Médiá
reportáž
13.03.2024
Otravujú vás telefonáty s marketingovými ponukami? Takto ich môžete obmedziť
ZDROJ/MEDIUM: TV Markíza – tvnoviny.sk
TOP článok
11.6.2021
Ak zmiznú náhodné volania na generované čísla, môže zaniknúť 600 miest, hovorí spolumajiteľ veľkého call centra
ZDROJ/MEDIUM: Denník N
TOP článok
12.12.2020
Stačila jedna tlačovka a na krízovú linku prišli tisíce hovorov
ZDROJ/MEDIUM: SME
článok
13.3.2024
Slováci vnímajú pokles nevyžiadaných volaní, je za tým aj zmena telekomunikačného zákona
ZDROJ/MEDIUM: zive.aktuality.sk
článok
12.3.2024
V porovnaní s rokom 2021 vnímajú ľudia mierne znížený počet nevyžiadaných marketingových hovorov.
ZDROJ/MEDIUM: e.dennikn.sk
článok
21.02.2024
Táňa Micaľuková z linky pomoci pre Ukrajincov: Zažili šikanu, zľahčovanie znásilnenia aj odmietanie lekárskej pomoci
ZDROJ/MEDIUM: Denník N
reportáž
31.12.2023
E-shop alebo kamenná predajňa? Slováci majú v rozhodnutí jasno
ZDROJ/MEDIUM: JOJ Noviny
článok
30. 12. 2023
Pri výbere e-shopu rozhodujú najmä vlastné skúsenosti, ukázal prieskum
ZDROJ/MEDIUM: zive.aktuality.sk
článok
28.12. 2023
V porovnaní s rokom 2021 nakupujú Slováci na internete menej
ZDROJ/MEDIUM: Retail magazín
článok
27.12. 2023
Slováci nakupujú cez internet menej ako počas pandémie, pri voľbe internetového obchodu cena nie je najdôležitejšia
ZDROJ/MEDIUM: Aktuality24
článok
27.12. 2023
Slováci nakupujú na internete menej, pri voľbe online obchodu nie je rozhodujúca cena
ZDROJ/MEDIUM: Trend.sk
článok
27.12. 2023
Slováci nakupujú cez internet menej ako počas pandémie, pri voľbe internetového obchodu cena nie je najdôležitejšia
ZDROJ/MEDIUM: 24hod.sk
článok
23.11.2023
Spoločnosť CreditCall získala cenu Czech Contact Center Award: Odmenení za svoju dobročinnosť
ZDROJ/MEDIUM: touchIT
článok
27.11.2023
V soutěži Czech Contact Center Award uspěly společnosti Vocalls, Conectart a CreditCall
ZDROJ/MEDIUM: MARKETING & MEDIA
PODCAST
13.9.2023
Sú call centrá viac nenávidené alebo milované? Juraj Balogh hosťom podcastu Porada
ZDROJ/MEDIUM: Porada #NEUROPEA
REPORTÁŽ
29. 3. 2022
Ako sú na tom so zákazníckou podporou slovenské e-shopy (prieskum)
ZDROJ/MEDIUM: Pricemania Academy
Článok
28.5.2021
Šéf call centra pred koncom nevyžiadaných hovorov: Ceny služieb sa zvýšia. O prácu môžu prísť stovky ľudí
ZDROJ/MEDIUM: Aktuality – Živé