Aktívny a pasívny telemarketing

Telemarketing mnohí považujú za jeden z najefektívnejších marketingových nástrojov. Dôvodom je hlavne priama komunikácia so zákazníkom, ktorú v inom prípade spravidla nezískate. Pomocou telemarketingu môžete osloviť nových aj už existujúcich zákazníkov. Celý proces je pomerne jednoduchý, no dokáže zabrať veľa času. Práve preto je dobré nechať túto oblasť na profesionálov, ktorí majú za sebou roky…

Čo sú to centrá zdieľaných služieb?

Centrá zdieľaných služieb predstavujú subjekt zodpovedný za vykonávanie a vybavovanie špecifických úkonov, ako napríklad IT, účtovníctvo alebo personalistika. Ide spravidla o nezávislé organizačné jednotky, ktoré svoje služby poskytujú interným aj externým klientom. Prevádzkové činnosti centier zdieľaných služieb slúžia na zjednodušenie práce, zvýšenie efektivity, štandardizáciu a zníženie nákladov. V jednoduchosti povedané, centrá zdieľaných služieb sú dôležitým…

Ako prebieha marketingový prieskum trhu

Marketingový prieskum trhu je jedným z najdôležitejších krokov na zabezpečenie konkurencieschopnosti firmy. Ide o jedinečnú možnosť, ako sa priblížiť k zákazníkom či ich potrebám a predvídať ich správanie. Jeho cieľom je v konečnom dôsledku zlepšiť svoje postavenie na trhu a rast spoločnosti. Prieskumom trhu označujeme každú činnosť, pri ktorej skúmame trendy jeho budúceho smerovania, ale aj minulý…

Ako merať spokojnosť zákazníkov s vaším produktom alebo službou?

Výskumy spokojnosti zákazníkov slúžia na získanie informácií, ktorých účelom je posúdiť vnímanie organizácie zo strany zákazníka. Okrem toho pomáhajú viesť k správnemu rozhodovaniu pracovníkov o kvalite a úrovni poskytovaných služieb. Vďaka týmto krokom maximalizujú uspokojenie zákazníka. Získajú tak mimoriadne potrebnú spätnú väzbu, ktorá sa môže stať kontrolným mechanizmom. Spokojnosť zákazníkov je mimoriadne dôležitá. Ak ten nemá možnosť predostrieť…

6 pilierov dokonalého e-shop zákazníckeho servisu

Podľa zistení amerického časopisu Forbes má verný zákazník v priemere 10-krát väčšiu hodnotu, ako je hodnota jeho prvého nákupu. Verní zákazníci poskytujú pozitívne odporúčania a dobré online recenzie, ktoré môžu firmám pomôcť posilniť ich značku. Pozitívna skúsenosť verného zákazníka spôsobí, že: o svoju dobrú skúsenosť sa podelí so svojimi známymi, kamarátmi a rodinou minie viac peňazí v…

Veľké testovanie e-shopov alebo ako majú slovenské e-shopy pripravené zákaznícke centrá

Správanie spotrebiteľov sa v čase pandémie zmenilo. Pomohol k tomu aj fakt, že mnohé maloobchodné prevádzky museli byť zatvorené a veľa ľudí začalo nakupovať produkty na internete, iní na internete nakupovali ešte viac. Táto situácia kladie stále vyššie nároky na zákaznícke centrum každého e-shopu.  Spoločnosti CreditCall a Pricemania sa rozhodli, že sa spoločne pozrieme na fungovanie zákazníckych centier vybraných e-shopov. Testovanie sme…

Ako nakupujú Slováci na internete

Pandémia priniesla výrazné zmeny do našich životov a my sme v spolupráci s portálom Pricemania urobili prieskum na tému e-shopov, aby sme vám priniesli informácie o tom, ako Slováci nakupujú na internete v roku 2021.  Prečo by vás malo zaujímať, ako sa nakupuje v e-shopoch v roku 2021 V týchto turbulentných časoch sa trh veľmi rýchlo mení – zmena…

Zákaznícke centrum

Ako vyriešiť situácie, keď máte viac prichádzajúcich hovorov než dokážete obslúžiť. Ako ich vyriešiť počas dňa alebo v silných mesiacoch počas roka. Odpovede nájdete v tejto prípadovej štúdií.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.