V súčasnosti s nástupom nových technológií a spôsobov predaja tovaru a služieb sa menia aj formy konunikácie a množstvo interakcií zo zákazníkmi.
Už to nie je len tradičná telefonická komunikácia, ale čoraz viac rastie podiel komunikácie cez elektronické komunikačné kanály. Komunikácia cez e-mail, web chat a sociálne siete.
V súčasnosti nasledovné zastúpenie:
Komunikáciu s klientom viete zabezpečiť vo vlastnej réžií alebo vám ju dokáže zabezpečiť callcentrum. Dnešné call centrá už neprijimajú len telefonické hovory, ale vedia spracovať prakticky všetky formy elektronickej ale aj písomnej komunikácie zo zákazníkmi. Sú to moderné centrá zdieľaných služieb, ktoré tieto formy komunikácie vedia spracovať.
Outsourcing multichannel komunikácie vám prináša množstvo výhod. Pomocou moderných technológií vieme komunikáciu z rôznych komunikačných kanálov integrovať do jedného CRM (systému na správu zákazníkov). Jeden zamestnanec môže obsluhovať viacero komunikačných kanálov súčasne. Napríklad pracovník, ktorý obsluhuje web chat, môže obsluhovať aj sociálne siete prípadne e-mail.
Naša spoločnosť vám vie v rámci multichannelu poskytnúť nasledovné formy komunikácie. Jednotlivé formy komunikácie vieme zabezpečiť samostatne, prípadne ich akúkoľvek kombináciu.
Ak uvažujete o vylepšení vašej zákazníckej podpory - prostredníctvom multichannelu, stačí len vyplniť jednoduchý formulár nižšie a my sa Vám ozveme.
Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.