Telesales vs tradičné predajné kanály: Aké sú medzi nimi rozdiely?

Telesales je obľúbeným predajným kanálom, ktorý využíva množstvo firiem. Nie je však jediným. Okrem neho sú populárne aj ďalšie, ako napríklad mobilné aplikácie, webové stránky či dokonca sociálne siete. Aké výhody prináša v porovnaní s nimi telesales a prečo by ste nad ním mali pouvažovať? Čo je predajný kanál? Predajný kanál je systém, ktorý firmám…

Vplyv sociálnych médií na tradičné infolinky

Sociálne siete so sebou prinášajú množstvo výhod. Umožňujú hľadať nových zákazníkov, rozširovať povedomie o značke a komunikovať s klientmi oveľa rýchlejším a praktickejším spôsobom. Zároveň však netreba zabúdať na to, že výrazne pôsobia na iné formy marketingu, ako je napríklad infolinka. Aký vplyv majú sociálne siete na tradičné kanály a môžu ich v budúcnosti nahradiť?…

Najlepší operátori za rok 2023

V CreditCalle pracuje mnoho šikovných ľudí a my sme aj tento rok odmenili tých najlepších podľa jednotlivých divízií. Na základe nominácií od supervízorov a projektových manažérok naša odborná porota vybrala top štvoricu za rok 2023. 1. kategória: Odchádzajúce volania – teda aktívny predaj a aktívne volanie sa najlepšou operátorkou stala Katarína Šáriková, zo zvolenskej prevádzky. Katka pracuje v CreditCalle…

Personalizácia a segmentácia v telemarketingu: Ako funguje?

Personalizácia a segmentácia sú v rámci telemarketingu kľúčové. Zaručujú, že svoje marketingové aktivity správne zacielite, vďaka čomu môžete získať nových zákazníkov a zvýšiť tak svoj zisk. Ako však tieto dva procesy fungujú a na čo všetko v spojitosti s nimi musíte myslieť? Čo je segmentácia a personalizácia? Segmentácia vo všeobecnosti označuje proces rozdelenia niečoho alebo…

Efektívnosť telemarketingu v digitálnej ére

Nové technológie nám prinášajú veľa možností, ako predávať a propagovať svoje produkty či služby. Mnohí sa preto pýtajú, či v súčasnej dobe dokáže telemarketing konkurovať internetu a sociálnym sieťam, ktoré sú v oblasti marketingu čoraz populárnejšie. Odpoveď je áno, no je dôležité vedieť, aké služby využiť a na koho sa obrátiť. Ako je možné, že…

Zmeny vo vedení CreditCall s.r.o.

Tento okamih je nielen uznaním jeho dlhoročnej oddanosti a lojality voči firme, ale aj dôkazom jeho výnimočnej vnútornej motivácie a odborných znalostí. Jeho cesta je dôkazom toho, že viera v seba, neustále vzdelávanie a záväzok k najvyššej kvalite poskytnutej služby môžu viesť k mimoriadnym úspechom. Pre mňa osobne je tento človek nielen kolegom, ale aj priateľom a vzorom. Obzvlášť ma inšpiruje jeho…

Profesionálne prieskumy: Ako sa robia?

Prieskum trhu je mocný nástroj, ktorý vám dokáže poskytnúť dôležité informácie nielen o vašich verných, ale aj potenciálnych zákazníkoch. Veľmi jednoducho tak zistíte, čo potrebujú a čo im poskytnúť. Aby bol však prieskum úspešný a údaje z neho relevantné, musíte vedieť, ako ho správne pripraviť a následne rozoslať. Na čo teda myslieť pri jeho tvorbe?…

Čo je inkaso a na čo slúži?

Inkaso je pojem, s ktorým ste sa pravdepodobne pri platení účtov už stretli. Viete však, čo presne znamená? Mnohí si ho totižto pravidelne zamieňajú za trvalý príkaz. A síce obe možnosti majú viacero spoločných znakov a charakteristických čŕt, fungujú veľmi odlišne. Čo je teda inkaso a na čo slúži? Čo je inkaso? Inkaso je jednou…

Slováci vnímajú pokles nevyžiadaných volaní, je za tým aj zmena telekomunikačného zákona

Prešiel viac ako rok a pol odkedy došlo v zákone o elektronických komunikáciách k významným zmenám, ktoré majú priamy vplyv na prax tzv. „nevyžiadaných volaní“. V porovnaní s rokom 2021 vnímajú ľudia vo všeobecnosti znížený počet nevyžiadaných hovorov. Vyplýva to z prieskumu CreditCallu a agentúry Neuropea, ktorý sa zameral na analýzu vplyvu zmeny telekomunikačného zákona na počet nevyžiadaných volaní a na…

Ako funguje práca v call centre?

Práca v call centre je rôznorodá. Odlišuje sa v závislosti od oblasti, na ktorú sa zameriate. Kým špecialisti zákazníckeho servisu riešia spravidla problémy zákazníkov, tí na telemarketingovom oddelení majú na starosti napríklad dohadovanie stretnutí. Zaujíma vás, ako funguje práca v call centre? Čítajte ďalej. Zákaznícky servis Medzi základné služby, ktoré ponúka call centrum, sa radí…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.