Zákaznícky servis 24/7

NONSTOP 24/7 ZÁKAZNÍCKY SERVIS

CreditCall prevádzkuje call centrum v režime 24 hodín 7 dní v týždni a 365 dní v roku. To znamenám, že máme k dispozícii celoročnú non-stop prevádzku. Väčšina našich obchodných partnerov však využíva bežné prevádzkové hodiny a to medzi 8:00 - 20:00. Hlavné výhody pri outsourcingu prevádzky zákazníckej linky:

  • odpadnú Vám činnosti na hľadanie, výber a školenie zamestnancov
  • nižšie náklady na prevádzku call centra
  • žiadne investičné náklady pre zriadenie alebo rozšírenie call centra

Zamestnanci - vyberieme a zaškolíme vhodných zamestnancov

  • inzercia
  • výberové konania
  • školania
  • spätné väzby

Náklady - pre lepšiu ilustráciu uvádzame náklady a počet zamestnancov na jedno pracovné miesto v režime 24/7.

CreditCall porovnanie nákladov na Zákaznícky servis v režime 24/7

Toto je len hrubý prepočet koľko približne stojí trojzmenná prevádzka jedného operátorského miesta.

Technológie - zabezpečíme kompletné technické nastavenie projektu bez vysokých investicií

  • zriadenie zelenej (0800) alebo modrej (0850) linky
  • IVR - nasadenie a nastavenie IVR (Hlasové menu na telefónnej linke)
  • multichannelová komunikácia - obsluha rôznych komunikačných kanálov (telefón, e-mail, chat, sociálne siete, ...) - viac informácií nájdete v službe multichannelová komunikácia
  • transparentnosť - prístup do nášho informačného systému s možnosťou kontroly kvality hovorov a rôznych štatistík a prehľadov

Ak uvažujete o outsourcingu zákazníckej podpory, Stačí len vyplniť jednoduchý formulár nižšie a my sa Vám ozveme.


Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia