Komunikácia so zákazníkom zohráva podstatnú a nezanedbateľnú úlohu pri každom podnikaní. Infolinka a helpdesk prioritne slúži ako podpora a komunikačný kanál medzi zákazníkmi a poskytovateľmi služieb. Ak váš zákazník potrebuje odpoveď na svoje otázky, sme pripravený mu ju poskytnúť.
Infolinka umožňuje klientovi získať rýchle a jednoznačné odpovede na položené otázky. Prípadne vyriešiť problémy spojené s produktom alebo službou.
Učelom helpdesku je obvykle odstraňovanie problémov alebo poskytovanie informácií o produktoch, ako sú počítače, elektronické zariadenia, lieky, potraviny, informácie o finančných produktoch a pod.
Ak pôsobíte v niektorom z nasledujúcich odvetví, je Vaša firma ideálnym partnerom pre spoluprácu s nami.
Služba je vhodná buď pre spoločnosti, ktoré majú veľký počet vlastných alebo potenciálnych zákazníkov alebo pre spoločnosti, ktoré majú menší počet zákazníkov, ale je potrebné aby klientovi bola poskytnutá maximálna miera informácií a starostlivosti. Niektorí klienti využívajú infolinku ako formu prezentácie a prestíže.Okrem prijímania hovorov vieme spracovať a odpovedať na poštu, či e-maily.
Naši vyškolení operátori poskytnú informácie a pomoc Vašim klientom, bez toho aby vedeli, že túto službu poskytuje tretia strana.
Našou obrovskou výhodou je možná flexibilita, kedy v rámci mesiaca môže počet prichádzajúcich hovorov kolísať. Ak váš zákazník potrebuje odpoveď na svoje otázky, sme pripravený mu ju poskytnúť.
Ak máte akékoľvek otázky, stačí vyplniť kontaktný formulár nižšie a my sa Vám ozveme.
Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.