Kvalitný zákaznícky servis je kľúčom k spokojnosti vašich zákazníkov. Ak hľadáte efektívny spôsob prevádzky vášho zákazníckeho servisu, naše služby sú určené práve pre vás.
Zákaznícky servis je služba, ktorá poskytuje odbornú podporu vašim potenciálnym aj existujúcim zákazníkom. Vyškolení špecialisti – operátori call centra poskytujú rôzne typy služieb prostredníctvom telefónu, e-mailu, alebo chatu. Čo treba ešte rozlíšiť, je rozdiel medzi zákazníckym servisom a zákazníckou podporou. Hlavný rozdiel je v tom, že zákaznícky servis poskytuje komplexné služby zákazníkovi, zatiaľ čo zákaznícka podpora je o podpore konkrétnej služby alebo produktu.
Každá dobrá spoločnosť, ktorá si chce dlhodobo udržať svojich zákazníkov by mala poskytovať služby zákazníckeho centra.
Zistiť viacNaši operátori zvládnu prijať a spracovať objednávku, spracovať žiadosti o katalóg alebo brožúru, spracovať špeciálne požiadavky.
Zistiť viacInfolinka a help desk sú špecializované služby, ktoré sú vhodné na zvládnutie krízových situácií pre rôzne typy služieb.
Zistiť viacV súčasnosti s nástupom nových technológií a nových služieb sa mení forma komunikácie klientov a súčasne s tým sa menia aj nároky klientov.
Zistiť viacTáto služba je kombináciou všetkých predchádzajúcich služieb zákazníckej podpory.
Zistiť viacV súčasnosti zákaznícke servisy využívajú všetky formy komunikácie vrátane relatívne nových foriem ako je webchat, alebo sociálne siete.
Outsourcovaním zákazníckeho centra u kvalitného poskytovateľa si zabezpečíte, aby najdôležitejšia časť vášho podnikania mala jasné štruktúry riadenia a kvalitnú podporu pri zvládaní bežných rutinných úloh, ale aj mimoriadnych okolností.
Táto služba je primárne určená pre spoločnosti s väčším počtom zákazníkov bez ohľadu na zameranie, alebo klientelu. Avšak dobre funguje aj pre menšie spoločnosti. Najčastejšími zákazníkmi sú spoločnosti:
CreditCall prevádzkuje call centrum v režime 24 hodín, 7 dní v týždni a 365 dní v roku. To znamená, že máme k dispozícii celoročnú non-stop prevádzku. Väčšina našich obchodných partnerov však využíva bežné prevádzkové hodiny.
Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka zákazníckeho servisu?
Outsourcing sa stal dôležitou súčasťou obchodných stratégií v kľúčových oblastiach podnikania, vrátane outsourcingu zákazníckych služieb. Na prvý pohľad sa vám takýto krok môže javiť zložito a komplikovane, má to však množstvo výhod:
Outsourcing vám dáva dnes omnoho väčšie možnosti ako si viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a našu dlhodobú spoluprácu.
Dohodnite si bezplatnú konzultáciu. Ak potrebujete poradiť, alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplňte formulár nižšie. Ozveme sa vám čo najskôr.
Každá dobrá spoločnosť, ktorá si chce dlhodobo udržať svojich zákazníkov by mala poskytovať služby zákazníckeho centra.
Zistiť viacNaši operátori zvládnu prijať a spracovať objednávku, spracovať žiadosti o katalóg alebo brožúru, spracovať špeciálne požiadavky.
Zistiť viacInfolinka a help desk sú špecializované služby, ktoré sú vhodné na zvládnutie krízových situácií pre rôzne typy služieb.
Zistiť viacV súčasnosti s nástupom nových technológií a nových služieb sa mení forma komunikácie klientov a súčasne s tým sa menia aj nároky klientov.
Zistiť viacTáto služba je kombináciou všetkých predchádzajúcich služieb zákazníckej podpory.
Zistiť viacAk potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.