Telemarketingové call centrum

Ak chcete byť v oblasti telemarketingu úspešný je dôležité mať kvalitný produkt – službu. Rovnako ako je dôležité mať kvalitné hardverové vybavenie a softvér, ale najdôležitejšou časťou spoločnosti sú zamestnanci. Ľudia, tím, ktorý s nadšením prijíma nové výzvy. Pre dosiahnutie tohto cieľa sa vedome a dlhodobo venujeme práci so zamestnancami a to na báze školení a coachingu.

CreditCall aktuálne disponuje kapacitou 30 operátorských miest na centrále v Bratislave a 20 operátorských miest na prevádzke vo Zvolene. V prípade potreby sme schopní, relatívne v krátkom čase, zvýšiť počet pracovných miest.

Vo všetkých projektoch, ktoré realizujeme pre našim klientov je cieľom vyškoliť operátorov, pripraviť ich na rôzne situácie. Školenia  na prichádzajúce a odchádzajúce hovory sú odlišné, preto je vždy dôležité definovať cieľ projektu. Na školeniach sa sústredíme hlavne na zvládanie námietok, psychológiu predaja a štýlu komunikácie s klientom.