Zákaznícky servis ako základ rastúceho e-commerce

Keď sa rozhodnete, že si založíte e-shop a budete svoje produkty alebo služby predávať cez internet, mali by ste vedieť, že existuje viacero faktorov, ktoré budú mať dopad na váš úspech. Okrem cien, samotnej webstránky či veľkosti portfólia je dôležitý aj zákaznícky servis. Ten výrazne ovplyvní spokojnosť zákazníkov a to, aký názor si na vás…

Ako nastaviť a optimalizovať infolinku pre váš biznis?

Infolinka je dôležitou súčasťou každého biznisu. Stará sa o spokojnosť zákazníkov a výrazne ovplyvňuje to, či sa k vám ešte niekedy vrátia. Pri jej nastavení musíte myslieť na niekoľko kľúčových požiadaviek, pričom zabúdať by ste nemali ani na jej optimalizáciu. Neviete, ako na to? Nechajte si poradiť našimi tipmi. 1. Plánovanie a príprava V prvom…

Etika a anonymita v prieskumoch: Ako CreditCall chráni údaje respondentov a zabezpečuje nezávislosť v zozbieraných dátach

Jednou z činností, ktorú má na starosti v CreditCall samostatná divízia, je prieskum trhu. Vďaka tomuto nástroju vieme našim obchodným partnerom pomôcť zhromažďovať informácie, napr. o  potenciálnych zákazníkoch, ich nákupných návykoch, overuje sa záujem o produkty, služby a podobne. Je to spôsob, ako sa dá zistiť, čo zákazníci potrebujú a čo im je možné alebo potrebné poskytnúť. Časť našej práce…

Telesales vs online predaj: Aké sú medzi nimi rozdiely?

Produkty a služby dnes môžete ponúkať rôznymi spôsobmi. Medzi tie najpopulárnejšie sa radia telesales a online predaj, ktoré potešia hneď viacerými výhodami. Aké sú medzi nimi rozdiely a ktorá z alternatív je pre vás lepšia? Online predaj poskytuje rôzne možnosti Online predaj je charakteristický tým, že vám dovoľuje produkty ponúkať rôznymi spôsobmi. Okrem samotného internetového…

ČLOVEK JE NA ZÁKAZNÍCKÝCH LINKÁCH STÁLE NENAHRADITEĽNÝ

Prvý ročník konferencie kontaktných centier s názvom Slovak Contact Center Forum sa úspešne vydaril. Konferencia prekročia očakávania nás spoluorganizátorov a veríme, že naplnila aj očakávania 128 registrovaných účastníkov a 10 rečníkov :). Úspešná konferencia kontaktných centier funguje v Čechách pod záštitou Asociácie direct marketingu, e-commerce a zásielkového obchodu (ADMEZ). Vďaka spolupráci so spoločnosťou CreditCall bolo možné si…

Pozývame vás na 1. ročník konferencie Slovak Contact Center Forum!

Po viac ako dvadsiatich rokoch českých konferencií venovaným call centrám sa ADMEZ, spolu s CreditCall a ďalšími partnermi rozhodli zorganizovať jej mladšiu sestru v Bratislave. Prvý ročník konferencie Slovak Contact Center Forum sa bude konať 12. júna 2024 v bratislavskom hoteli Saffron. Hlavnými témami tejto konferencie bude vývoj kontaktných centier na Slovensku, vrátane vplyvu umelej inteligencie a venovať sa budeme…

Telesales vs tradičné predajné kanály: Aké sú medzi nimi rozdiely?

Telesales je obľúbeným predajným kanálom, ktorý využíva množstvo firiem. Nie je však jediným. Okrem neho sú populárne aj ďalšie, ako napríklad mobilné aplikácie, webové stránky či dokonca sociálne siete. Aké výhody prináša v porovnaní s nimi telesales a prečo by ste nad ním mali pouvažovať? Čo je predajný kanál? Predajný kanál je systém, ktorý firmám…

Vplyv sociálnych médií na tradičné infolinky

Sociálne siete so sebou prinášajú množstvo výhod. Umožňujú hľadať nových zákazníkov, rozširovať povedomie o značke a komunikovať s klientmi oveľa rýchlejším a praktickejším spôsobom. Zároveň však netreba zabúdať na to, že výrazne pôsobia na iné formy marketingu, ako je napríklad infolinka. Aký vplyv majú sociálne siete na tradičné kanály a môžu ich v budúcnosti nahradiť?…

Najlepší operátori za rok 2023

V CreditCalle pracuje mnoho šikovných ľudí a my sme aj tento rok odmenili tých najlepších podľa jednotlivých divízií. Na základe nominácií od supervízorov a projektových manažérok naša odborná porota vybrala top štvoricu za rok 2023. 1. kategória: Odchádzajúce volania – teda aktívny predaj a aktívne volanie sa najlepšou operátorkou stala Katarína Šáriková, zo zvolenskej prevádzky. Katka pracuje v CreditCalle…

Personalizácia a segmentácia v telemarketingu: Ako funguje?

Personalizácia a segmentácia sú v rámci telemarketingu kľúčové. Zaručujú, že svoje marketingové aktivity správne zacielite, vďaka čomu môžete získať nových zákazníkov a zvýšiť tak svoj zisk. Ako však tieto dva procesy fungujú a na čo všetko v spojitosti s nimi musíte myslieť? Čo je segmentácia a personalizácia? Segmentácia vo všeobecnosti označuje proces rozdelenia niečoho alebo…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.