Služby Call Centra
Callcentrum CreditCall poskytuje služby zákazníckej linky pre e-shopy, firmy, banky a inštitúcie. S nami sa vám váš zákazník vždy dovolá. A nie len to. Call centrum Creditcall z vašej pasívnej infolinky urobí predajný kanál z ktorého budú vaši zákazníci šťastní.
Potrebujete skôr priamo zvýšiť predaj alebo získať nových zákazníkov? Je tu náš Telesales – Telemarketing. Je to aktívny predaj skúsenými predajcami z call centra. Naši telemarketéri majú za sebou stovky hodín úspešných predajných telefonátov, vedia ako zákazníka zaujať a zanechať v ňom dobrý pocit z nákupu vášho produktu alebo služby.
Venujeme sa ale aj realizácii telefonických prieskumov trhu. Ak máte v spolupráci s prieskumnou agentúrou pripravenú metodiku prieskumu, my sme tí, ktorí sa dovolajú kvalitne a rýchlo. Sme výkonná sila pre vaše obchodné aj preferenčné prieskumy.
Zákaznícka infolinka pre e-shop, firmu alebo inštitúciu
Kvalitný zákaznícky servis je kľúčom k spokojnosti vašich zákazníkov. S nami je váš zákaznícky servis nie len infolinkou ale predajným kanálom. Kvalitný operátor call centra vie nie len odpovedať na otázky, ale navedie zákazníka ku kúpe produktu alebo v ňom aspoň zanechá dobrý pocit z interakcie s vašim eshopom alebo firmou. Navyše efektivita zákazníckej infolinky v našom call centre je neporovnateľne vyššia ako v inhouse call centrách.
Telemarketing – predaj cez call centrum
Aktívny telesales alebo outbound je jedným z najefektívnejších nástrojov na zvýšenie predaja Vašich tovarov alebo služieb. Vo vašom marketingovom media mixe Telemarketing je najvýkonnejšou formou marketingu s najlepšou návratnosťou investície (ROI) – jednoducho cez telefón predáte oveľa viac ako billboardom.
Prieskumná agentúra Wake UP
Každé rozhodnutie by malo byť urobené na základe pravdivých a objektívnych informácií. Každý dôsledok Vášho rozhodnutia by mal byť overený správnym a objektívnym spôsobom. Telefonický prieskum trhu je jedným z najrýchlejších a najobjektívnejších foriem získavania informácií. Stačí vám len metodika a my sa postaráme o kvalitný prieskum.
Vymáhanie pohľadávok pre právnicke osoby
Ak sa Vám stáva, že Vám obchodní partneri nezaplatia včas, je potrebné pristupovať k danej situácií s maximálnou obozretnosťou. Ideálne je poveriť pravidelným vymáhaním pohľadávok profesionála. Takého, ktorý Vám zaručí, že pri správe pohľadávok bude ochránená Vaša značka, reputácia a dobrý vzťah s obchodným partnerom alebo klientom. Bude konať tak, aby ste svoje peniaze dostali čo najskôr späť.
Creditcall sa špecializuje na služby postavené na špičkovom call centre. Robíme všetko, čo môže urobiť call centrum kvalitne a efektívne a pridávame k tomu dávku ľudskosti a osobného prístupu. A to ako nie len ku kontaktom, ktoré navolávame, ale aj k našim kolegom. Pretože len spokojný zamestnanec dokáže robiť svoju prácu kvalitne – uspokojiť potrebu človeka s ktorým telefonuje.
Kvalita pre nás znamená, že ľudí neotravujeme, ale rozprávame sa s nimi. Cez telefón vytvárame vzťah vášho zákazníka k vašej značke, efektívne predávame alebo poskytujeme nevyhnutné informácie s priemernou dovolateľnosťou cez 99%.
Vieme, že s nami budete spokojní. Dôkazom sú roky úspešnej spolupráce s najlepšími značkami na trhu, ktoré si vážia naše hodnoty a výsledky, pro-bono aktivitami a krízovými linkami, ktoré pod našou správou fungovali s 99,8% dovolateľnosťou.