Telefonický prieskum trhu

TELEFONICKÝ PRIESKUM TRHU

Zákaznícke prieskumy nie sú len o zbere údajov, sú o objavovaní správania sa a motiváciách spotrebiteľov na trhu. Jedným z najefektívnejších a najobjektívnejších foriem prieskumu je telefonický prieskum.

Prostredníctvom telefonického prieskumu je možné zistiť povedomie o Vašej značke, postoju zákazníkov ku kvalite Vašich produktov, znalosti reklamnej kampane a podobne. V porovnaní s inými spôsobmi zberu údajov (elektronický zber alebo osobný) je výhodou telefonického prieskumu jeho možnosť následnej kontroly.

Zákaznícke prieskumy nie sú len o zbere údajov, sú o objavovaní správania sa a motiváciách spotrebiteľov na trhu. Jedným z najefektívnejších a najobjektívnejších foriem prieskumu je telefonický prieskum. Prostredníctvom telefonického prieskumu je možné zistiť povedomie o Vašej značke, zistiť postoj zákazníkov ku kvalite Vašich produktov, znalosti reklamnej kampane a podobne. V porovnaní s inými spôsobmi zberu údajov (online zber alebo osobný) je výhodou telefonického prieskumu jeho možnosť jeho online alebo následnej kontroly. Je to rýchly a efektívny nástroj v porovnaní s iným typmi prieskumov. Je rýchlejší ako osobný zber prostredníctvom anketárskej siete a je reprezentatívnejší v porovnaní s on-line prieskumami, ktoré vylučujú z prieskumov istú časť populácie.

V prípade, že uvažujete o prieskume, stačí vyplniť jednoduchý formulár nižsie a my sa Vám ozveme a radi poskytneme bezplatnú konzultáciu.


Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia