Retencia
Retencia zákazníkov
Získanie nového zákazníka je finančne náročnejšie ako udržať si existujúceho. Ak ste sa dostali do situácie, že Vám odchádzajú zákazníci alebo máte podozrenie, že v dôsledku konania konkurencie Vám takáto situácia hrozí, neváhajte a obráťte sa na nás. Naši špeciálne vyškolení operátori spolu s vhodne a citlivo položenými otázkami dokážu zachovať obchodnú spoluprácu.
Rozlišujeme tieto typy kampaní:
- Proaktívna retencia – na základe správania sa klienta vieme identifikovať, že v blízkej dobe prestane využívať Vaše služby alebo nakupovať u Vás tovar. Preto aby sme zabránili katastrofe proaktívne s klientom komunikujeme a zisťujeme jeho postoj a motiváciu zotrvať aby ste aj naďalej zostali v jeho priazni.
- Reaktívna retencia – je situácia, kedy klient zmluvu vypovedal alebo už dlho nenakúpil Vaše služby alebo tovar. V takom prípade sa snažíme klienta presvedčiť aby svoju výpoveď zo zmluvy stiahol.
- Win back kampaň – je kampaň na prinavrátenie bývalých klientov, ktorí odišli ku konkurencii a ich získanie späť.
Zaujali sme vás? Vyžiadajte si
bezplatnú konzultáciu s návrhom.
Poradíme vám ako riešiť vaše potreby efektívne a funkčne. Bez zbytočných nákladov a v najvyššej kvalite.
Ozveme sa vám čo najskôr.
Výhody outsourcingu retenčného oddelenia
Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pre zlepšenie vášho podnikania, retencia zákazníkov je jeho súčasťou. Tu sú niektoré z výhod:
flexibilita – externý outsourcingový telemarketing vám dáva väčšiu flexibilitu pri realizácií vašich obchodných plánov
presne merateľné výsledky – výsledky v telemarketingu sú extrémne dobre merateľné, a je možné dodať analýzu každého bodu predajného procesu
redukcia prevádzkových nákladov – telemarketing je nákladovo efektívna metóda, a je výrazne lacnejšia v porovnaní s inými formami marketingu
okamžitá odozva na produkt alebo službu – počas hovoru môže operátor call centra uzatvoriť zmluvu alebo dohodu
skúsenosti – získate partnera, ktorý má skúsenosti so stovkami rôznych projektov, a rád vám poradí, čo je pre vás ideálne riešenie
Outsourcing retenčného oddelenia vám dáva omnoho väčšie možnosti, ako si dnes viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a dlhodobú spoluprácu.
Aké sú skutočné náklady na prevádzku telemarketingu
Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka call centra:
- hrubá mzda zamestnanca
- odvody zamestnanca
- odvody zamestnávateľa
- náklady na dovolenku
- náklady na (PN, OČR a pod.)
- stravné lístky
- mzda nadriadeného pracovníka
- školenia
- nábor & výber zamestnancov
- licencie informačného systému
- správa informačných systémov
- telekomunikačné a internetové poplatky
- prenájom kancelárií
- odpisy ostatných zariadení
- spracovanie miezd a účtovníctva
Dôverujú nám aj tieto spoločnosti.
Môžete nám dôverovať aj vy.
KONTAKTUJTE NÁS O NEZÁVÄZNÚ PONUKU