Ako si poradiť s dlžníkom? Nechajte to na CreditCall

Nezaplatil vám klient alebo obchodný partner faktúru a odrazu sa ani neozýva? Zbytočne nečakajte a začnite s vymáhaním pohľadávky. Ako celý tento proces vyzerá a na čo by ste nemali zabúdať? Máme pre vás všetky informácie. Dávajte si pozor na premlčanie Keď si všimnete, že vám druhá strana nezaplatila pohľadávku, s jej vymáhaním začnite čo…

Čo znamenajú QCalls?

Premýšľali ste niekedy nad tým, že by ste si nechali spraviť prieskum trhu? V tom prípade ste sa mohli stretnúť s označením QCalls, resp. Quality Calls. Táto overená metóda vám dokáže poskytnúť množstvo podrobných informácií o zákazníkoch a ich nákupnom správaní. Čo presne QCalls znamenajú a aké sú ich najväčšie výhody? Rozšírená verzia klasických prieskumov…

Príbehy CreditCallu: Operátori prieskumov Miroslava Škumatová a Jozef Baláž

Pre úspešný a efektívny prieskum je nevyhnutné mať skvelý tím ľudí – anketárov,  ktorí radi telefonujú, vedia viesť rozhovory s rôznymi typmi respondentov, sú dôslední, spoľahliví a majú organizačné schopnosti. Naši operátori sú pred každým novým prieskumom školení, pretože všetky témy sú jedinečné a vyžadujú si špecifický prístup. Ideálne je, keď prieskumné témy našich operátorov…

Medzinárodný deň call centier! Jedinečná oslava!

Dnes, 24. júla oslavujeme Medzinárodný deň call centier. Tento deň nám pripomína, že profesia operátora je kľúčovým spojením medzi firmami a ich zákazníkmi. Prvýkrát ho zaviedla Medzinárodná asociácia call centier (IACC) v roku 2011. Dnešný dátum nie je žiadna náhoda. Je to symbol. Čísla 24/7 zdôrazňujú nepretržitú dostupnosť zamestnancov call centier pre našich klientov, 24 hodín…

Zákaznícky servis ako základ rastúceho e-commerce

Keď sa rozhodnete, že si založíte e-shop a budete svoje produkty alebo služby predávať cez internet, mali by ste vedieť, že existuje viacero faktorov, ktoré budú mať dopad na váš úspech. Okrem cien, samotnej webstránky či veľkosti portfólia je dôležitý aj zákaznícky servis. Ten výrazne ovplyvní spokojnosť zákazníkov a to, aký názor si na vás…

Ako nastaviť a optimalizovať infolinku pre váš biznis?

Infolinka je dôležitou súčasťou každého biznisu. Stará sa o spokojnosť zákazníkov a výrazne ovplyvňuje to, či sa k vám ešte niekedy vrátia. Pri jej nastavení musíte myslieť na niekoľko kľúčových požiadaviek, pričom zabúdať by ste nemali ani na jej optimalizáciu. Neviete, ako na to? Nechajte si poradiť našimi tipmi. 1. Plánovanie a príprava V prvom…

Etika a anonymita v prieskumoch: Ako CreditCall chráni údaje respondentov a zabezpečuje nezávislosť v zozbieraných dátach

Jednou z činností, ktorú má na starosti v CreditCall samostatná divízia, je prieskum trhu. Vďaka tomuto nástroju vieme našim obchodným partnerom pomôcť zhromažďovať informácie, napr. o  potenciálnych zákazníkoch, ich nákupných návykoch, overuje sa záujem o produkty, služby a podobne. Je to spôsob, ako sa dá zistiť, čo zákazníci potrebujú a čo im je možné alebo potrebné poskytnúť. Časť našej práce…

Telesales vs online predaj: Aké sú medzi nimi rozdiely?

Produkty a služby dnes môžete ponúkať rôznymi spôsobmi. Medzi tie najpopulárnejšie sa radia telesales a online predaj, ktoré potešia hneď viacerými výhodami. Aké sú medzi nimi rozdiely a ktorá z alternatív je pre vás lepšia? Online predaj poskytuje rôzne možnosti Online predaj je charakteristický tým, že vám dovoľuje produkty ponúkať rôznymi spôsobmi. Okrem samotného internetového…

ČLOVEK JE NA ZÁKAZNÍCKÝCH LINKÁCH STÁLE NENAHRADITEĽNÝ

Prvý ročník konferencie kontaktných centier s názvom Slovak Contact Center Forum sa úspešne vydaril. Konferencia prekročia očakávania nás spoluorganizátorov a veríme, že naplnila aj očakávania 128 registrovaných účastníkov a 10 rečníkov :). Úspešná konferencia kontaktných centier funguje v Čechách pod záštitou Asociácie direct marketingu, e-commerce a zásielkového obchodu (ADMEZ). Vďaka spolupráci so spoločnosťou CreditCall bolo možné si…

Pozývame vás na 1. ročník konferencie Slovak Contact Center Forum!

Po viac ako dvadsiatich rokoch českých konferencií venovaným call centrám sa ADMEZ, spolu s CreditCall a ďalšími partnermi rozhodli zorganizovať jej mladšiu sestru v Bratislave. Prvý ročník konferencie Slovak Contact Center Forum sa bude konať 12. júna 2024 v bratislavskom hoteli Saffron. Hlavnými témami tejto konferencie bude vývoj kontaktných centier na Slovensku, vrátane vplyvu umelej inteligencie a venovať sa budeme…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.