Slovak Contact Center Forum 2025: Pokračujeme v úspešnej tradícii
Späť na zoznamPo mimoriadne úspešnom prvom ročníku Slovak Contact Center Forum, ktorý sa konal 12. júna 2024 v bratislavskom hoteli Saffron a privítal takmer 130 účastníkov, sme sa rozhodli pokračovať v tejto tradícii. Spätná väzba od účastníkov a vysoký záujem o témy týkajúce sa vývoja kontaktných centier na Slovensku nás motivovali k organizácii druhého ročníka.
Pozývame vás na druhý ročník Slovak Contact Center Forum
Druhý ročník Slovak Contact Center Forum sa uskutoční 3. júna 2025 v hoteli Tatra v Bratislave. Hlavnou témou bude „Kvalitné tímy – kľúč k spokojným klientom“, pričom program bude prebiehať od 9:00 do približne 15:00 hod.
Počas konferencie sa budeme venovať aktuálnemu stavu a vývoju kontaktných centier na Slovensku, so zameraním na ľudský potenciál a vplyv moderných technológií na zákaznícku skúsenosť. Účastníci sa môžu tešiť na pestrý program a inšpiratívnych rečníkov zo sveta komerčných aj interných kontaktných centier.
Rečníci sú už známi
Zúčastnia sa zástupcovia komerčných aj interných kontaktných centier z celého Slovenska. Môžete sa tešiť na prezentácie spírkov: Katarína Lucinová / PFCEU, Martin Červenák / Dôvera zdravotná poisťovňa, spoločnosť Orange predstaví Denisa Dudášková, a druhý blok ukončí Juraj Balogh / výkonný riaditeľ CreditCall. V treťom bloku o téme BIZNIS A OCHRANA porozprávajú Tomáš Kelemen a Pavol Pipíška / Fortinet, Data Trend Services a Richard Holec / Matchie. Kompletný program konferencie nájdete na webe konferencie: program konferencie.
Registrácia a vstupné
Registrácia prebieha na stránke: https://registrace.admez.cz/ccforum-registracia/
Prečo sú kvalitné tímy kľúčom k spokojným klientom?
V call centrách sú práve ľudia v prvej línii komunikácie s klientom. Ich schopnosti, motivácia, pracovné prostredie a tímová spolupráca priamo ovplyvňujú spokojnosť zákazníka. Kvalitné tímy sú nielen odborné a profesionálne, ale aj stabilné, dobre vedené a podporované.
Investícia do rozvoja tímov – od výberu a zaškolenia, cez leadership až po wellbeing – sa premieta do vyššej efektivity, nižšej fluktuácie a predovšetkým do pozitívnej zákazníckej skúsenosti, ktorá je dnes konkurenčnou výhodou.