Pozývame vás na 1. ročník konferencie Slovak Contact Center Forum!
Späť na zoznamPo viac ako dvadsiatich rokoch českých konferencií venovaným call centrám sa ADMEZ, spolu s CreditCall a ďalšími partnermi rozhodli zorganizovať jej mladšiu sestru v Bratislave.
Prvý ročník konferencie Slovak Contact Center Forum sa bude konať 12. júna 2024 v bratislavskom hoteli Saffron. Hlavnými témami tejto konferencie bude vývoj kontaktných centier na Slovensku, vrátane vplyvu umelej inteligencie a venovať sa budeme aj ľuďom a ich potenciálu, pretože bez nich si kontaktné centrá zatiaľ nevieme predstaviť.
Aký zaujímavý program čaká na hostí konferencie?
Začneme komunikáciou. V prvom bloku nám Iveta Maličká (Všeobecná zdravotná poisťovňa) vysvetlí, že je dôležité počúvať nielen ušami a aký zmysel to má v kontaktnom centre. Tomáš Gribanič (Slovak Telekom) sa bude venovať otázke spolupráce „predných línií“, aby prevádzka bola čo najefektívnejšia. Kontaktné centrum je najmä o ľuďoch. Na lepšie koučovanie, vzdelávanie a zvyšovanie výkonu v tímoch sa využívajú rôzne aplikácie a vychytávky. S jedným príkladom vystúpi Nataša Mendelová (Concentrix).
Druhý programový blok sa bude venovať hlavne zákazníckej skúsenosti a jej vývoju pod vplyvom umelej inteligencie. Uvidíte napríklad Katarínu Kmeťovú (Konecta), Lukáša Vrábela (Alza.sk) a ďalších rečníkov.
Záverečná časť konferencie prinesie jednak rozprávanie o často skloňovanom termíne wellbeing a jeho vplyve na výkonnosť v práci (Lukáš Piperek), ako aj panelovú diskusiu pod vedením Juraja Balogha (CreditCall) o skúsenostiach s novým telekomunikačným zákonom.
Je pripravené pestré konferenčné menu. Stretnete sa so zástupcami komerčných aj interných kontaktných centier z rôznych segmentov. Networking bude zaručený aj vďaka partnerom, ktorí vo svojich stánkoch predvedú nové technológie ako nosiče nových trendov v segmente kontaktných centier.
Veríme, že program bude pre všetkých účastníkov prínosný a zaujímavý.
Registrácia prebieha tu: https://registrace.admez.cz/ccforum-registracia/