma inšpiroval komentár v jednej diskusii. Budem citovať: „20x som sa tam snažil dovolať a nedovolal som sa“. Takže tu sú dva hlavné body, prečo sa nedovolám a krátky návod ako sa na infolinku dovolať:
Nie je veľa situácii, ktoré zhoršujú váš dojem zo služby alebo produktu tak, ako nedovolať sa na infolinku. Nie vždy je to problém infolinky alebo danej spoločnosti, pretože v niektorých situáciách sa ani pri najlepšej snahe call centra na infolinku nedovoláte. Na to, aby ste tomu predišli si stačí osvojiť 2 základné fakty:
Som netrpezlivý
Mnoho ľudí zavolá na infolinku a po 30 sekundách to položí. To je zásadná CHYBA. Čo sa teraz deje? Volám na infolinku, tam ma príjemný hlas privíta, a požiada ma aby som počkal, pretože všetci operátori sú obsadení. Predstavte si to ako keď prídete do kina a postavíte sa do radu na lístky.
Ja som však netrpezlivý a hovor ukončím, no vzápätí volám znova. Čo som vlastne urobil? Ja som vystúpil z radu na lístky, pretože sa mi nechcelo čakať a odkráčal som na jeho úplný koniec. Čiže ťažko si kúpim lístok, keď neustále vystupujem z radu a zaradím sa na koniec.
Tento istý princíp sa deje aj pri telefonovaní na infolinku. Ak volám, položím a volám znovu, som zase na konci radu.
Takže odporúčanie: Počkajte na linke dlhšie, alebo zavolajte neskôr v lepšom čase. Čo je to lepší čas je uvedené nižšie:
Volám v nesprávny čas
Toto bežný používateľ alebo zákazník nevníma, ale je dobré si uvedomiť čo je vhodný a čo nevhodný čas? Vysvetlenie je v grafe. Sú to dáta z viacerých infoliniek a ich vyťaženia počas štandardného dňa, mimo špeciálneho režimu alebo situácie.
Odporúčanie: Volajte v čase, keď je menšie vyťaženie, tzn. menší počet hovorov. Podľa prevádzkových hodín buď skoro ráno, alebo neskôr večer (ak to situácia umožňuje).