Príbehy CC: Projekt Global Payments – Katarína Šáriková a Monika Dobrotová

Global Payments je popredná finančno-technologická spoločnosť, ktorá sa špecializuje na platobné riešenia pre obchodníkov, banky a iné finančné inštitúcie. Ponúka moderné platobné terminály, online platby, mobilné riešenia a digitálne peňaženky, pričom sa zameriava na rýchlosť, bezpečnosť a jednoduchosť transakcií. Ich hlavné trhy zahŕňajú Severnú Ameriku, Európu, Áziu a Latinskú Ameriku, kde poskytujú integrované platobné systémy…

Budovanie dlhodobých vzťahov so zákazníkmi cez telemarketing.

Telemarketing je jedným z najefektívnejších nástrojov na komunikáciu so zákazníkmi, získavanie nových klientov a udržiavanie dlhodobých obchodných vzťahov. Mnohí si ho spájajú iba s predajom, no v skutočnosti môže byť dôležitým nástrojom na budovanie dôvery, poskytovanie hodnotných informácií a zlepšovanie zákazníckeho servisu. V dnešnom konkurenčnom prostredí už nestačí len získať zákazníka – dôležitejšie je ho…

Ako zvýšiť mieru odpovedí v outbound telemarketingu?

Outbound telemarketing, známy aj ako telesales – predaj cez telefón, je jednou z najefektívnejších metód priameho predaja. Správne nastavená stratégia môže pomôcť firmám nadviazať nové obchodné vzťahy, zvýšiť predaj a zlepšiť zákaznícky servis. Napriek tomu však mnohé spoločnosti čelia výzve nízkej miery odpovedí na ich hovory. Dôvodov môže byť viacero – od zastaraných databáz, cez…

Najčastejšie chyby v telemarketingu a ako sa im vyhnúť.

Telemarketing je jednou z najefektívnejších metód priameho predaja a zákazníckeho servisu. Správne vedený telemarketing môže viesť k zvýšeniu predaja, budovaniu vzťahov so zákazníkmi a rozšíreniu podnikania. Ak sa však v tomto procese vyskytnú chyby, môže to viesť k strate potenciálnych klientov a poškodeniu reputácie spoločnosti. V tomto článku sa pozrieme na najčastejšie chyby v telemarketingu…

Ako premeniť studené hovory na úspešné predaje? Overené techniky.

Studené hovory, známe aj ako cold calling, sú jednou z najnáročnejších, ale zároveň najefektívnejších metód získavania nových zákazníkov. Ide o aktívny telemarketing, pri ktorom predajca alebo operátor call centra oslovuje potenciálnych klientov, ktorí predtým neprejavili záujem o ponúkané produkty či služby. Hoci sa môže zdať, že telemarketing už nemá v dnešnej digitálnej dobe miesto, opak…

Vyhodnotenie roka 2024

PODARÍ SA NÁM V ROKU 2025 PREKONAŤ A ZLEPŠIŤ BILANCIE A ČÍSLA? VERÍME, ŽE ÁNO! Rok 2024 bol množstvom práce, kampaní, volaní určite úspešný. A to aj napriek jemne klesajúcim číslam v porovnaní s rokom 2023. Máme v CreditCall za sebou kus peknej práce, za ktorú ďakujeme našim zamestnancom. A so 100% nasadením sa všetci každý deň púšťame do…

Vyžaduje od vás operátor, webová alebo facebooková stránka, marketingový súhlas? Dôvodov je viacero.

V prvom rade je to kvôli súladu s legislatívou. V rámci GDPR (Všeobecné nariadenie o ochrane osobných údajov) je pre spoločnosti povinné získať súhlas používateľa na spracovanie jeho osobných údajov. Tento súhlas musí byť informovaný, slobodný a jednoznačný. Preto keď operátor alebo platforma požaduje súhlas na marketing, musí vás informovať, na aké účely budú vaše údaje…

Ako komunikovať s dlžníkom: Tipy na efektívne a profesionálne jednanie.

Komunikácia s dlžníkmi je citlivá a často náročná záležitosť, ktorá si vyžaduje profesionálny prístup. Efektívne jednanie môže výrazne zvýšiť šance na vymoženie pohľadávky a zároveň ochrániť obchodný vzťah. V tomto článku si ukážeme, ako správne pristupovať k dlžníkom, aké techniky a stratégie zvoliť pri komunikácii, a prečo je niekedy výhodné využiť profesionálne služby, ako sú…

Kedy je čas zveriť vymáhanie pohľadávok profesionálom? Znamenia, na ktoré si dať pozor.

Vymáhanie pohľadávok je náročná úloha, ktorá môže rýchlo prerásť možnosti bežných zamestnancov či interných tímov vo firmách. Neuhradené faktúry a neplatiči sú rizikom, ktoré ohrozuje cashflow a finančnú stabilitu podniku. Ak máte problém s vymáhaním záväzkov od klientov, môže byť čas obrátiť sa na profesionálov. V tomto článku si rozoberieme znamenia, ktoré naznačujú, že je…

Ako zvládať problémových dlžníkov: Právne a psychologické stratégie.

Problémoví dlžníci môžu byť vážnou prekážkou pre firmy, ktoré sa snažia udržať zdravý cashflow a stabilitu svojho podnikania. Zvládnuť túto situáciu si vyžaduje nielen znalosť právnych postupov, ale aj schopnosť efektívne komunikovať a motivovať dlžníkov k úhrade ich záväzkov. V tomto článku sa pozrieme na najlepšie právne a psychologické stratégie, ktoré môžete využiť pri riešení…

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.