Telesales - predaj cez telefón

Call centrum môže pomôcť Vášmu podnikaniu zvýšiť efektivitu Vašej stratégie pri získavaní nových zákazníkov. V súčasnosti v prostredí, kedy je takmer každá firma konfrontovaná s vysokou mierou konkurencie je dôležité mať schopnosť rozšíriť svoju zákaznícku základňu.

Zároveň je potrebné zamerať sa na správnu skupinu zákazníkov so správnou marketingovou stratégiu v správny čas. Call centrum je schopné koordinovať získavanie zákazníkov, starostlivosť o zákazníkov a pomocou širokej škály marketingových nástrojov previesť potenciálnych zákazníkov na reálnych zákazníkov.

Okrem získavania nových zákazníkov je možné pracovať aj so súčasnými zákazníkmi, prostredníctvom cross a up sell stratégie.

cross sell - je stratégia priameho predaja, ktorej zámerom je uspokojit zákazníkovu potrebu ponúknutím viacerých produktov, ktoré môžu, ale nemusia súvisieť s jeho primárnym nákupom. Je to tzv. vertikálny predaj, napríklad ak vám poistovna okrem životného poistenia ponúkne aj poistenie auta alebo mobilný operátor okrem telefonovania aj mobilný internet.

up sell - je stratégia priameho predaja, ktorej zámerom je predat zákazníkovi vyšší rad daného typu výrobku alebo služby, alebo doplnkové produkty a služby zlepšujúce vlastnosti kupovaného výrobku alebo služby alebo väčšie množstvo rovnakého typu výrobku alebo služby za výhodnejšiu cenu. Je to pohyb po tzv. horizontálny predaj. Napríklad predaj predĺženej záruky pri kúpe práčky alebo pri kúpe ponožiek sa vás predavač opýta, či si chcete kúpiť 2 alebo 3 páry ponožiek.

Stačí ak nám vo formulári nižšie uvediete na seba kontakt a môžeme sa o Vašich obchodných plánoch pozhovárať osobne.


Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia