Telemarketing je efektívny spôsob ako propagovať váš produkt alebo službu. Je to rýchly spôsob ako zabezpečiť okamžité predajné výsledky.
Telemarketing alebo aj telesales je forma direct marketingu (priameho marketingu), pri ktorej operátor call centra realizuje buď priamy predaj produktu alebo služby, prípadne dojednáva osobné stretnutie, či vytvára obchodný potenciál za účelom predaja produktu alebo služby.
Nechajte svojich obchodníkov predávať a tú menej príjemnú časť obchodu prenechajte na nás.
Zistiť viacTelesales je jedna z najefektívnejších foriem priameho marketingu s okamžitými a presne merateľnými výsledkami.
Zistiť viacZískanie nového zákazníka je niekoľko násobne drahšie ako udržať si existujúceho, preto tieto situácie nie je dobré podceňovať.
Zistiť viacV priemere sú databázy zredukované každých 6 mesiacov približne o 20%.
Zistiť viacTelemarketing je najefektívnejšia forma direct marketingu. Vychádza to z jeho podstaty. Princípom telemarketingu je telefonické kontaktovanie existujúcich alebo potenciálnych klientov. Zásadnou výhodou telemarketingu v porovnaní s inými formami marketingu je interakcia medzi operátorom call centra a klientom. Operátor tak môže reagovať na otázky, pripomienky a pochybnosti klienta.
Podľa medzinárodných štúdií dosahuje priemerná úspešnosť (predajná konverzia) telemarketingu viac ako 10%. V porovnaní napríklad s e-mail marketingom je to výrazný rozdiel, nakoľko tam dosahuje priemerná úspešnosť mnoho krát do 0,5%.
Samozrejme, úspešnosť konkrétneho projektu závisí od viacerých aspektov. Napríklad, od typu predávaného produktu, služby alebo konkrétnej ponuky, či výberu cieľovej databázy, atď.
Ak si chcete overiť, akú úspešnosť by dosahoval predaj vašich výrobkov alebo služieb, vyplňte formulár nižšie.
Telemarketing je vhodný pre akúkoľvek spoločnosť alebo organizáciu na dosiahnutie potrebných obchodných cieľov. Najčastejšia forma telemarketingu je telefonovanie fyzickým osobám – jednotlivcom s ponukou konkrétneho tovaru alebo služieb. Telemarketing je tu tiež aj pre právnické osoby, teda podnikateľov, ktorí svoje výrobky alebo služby ponúkajú iným podnikateľom. V akých situáciách je pre vás vhodný:
Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka call centra v telesales:
Telesales je jednoduchý a účinný nástroj pre zlepšenie vášho podnikania. Tu sú niektoré z jeho výhod:
Outsourcing telesales vám dáva omnoho väčšie možnosti, ako si dnes viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a dlhodobú spoluprácu.
Nechajte svojich obchodníkov predávať a tú menej príjemnú časť obchodu prenechajte na nás.
Zistiť viacTelesales je jeden z najefektívnejších foriem priameho marketingu a okamžitými a presne merateľnými výsledkami.
Zistiť viacZískanie nového zákazníka je niekoľko násobne drahšie ako udržať si existujúceho, preto tieto situácie nie je dobré podceňovať.
Zistiť viacV priemere sú databázy zredukované o približne 20% každých 6 mesiacov.
Zistiť viacAk potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.