Archív článkov
Ako efektívne integrovať chatboty do zákazníckej podpory?
V súčasnom digitálnom veku sa zákaznícky servis neustále vyvíja, aby uspokojil rastúce očakávania klientov. Chatboty sa stali neoddeliteľnou súčasťou moderných call centier, poskytujúc outsourcing služieb, ktoré zvyšujú efektivitu a spokojnosť zákazníkov. Ako však efektívne integrovať chatboty do zákazníckej podpory, aby priniesli maximálny úžitok? Výhody integrácie chatbotov do zákazníckej podpory Chatboty ponúkajú množstvo výhod pre zákaznícky…
Pozývame vás na 1. ročník konferencie Slovak Contact Center Forum!
Po viac ako dvadsiatich rokoch českých konferencií venovaným call centrám sa ADMEZ, spolu s CreditCall a ďalšími partnermi rozhodli zorganizovať jej mladšiu sestru v Bratislave. Prvý ročník konferencie Slovak Contact Center Forum sa bude konať 12. júna 2024 v bratislavskom hoteli Saffron. Hlavnými témami tejto konferencie bude vývoj kontaktných centier na Slovensku, vrátane vplyvu umelej inteligencie a venovať sa budeme…
CreditCall pomáha v dobe vojnového konfliktu na Ukrajine
24. októbra si pripomíname Medzinárodný deň OSN Organizácia Spojených národov vznikla po druhej svetovej vojne primárne s cieľom udržiavať svetový mier a bezpečnosť. Založilo ju 51 krajín a okrem mieru sa zaviazali rozvíjať priateľské vzťahy medzi národmi, podporovať sociálny pokrok, lepšiu životnú úroveň a ľudské práva. Združuje štáty, ktoré sa zaviazali spolupracovať pri podpore zásad a cieľov vytýčených v Charte OSN….
Čo sa nám po… kazilo a čo sa nám po… darilo
Dlho som uvažoval nad tým, ako a či vôbec zverejniť tento môj pohľad na vec. Avšak rozhodol som sa ísť s kožou na trh. Minulý rok som dostal nepríjemnú spätnú väzbu (rozumej riadneho „sprda“) od nášho klienta. Cestou zo stretnutia naspäť do kancelárie som dlho uvažoval, čo sme mohli urobiť inak, aby sa podobná situácia neopakovala….
Ako nakupujú Slováci na internete
Pandémia priniesla výrazné zmeny do našich životov a my sme v spolupráci s portálom Pricemania urobili prieskum na tému e-shopov, aby sme vám priniesli informácie o tom, ako Slováci nakupujú na internete v roku 2021. Prečo by vás malo zaujímať, ako sa nakupuje v e-shopoch v roku 2021 V týchto turbulentných časoch sa trh veľmi rýchlo mení – zmena…
Zákaznícke centrum
Ako vyriešiť situácie, keď máte viac prichádzajúcich hovorov než dokážete obslúžiť. Ako ich vyriešiť počas dňa alebo v silných mesiacoch počas roka. Odpovede nájdete v tejto prípadovej štúdií.
Call centrum ako centrum zdieľaných služieb
Čo všetko dokáže centrum zdieľaných služieb poskytnúť? A ako si ho správne vybrať?
Pandemické call centrum pre štát
Krátke zhrnutie toho, ako sme sa vysporiadali s vytvorením štátneho pandemického call centra za 24 hodín.