Multichannel

MULTICHANNELOVÁ KOMUNIKÁCIA

V súčasnosti s nástupom nových technológií a spôsobov predaja tovaru a služieb sa menia aj formy konunikácie a množstvo interakcií zo zákazníkmi.

Už to nie je len tradičná telefonická komunikácia, ale čoraz viac rastie podiel komunikácie cez elektronické komunikačné kanály. Komunikácia cez e-mail, web chat a sociálne siete.

V súčasnosti nasledovné zastúpenie:

  • Telefonická komunikácia 45 %
  • E-maily 30 %
  • Web, chat a sociálne siete 25 %

Forma komunikácie

Moderná komunikácia s klientom

Komunikáciu s klientom viete zabezpečiť vo vlastnej réžií alebo vám ju dokáže zabezpečiť callcentrum. Dnešné call centrá už neprijimajú len telefonické hovory, ale vedia spracovať prakticky všetky formy elektronickej ale aj písomnej komunikácie zo zákazníkmi. Sú to moderné centrá zdieľaných služieb, ktoré tieto formy komunikácie vedia spracovať.

Multichannel

Aké výhody má outsourcing multichannelu

Outsourcing multichannel komunikácie vám prináša množstvo výhod. Pomocou moderných technológií vieme komunikáciu z rôznych komunikačných kanálov integrovať do jedného CRM (systému na správu zákazníkov). Jeden zamestnanec môže obsluhovať viacero komunikačných kanálov súčasne. Napríklad pracovník, ktorý obsluhuje web chat, môže obsluhovať aj sociálne siete prípadne e-mail.

Aké formy multichanelovej komunikácie vieme zabezpečiť

Naša spoločnosť vám vie v rámci multichannelu poskytnúť nasledovné formy komunikácie. Jednotlivé formy komunikácie vieme zabezpečiť samostatne, prípadne ich akúkoľvek kombináciu.

  • telefonická komunikácia - v podstate sa jedná o prevádzku Zákazníckej linky. Táto môže mať formu infolinky, kde klient vybaví všetky svoje potreby alebo Help desk ako vyššia forma podpory pre zákazníkov. Ďalšou možnosťou je Objednávková linka, na ktorej si vie klient objednať produkty alebo služby. Možností je veľa a dajú sa navzájom kombinovať aj s ostatnými službami.
  • obsluha e-mailov - jedná sa o už takmer tradičný spôsob komunikácie. Výhodou je, že na e-maily nie je potrebné odpovedať okamžite a aj v prípade ich väčšieho počtu je možné na ne odpovedať v krátkej dobe.
  • obsluha web chatu - táto forma komunikácie sa dostala do popredia v ostatnom období a využíva ju hlavne “mladá internetová” generácia. 
  • obsluha sociálnych sietí - v podstate sa jedná o podobnú komunikáciu ako prostredníctvom web chatu.

Ak uvažujete o vylepšení vašej zákazníckej podpory - prostredníctvom multichannelu, stačí len vyplniť jednoduchý formulár nižšie a my sa Vám ozveme.


Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia