V CreditCalle pracuje mnoho šikovných ľudí a my sme aj tento rok odmenili tých najlepších podľa jednotlivých divízií. Na základe nominácií od supervízorov a projektových manažérok naša odborná porota vybrala top štvoricu za rok 2023.

1. kategória: Odchádzajúce volania – teda aktívny predaj a aktívne volanie sa najlepšou operátorkou stala Katarína Šáriková, zo zvolenskej prevádzky. Katka pracuje v CreditCalle od januára 2014.

Katarína Šáriková

Projektová manažérka Katarína Prachárová zhodnotila Katku takto: „Svoju prácu vykonáva vždy svedomito s výbornými  výsledkami. Podarilo sa jej naplniť svoj ročný plán na projekte na ktorom pracuje. Vo svojej práci je obrovskou motivátorkou aj pre svoje kolegyne a kolegov.“

Katarína Prachárová/projektová manažérka a Katarína Šáriková, prevádzka Zvolen

      2. kategória: divízia Prieskumy má už druhý rok po sebe rovnakého víťaza. Jozef Baláž obhájil titul najlepšieho operátora roka z minulého roka. Jožko pracuje v žilinskej pobočke od októbra 2019.

      Jozef Baláž a Ivana Oravcová/supervízorka, prevádzka Žilina

      Práca na prieskumoch ho veľmi baví a veľmi rád telefonuje. Je veľmi komunikatívny, vždy dobre naladený a usmiaty, čo poznať aj na jeho prejave v telefóne. Pracuje na prieskumoch s náročnejšími témami. V našom creditcallovskom kolektíve je Jožko veľmi obľúbený, ako sa hovorí, do voza – aj do koča, rád sa s každým pozhovára.

      Jozef Baláž

      O Jožkovi a jeho práci sa čoskoro dozviete viac, v novom CreditCall príbehu na tému prieskumov.

      3. kategória: Manažment pohľadávok, teda divízia Manažmentu pohľadávok. Ocenenie najlepšia operátorka roka 2023 si odniesla Nikola Harnádeková. Nikolka pracuje v CreditCalle relatívne krátko, od februára 2023. Pracovnú skúsenosť z call centra pred nástupom k nám nemala. Pracuje na projekte, kde potrebuje využívať aj nemecký jazyk.

      Nikola Harnádeková

      Ako Nikolka sama hovorí: „Ocenenie som naozaj nečakala a znamená to pre mňa veľa. Jednak preto, že ako slobodná mamička som sa utvrdila, že keď človek chce, stále vie niečo dosiahnuť miesto toho, aby sa vyhováral. Za druhé, stále o sebe trochu pochybujem, či robím veci dosť dobre a správne, či sa snažím vo všetkých životných aspektoch a aj v práci dostatočne (mám to v povahe). Toto ma veľmi potešilo, že aj keď ja sama svoje výsledky nevidím, druhí ich oceniť vedia. Som naozaj rada, že pracujem v CreditCall a dostala som túto príležitosť, aj keď nie vždy je to jednoduché, ale myslím, že lepšiu pracovnú príležitosť som v tom čase a aj v súčasnosti dostať nemohla. Samozrejme aj naďalej sa snažím, aby som si svoju prácu robila poctivo a najlepšie ako viem aj z pozície operátora a aktuálne aj z pozície senior agenta. Ešte raz ďakujem za ocenenie a za to, že CreditCall si všíma snahu svojich ľudí :)“.

      Nikola Harnádeková

      4. kategória: Prichádzajúce volania divízie Zákaznícky servis. Vo Zvolene bola za najlepšiu operátorku zákazníckych liniek a infoliniek vyhlásená naša kolegyňa Karin.

      Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
      CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

      Email sa odosiela.