Blog: novinky a informácie na jednom mieste - CreditCall
Profesionálne prieskumy: Ako sa robia?
Prieskum trhu je mocný nástroj, ktorý vám dokáže poskytnúť dôležité informácie nielen o vašich verných, ale aj potenciálnych zákazníkoch. Veľmi jednoducho tak zistíte, čo potrebujú a čo im poskytnúť. Aby bol však prieskum úspešný a údaje z neho relevantné, musíte vedieť, ako ho správne pripraviť a následne rozoslať. Na čo teda myslieť pri jeho tvorbe?…
Čo je inkaso a na čo slúži?
Inkaso je pojem, s ktorým ste sa pravdepodobne pri platení účtov už stretli. Viete však, čo presne znamená? Mnohí si ho totižto pravidelne zamieňajú za trvalý príkaz. A síce obe možnosti majú viacero spoločných znakov a charakteristických čŕt, fungujú veľmi odlišne. Čo je teda inkaso a na čo slúži? Čo je inkaso? Inkaso je jednou…
Slováci vnímajú pokles nevyžiadaných volaní, je za tým aj zmena telekomunikačného zákona
Prešiel viac ako rok a pol odkedy došlo v zákone o elektronických komunikáciách k významným zmenám, ktoré majú priamy vplyv na prax tzv. „nevyžiadaných volaní“. V porovnaní s rokom 2021 vnímajú ľudia vo všeobecnosti znížený počet nevyžiadaných hovorov. Vyplýva to z prieskumu CreditCallu a agentúry Neuropea, ktorý sa zameral na analýzu vplyvu zmeny telekomunikačného zákona na počet nevyžiadaných volaní a na…
Ako funguje práca v call centre?
Práca v call centre je rôznorodá. Odlišuje sa v závislosti od oblasti, na ktorú sa zameriate. Kým špecialisti zákazníckeho servisu riešia spravidla problémy zákazníkov, tí na telemarketingovom oddelení majú na starosti napríklad dohadovanie stretnutí. Zaujíma vás, ako funguje práca v call centre? Čítajte ďalej. Zákaznícky servis Medzi základné služby, ktoré ponúka call centrum, sa radí…
Ako zistiť, či ste dlžníkom?
Status dlžníka môže spôsobiť viaceré komplikácie. Pre mnohé inštitúcie nie ste v takomto prípade dôveryhodnou osobou, kvôli čomu vám nemusia poskytnúť svoje služby. Ako a kde si však overiť svoju platobnú históriu? Dva registre dlžníkov Na Slovensku máme dva základné registre dlžníkov, do ktorých nazerajú takmer všetky inštitúcie predtým, ako vám poskytnú svoje služby (napríklad…
Čo sú pohľadávky a ako funguje ich výkup?
S nezaplatenou faktúrou sa stretol snáď každý podnikateľ. V tých lepších prípadoch je dôvodom len nepozornosť klienta, ktorý si nevšimol dátum splatnosti. V tých horších ide o nezodpovednú osobu, od ktorej budete musieť peniaze vymáhať. Vymáhanie však býva komplikované a časovo náročné. Mnohí preto pristupujú k výkupu pohľadávok. Ako tento proces funguje? Čo sú pohľadávky?…
Vyhodnotenie roka 2023
DO NOVÉHO ROKA SME VSTÚPILI S RADOSŤOU A ODHODLANÍM! Uplynulý rok bol pre nás plný významných chvíľ. Zvolenská pobočka oslávila svoje desiate narodeniny, získali sme 1. miesto v rámci ocenenia Czech Contact Center Award za projekt Linky pomoci vojnovým utečencom z Ukrajiny a otvorili sme novú pobočku v Snine. To všetko je výsledok tvrdej práce a oddanosti nášho…
Informácie o trhu a prieskum vášho produktu. Ako podnikať s Credit Call?
Ak chcete, aby sa vášmu produktu darilo, musíte do detailu poznať trh a zákazníkov, ktorým ho plánujete predávať. Len tak budete vedieť, akú marketingovú stratégiu zvoliť. Dobrou správou je, že na celý tento proces nemusíte byť sami. S každým krokom vám vie pomôcť call centrum Credit Call. Spoznajte svojich zákazníkov Ešte predtým, ako začnete premýšľať…
Veľké výpredaje po vianočnej sezóne. Ako využiť telesales?
Vianoce sú síce za nami, no to neznamená, že z nich nemôžete už nič vyťažiť. Práve naopak. Týždne, či dokonca mesiace po nich sú ideálne na veľké výpredaje, pomocou ktorých vedia zákazníci ušetriť aj viac ako 70 %. Ako využiť povianočné obdobie a na čo myslieť pri uvádzaní zliav? Čím skôr, tým lepšie Povianočné výpredaje…
Kreatívne marketingové kampane v telemarketingu na vianočnú sezónu
Veľké množstvo reklám spôsobuje, že ľudia sú voči nim čoraz imúnnejší. Na sociálnych sieťach, webových stránkach alebo v televízii ich vedia veľmi jednoducho preskočiť alebo odignorovať. Pre vianočnú sezónu, kedy je marketingových kampaní ešte viac, to platí dvojnásobne. Ako teda podporiť predaj produktov alebo služieb tesne pred sviatkami? Kľúčom je výber správneho typu marketingu a…