Od januára 2025 nastali zmeny na našom personálnom oddelení. Jednou z nových členiek je Monika Blahyjová.

Monika Blahyjová má 23 rokov a pracuje v CreditCall 2 roky. Má výborný odhad a cit na ľudí, využila poskytnutú možnosť rozvíjať svoje schopnosti ďalej vyhľadávaním nových talentov do nášho call centra. Do detailov vie, čo obnáša práca operátora, má skúsenosti z infolinky, začínala ako operátorka na projekte pre mobilného operátora.

Aktuálne má na starosti nábor nových záujemcov o prácu v CreditCalle. Na základe požiadaviek našich divízií zostaví pracovnú inzerciu na mieru, viac adresnejšiu a ušitú na mieru pre danú pozíciu. Následne prejde všetky zaslané životopisy a pripraví užší výber, napríklad podľa predchádzajúcich skúseností adeptov alebo špeciálnych schopností. Úzko pritom spolupracuje s Ivanou Dobranskou, ktorá zastrešuje našu vzdelávaciu akadémiu, kde sa nováčikovia následne školia.

Monika Blahyjová

Zmeny v spôsobe výberu nových kolegov do nášho call centra

V podstate je nový systém veľmi podobný, no celý proces sme výrazne zrýchlili. Snažíme sa pracovné ponuky prinášať viac podrobnejšie a progresívnejšie, aby oslovili či zaujali širšiu skupinu záujemcov. Chceme sa posúvať ďalej, tak ako sú jedineční naši operátori, tak musia byť aj pracovné pozície rovnako adresné.

Naďalej inzerujeme cez Profesiu a Nalgoo, taktiež cez sociálne siete. Zaujímajú nás aj aktuálne situácie na pracovnom trhu v mestách, kde máme prevádzky, v prípade, že sa dozvieme o nepriaznivom stave a hromadenejšom prepúšťaní, radi oslovíme danú firmu s ponukou spolupráce a poskytnutím zamestnania ich pracovníkom.


Výberový proces začína selekciou životopisov

Áno, po nej nasleduje screening, teda voláme vybratým uchádzačom, kde sa pri telefonickom rozhovore zisťujem veci, ktoré ma zaujmú alebo informácie, ktoré si ešte potrebujeme doplniť. Každého kontaktujeme v priebehu pár dní. Môžeme zistiť, že niektorí záujemcovia síce majú skúsenosti z predchádzajúcich zamestnaní, no napriek tomu pre nás nemusia byť vhodní. Naopak, iní môžu uviesť, že v danej oblasti nemajú skúsenosti alebo si neveria, no ak ich práca zaujíma a baví, časom sa z nich môžu stať vynikajúci operátori.

Pohovoru sa zúčastňuje už od úvodu aj supervízor projektu, pre ktorý daného človeka hľadáme. Po úvodnom predstavení firmy a práce, ako aj vzájomnom zoznámení, si so skupinou záujemcov „zahráme“ modelovú aktivitu. Tá nám pomáha overiť si schopnosť improvizácie, štýl komunikácie, spoluprácu, celkový rozhľad, ale aj tímového ducha. Záujemcovia sa pritom uvoľnia a získajú aspoň základnú predstavu o práci operátora, ak s ňou doteraz nemali skúsenosti. Následne prebieha individuálny rozhovor, na základe ktorého sa spolu so supervízormi rozhodujeme o prijatí. Výsledok sa uchádzači dozvedia takmer okamžite po ukončení pohovorov. Tento postup sa nám zatiaľ osvedčil, no neustále sa snažíme inovovať, aby sme dokázali vybrať tých najlepších do nášho call centra.

Odporučenie pre našich uchádzačov

Veľa nám napovie motivačný list, teda odporúčam uchádzačom „predať sa ním“ a presvedčiť nás, prečo je práve on/ona tým jediným správnym kandidátom na danú pozíciu či konkrétny projekt. Okrem faktov zadaných vživotopise, teda vzdelanie, skúsenosti, zručnosti, má záujemca o prácu v motivačnom list príležitosť vysvetliť, prečo sa k nám hlási, čo ho motivuje v práci / môže motivovať u nás. Môže v ňom uviesť svoje dôvody, čím ho daná pozícia zaujala. Určite sa práve touto možnosťou odlíši od záujemcov, ktorí sa rovnako nepripravia, dobrým motivačným listom môže medzi ostatnými desiatkami žiadostí vyniknúť.

Na záver krátko o Monike

Musím priznať, že som sa v mojej práci našla a naozaj ju mám rada – chcem sa jej venovať naplno. Zároveň milujem hudbu, spev, svoju gitaru a klavír. Hrávam od pätnástich rokov a som úplný samouk. Snažím sa svoj čas deliť spravodlivo. Do budúcna si predstavujem, že cez deň budem v práci a večery budem tráviť koncertovaním či prezentovaním svojej hudby verejnosti, možno v kluboch, na YT, v televízii :).

Skladám hudbu, píšem texty a aby som mala na všetko dostatok času, priestoru a pokoja, odsťahovala som sa od rodičov. No dobre, skôr preto, aby mali pokoj a ticho oni :). Najdôležitejšia je pre mňa ale rodina a priatelia – radi sa spolu stretávame, vyrážame na výlety či len tak na drink.

A ešte jedno tajomstvo – nebývam sama. Mám rybičku a volá sa Jinglebert :). Je mojim najväčším fanúšikom aj kritikom, všetky moje pesničky počuje prvý.

Čoskoro prinesieme viac informácií z personálneho oddelenia a rovnako aj o Monike Blahyjovej.

Monika Blahyjová a Jinglebert
Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.