Zákaznícke prieskumy nie sú len o zbere údajov, sú o objavovaní správania sa a motiváciách spotrebiteľov na trhu. Jedným z najefektívnejších a najobjektívnejších foriem prieskumu je telefonický prieskum.
Prostredníctvom telefonického prieskumu je možné zistiť povedomie o Vašej značke, postoju zákazníkov ku kvalite Vašich produktov, znalosti reklamnej kampane a podobne. V porovnaní s inými spôsobmi zberu údajov (elektronický zber alebo osobný) je výhodou telefonického prieskumu jeho možnosť následnej kontroly.
Zákaznícke prieskumy nie sú len o zbere údajov, sú o objavovaní správania sa a motiváciách spotrebiteľov na trhu. Jedným z najefektívnejších a najobjektívnejších foriem prieskumu je telefonický prieskum. Prostredníctvom telefonického prieskumu je možné zistiť povedomie o Vašej značke, zistiť postoj zákazníkov ku kvalite Vašich produktov, znalosti reklamnej kampane a podobne. V porovnaní s inými spôsobmi zberu údajov (online zber alebo osobný) je výhodou telefonického prieskumu jeho možnosť jeho online alebo následnej kontroly. Je to rýchly a efektívny nástroj v porovnaní s iným typmi prieskumov. Je rýchlejší ako osobný zber prostredníctvom anketárskej siete a je reprezentatívnejší v porovnaní s on-line prieskumami, ktoré vylučujú z prieskumov istú časť populácie.
V prípade, že uvažujete o prieskume, stačí vyplniť jednoduchý formulár nižsie a my sa Vám ozveme a radi poskytneme bezplatnú konzultáciu.
Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.