CreditCall získal cenu Czech Contact Center Award: Odmenení za svoju dobročinnosť
Späť na zoznamSpoločnosť CreditCall sa v súťaži Czech Contact Center Award umiestnila na 1. mieste v kategórií Klienti. Vyhrala s projektom Linky Pomoci vojnovým utečencom, ktorá funguje od februára 2022. Za ten čas vybavila viac než 60 000 hovorov a 100 000 sms správ.
Od roku 2014 súťaž organizuje spoločnosť ADMEZ s cieľom predstaviť prácu v call centrách a porovnať kvalitu ich projektov.
Linka Pomoci bola spustená ako dobrovoľnícka kampaň po vypuknutí vojny na Ukrajine. Pre vojnových utečencov plní niekoľko funkcií. V spolupráci s OSN, konkrétne s Úradom vysokého komisára OSN pre utečencov slúži na vyplácanie dávok v hmotnej núdzi utečencom, jej úlohou je tiež zabezpečenie ubytovania, dopravy a materiálnej pomoci pre utečencov.
Ocenenie v súťaži Czech Contact Center Award je len potvrdením toho, aký je tento projekt dôležitý pre spoločnosť a pre ľudí utekajúcimi pred vojnou. Cieľom súťaže je nielen dozvedieť sa viac o samotných call centrách a ich práci, ale aj porovnať zaujímavosť, realizáciu a kvalitu prihlásených projektov. Prihlasujú sa projekty z oblastí aktívnej a pasívnej komunikácie, technologické oblasti či spôsoby vzdelávania a tréningy operátorov využívané v call centrách, rovnako aj nové technológie ako sú rôzne čety, voiceboty aj sociálne siete.
Viac o realizácii pomoci a fungovaní linky si môžete prečítať aj Príbehoch CreditCallu o supervízorke Táni Micaľukovej.