Dohadovanie stretnutí
Nechcete aby sa z Vašich obchodných zástupcov stali predražení telefonisti?
Je Vaše podnikanie závislé od veľkého počtu stretnutí s novými potenciálnymi klientmi alebo nechcete aby sa z Vašich obchodných zástupcov stali predražení telefonisti? V takomto prípade je pre Vás služba dohadovania obchodných stretnutí ideálna.
Výrazne ušetríte na režijných nákladoch, náš operátor call centra dokáže denne plnohodnotne zavolať približne 100 klientom. Zároveň Vaši obchodní zástupcovia sa venujú najdôležitejším a rozhodujúcim aspektom Vášho podnikania.
Spôsob výmeny dát, poskytovanie informácií Vašim potenciálnym klientom alebo odoslanie e-mailov a ponúk dohadujeme vždy individuálne.
Zaujali sme vás? Vyžiadajte si
bezplatnú konzultáciu s návrhom.
Poradíme vám ako riešiť vaše potreby efektívne a funkčne. Bez zbytočných nákladov a v najvyššej kvalite.
Ozveme sa vám čo najskôr.
Výhody outsourcingu telemarketingu
Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pre zlepšenie vášho podnikania. Tu sú niektoré z jeho výhod:
- flexibilita – externý outsourcingový telesales vám dáva väčšiu flexibilitu pri realizácií vašich obchodných plánov
- presne merateľné výsledky – výsledky v telemarketingu sú extrémne dobre merateľné, je možné dodať analýzu každého bodu predajného procesu
- redukcia prevádzkových nákladov – telemarketing je nákladovo efektívna metóda a je výrazne lacnejšia v porovnaní s inými formami marketingu
- zvyšuje váš predaj – telesales vďaka trénovanému personálu a vhodným predajným technikám skutočne predáva
- okamžitá odozva na produkt alebo službu – počas hovoru môže operátor call centra uzatvoriť zmluvu, alebo dohodu.
- tvorba databázy – vďaka informáciám z telefonátov vám umožňuje udržiavať databázu stále aktuálnu
- skúsenosti – získate partnera, ktorý má skúsenosti so stovkami rôznych projektov a rád vám poradí, čo je pre vás ideálne riešenie
Outsourcing telemarketingu vám dáva omnoho väčšie možnosti ako si dnes viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a dlhodobú spoluprácu.
Aké sú skutočné náklady na prevádzku telemarketingu
Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka call centra v telesales:
- hrubá mzda zamestnanca
- odvody zamestnanca
- odvody zamestnávateľa
- náklady na dovolenku
- náklady na (PN, OČR a pod.)
- stravné lístky
- mzda nadriadeného pracovníka
- školenia
- nábor & výber zamestnancov
- licencie informačného systému
- správa informačných systémov
- telekomunikačné a internetové poplatky
- prenájom kancelárií
- odpisy ostatných zariadení
- spracovanie miezd a účtovníctva
Dôverujú nám aj tieto spoločnosti.
Môžete nám dôverovať aj vy.
KONTAKTUJTE NÁS O NEZÁVÄZNÚ PONUKU