Infolinka je dôležitá ako pre malé, tak aj pre tie najväčšie spoločnosti na trhu. Zaisťuje im, že o ich zákazníkov bude skutočne dobre postarané, čím efektívne podporuje ich spokojnosť a zároveň aj chuť nakupovať. Aké ďalšie výhody prináša infolinka do veľkých podnikov a prečo by v nich rozhodne nemala chýbať?

Osobitý prístup

Nevýhodou veľkých internetových obchodov je to, že často pôsobia neosobne a chladne. Ľuďom sa zdá, že sú na webovej stránke úplne sami a nemá im kto poradiť s výberom alebo čímkoľvek iným. 

V takýchto situáciách prichádza na rad zákaznícky servis, ktorý zákazníkovi celý nákupný proces urýchli a zjednoduší. Nehovoriac o tom, že keď si človek bude písať alebo volať s operátorom, bude sa cítiť oveľa príjemnejšie. Firma pre neho nebude len inštitúcia bez osobnosti.

Aby však zákazník vedel, že zákaznícky servis je tam pre neho, je dobré naň nejakým spôsobom upozorniť. Napríklad, online chat by mal svietiť na zeleno alebo by mal človeku po krátkom čase poslať správu, že je k dispozícii. Inou možnosťou je umiestnenie telefónneho čísla a e-mailu do vrchnej lišty webu. Keď bude mať zákazník nejaký problém, kontakt na servis nájde v zlomku sekundy.

Rýchle vyriešenie všetkých problémov

Infolinka je určená najmä na riešenie problémov, s ktorými by sa mohli zákazníci stretnúť pred, počas alebo po kúpe produktu, resp. služby. Operátori by preto mali poznať ponuku spoločnosti a promptne reagovať na každú jednu požiadavku.

Výhodou infolinky vo veľkých spoločnostiach je to, že keď ju obsluhujú profesionáli, zákazníkom vie veľmi rýchlo poradiť s takmer každou komplikáciou. Poskytne im potrebné informácie a nasmeruje ich na správnu podstránku alebo produkt. Tým im ušetrí čas a uistí sa, že sa na veľkom webe nestratia.

Viaceré možnosti kontaktovania

Infolinka nemusí byť len vo forme telefónu. V dnešnej dobe ju zákazníci môžu kontaktovať aj inými spôsobmi, napríklad cez e-mail alebo online chat. Každý si tak nájde presne to, čo mu vyhovuje.

Pre veľké firmy platí, že čím viac foriem kontaktovania je k dispozícii, tým lepšie. Majú totižto množstvo rôznych zákazníkov, z ktorých bude každý preferovať niečo iné.

Väčšina veľkých spoločností dnes poskytuje tzv. multichannel, čiže viacero spôsobov komunikácie. Najobľúbenejšou kombináciou je pritom telefón, e-mail a online chat. Dokonca, v niektorých prípadoch bývajú operátori dostupní aj cez sociálne siete.

Podpora predaja

Kvalitný a odborný zákaznícky servis dokáže podporiť spokojnosť zákazníka a tým aj samotný predaj. Operátori pomôžu s hľadaním potrebného výrobku alebo vedia zistiť, kedy bude určitá vec znova dostupná.

Pracovníci servisu môžu taktiež za nedostupný produkt poskytnúť náhradu, ktorá vyhovuje požiadavkám zákazníka. Prípadne o úroveň vyšší produkt, ktorý je síce drahší, no má oveľa lepšie funkcie.

Základom je kvalitná infolinka

Infolinka vie veľkým firmám poskytnúť množstvo skvelých výhod. Dôležité je však vedieť, že tak urobí len vtedy, keď ju obsluhujú odborníci, ktorí poznajú ponuku a vedia, ako komunikovať s ľuďmi. V inom prípade by sa mohlo stať, že zákazník webovú stránku opustí a už sa nevráti.Ak si chcete byť istí, že vaša infolinka bude profesionálna, obráťte sa na externú spoločnosť, ideálne na call centrum. To preberie všetky vaše starosti so zákazníckym servisom a postará sa o to, aby boli spokojní nielen zákazníci, ale aj vy.

Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.