Telesales: Je v dnešnej dobe ešte stále efektívny?

S príchodom internetu a rozmachu digitálneho sveta sa mnohé spoločnosti pýtajú, či má telesales stále nejaký význam. Predaj cez telefón bol obľúbený hlavne v minulosti, keď sa o reklame na sociálnych sieťach či vo webových vyhľadávačoch príliš nehovorilo. A síce sa v súčasnosti telesales využíva, jeho popularita poklesla. Má teda stále zmysel investovať do tejto…

Ako vám call centrum môže pomôcť vybudovať kvalitný zákaznícky servis?

Kvalitný zákaznícky servis je základom pre úspech podniku, firmy či spoločnosti. Keď sa o svojich klientov staráte a poskytujete im dobré služby, budú sa k vám veľmi radi vracať. Na druhej strane, ak sa zákazníkom nebudete venovať, vybavovanie objednávok bude trvať príliš dlho a neposkytnete žiadne zaujímavé benefity, skôr či neskôr o nich prídete. Ako…

Prečo outsourcovať back office?

Ak chcete, aby vaša spoločnosť poskytovala tie najlepšie služby, môžete sa rozhodnúť dvomi spôsobmi. Buď si nájdete sami kvalifikovaných ľudí, ktorí sa postarajú o všetku administratívu, alebo sa rozhodnete pre back office outsourcing. Druhá možnosť je praktickejšia a jednoduchšia, pretože vás odbremení od náročného procesu hľadania nových pracovníkov. Nehovoriac o znížení nákladov. Aké ďalšie výhody…

Aké sú výhody a nevýhody outsourcingu call centra?

V priebehu existencie spoločnosti nastane niekoľko významných míľnikov vrátane dňa, kedy sa rozrastie natoľko, že niektoré veci už jednoducho sami zvládať nebudete. Je to napríklad odpovedanie na e-maily, zdvíhanie telefónov či pomoc s objednávkami. V takýchto situáciách je najlepším riešením outsourcing call centra, ktoré vám poskytne všetky potrebné služby. Ako vyzerá outsourcing v praxi a…

Ako na kvalitný zákaznícky servis?

Spokojný zákazník je taký zákazník, ktorý sa vráti a vaše služby alebo produkty využije, prípadne si ich objedná znova. Na to, aby však mohli byť aj vaši zákazníci spokojní a vracali sa, im musíte okrem kvalitných produktov poskytnúť aj ten najlepší zákaznícky servis. Kľúčom dobrého zákazníckeho servisu je budovanie vzťahov so zákazníkmi. To viete robiť…

Prieskum verejnej mienky

Prieskum verejnej mienky dokáže pomôcť hneď vo viacerých smeroch. Poskytne vám informácie o zákazníkoch, ich očakávaniach a potrebách. Vďaka tomu viete, čo im ponúknuť alebo ako sa zlepšiť, aby ste zvýšili ich spokojnosť. Prieskumy môžete v súčasnosti robiť viacerými spôsobmi, pričom telefonický a online predstavujú základ. Prieskum verejnej mienky je jedným z viacerých druhov sociálnych…

Aktívny a pasívny telemarketing

Telemarketing mnohí považujú za jeden z najefektívnejších marketingových nástrojov. Dôvodom je hlavne priama komunikácia so zákazníkom, ktorú v inom prípade spravidla nezískate. Pomocou telemarketingu môžete osloviť nových aj už existujúcich zákazníkov. Celý proces je pomerne jednoduchý, no dokáže zabrať veľa času. Práve preto je dobré nechať túto oblasť na profesionálov, ktorí majú za sebou roky…

Čo sú to centrá zdieľaných služieb?

Centrá zdieľaných služieb predstavujú subjekt zodpovedný za vykonávanie a vybavovanie špecifických úkonov, ako napríklad IT, účtovníctvo alebo personalistika. Ide spravidla o nezávislé organizačné jednotky, ktoré svoje služby poskytujú interným aj externým klientom. Prevádzkové činnosti centier zdieľaných služieb slúžia na zjednodušenie práce, zvýšenie efektivity, štandardizáciu a zníženie nákladov. V jednoduchosti povedané, centrá zdieľaných služieb sú dôležitým…

Ako prebieha marketingový prieskum trhu

Marketingový prieskum trhu je jedným z najdôležitejších krokov na zabezpečenie konkurencieschopnosti firmy. Ide o jedinečnú možnosť, ako sa priblížiť k zákazníkom či ich potrebám a predvídať ich správanie. Jeho cieľom je v konečnom dôsledku zlepšiť svoje postavenie na trhu a rast spoločnosti. Prieskumom trhu označujeme každú činnosť, pri ktorej skúmame trendy jeho budúceho smerovania, ale aj minulý…

Ako merať spokojnosť zákazníkov s vaším produktom alebo službou?

Výskumy spokojnosti zákazníkov slúžia na získanie informácií, ktorých účelom je posúdiť vnímanie organizácie zo strany zákazníka. Okrem toho pomáhajú viesť k správnemu rozhodovaniu pracovníkov o kvalite a úrovni poskytovaných služieb. Vďaka týmto krokom maximalizujú uspokojenie zákazníka. Získajú tak mimoriadne potrebnú spätnú väzbu, ktorá sa môže stať kontrolným mechanizmom. Spokojnosť zákazníkov je mimoriadne dôležitá. Ak ten nemá možnosť predostrieť…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.