Kedysi som si vypočul rozhovor dvoch kamarátok v jednej reštaurácii. Boli natoľko hlučné, že sa nedalo nepočuť ich. Rozhovor sa týkal
práce jednej z dievčat. Pracovala v call centre a jej kamarátka jej jasne dávala najavo ako jej prácou pohŕda.
Ukazuje sa, že nie každý chápe hodnotu tejto práce.
Práca v call centre ponúka množstvo príležitostí a výhod, ktoré možno na prvý pohľad nie sú zrejmé. Práve preto sme vytvorili túto webovú
stránku, aby sme ukázali, aká skvelá môže byť práca operátor a kariéra v call centre.

Prečo pracovať v call centre?

Ilustracia pre text

Príležitosť naučiť sa nové veci

Práca v call centre môže znieť neuveriteľne, ale umožňuje získať množstvo nových informácií. Ide o informácie, s ktorými človek predtým neprišiel do styku. Napríklad v našom call centre pracujú ľudia, ktorí sa zúčastnili na niekoľkých kampaniach pre klientov z rôznych oblastí podnikania. Preto dnes ovládajú informácie o ponukách internetových alebo telefónnych poskytovateľov, zdravotných či komerčných poisťovní a bankových produktoch.
Ešte zaujímavejšie sú však vysokozdvižné vozíky, čistiaca technika alebo detailná znalosť katalógu kancelárskych potrieb. Teraz sa stačí zamyslieť, ako asi zareaguje potenciálny zamestnávateľ, keď v životopise uvidí, že človek v podstate pracoval v 10 rôznych firmách.

Ilustracia pre text

Možnosť ako nadobudnúť komunikačné schopnosti

Hlavnou náplňou práce v call centre je telefonovanie, teda komunikácia s inými ľuďmi. Cieľom každého profesionálneho call centra je, aby prejav jeho zamestnancov bol čo najlepší. Preto sa v CreditCall realizujú pravidelné komunikačné školenia a cvičenia. Obrovským prínosom týchto školení a cvičení je, že získané vedomosti možno využiť nielen pri práci, ale aj v reálnom živote. Naši zamestnanci hovoria, že vždy dokážu vybaviť všetko potrebné – či už na úrade aj bez všetkých dokladov, v reštaurácii po záverečnej, alebo pri domácich sporoch o televízny ovládač. Tajomstvo spočíva v asertívnom správaní, správnom kladení otázok, aktívnom počúvaní a pohotových reakciách. Toto všetko a omnoho viac môže naučiť práca v call centre.

Ilustracia pre text

Potenciál kariérneho rastu

Aj keď nie všetci budú súhlasiť, je len málo pracovných pozícií, ktoré majú taký potenciál rýchleho kariérneho rastu. Výhoda je tá, že v prípade ak je človek šikovný a má výsledky ako radový operátor call centra, nie je dôležité, koľko vo firme pracuje. Existuje mnoho ľudí, ktorí začínali ako operátori a dnes sú na riadiacich pozíciách. Len v našej firme sú viacerí supervízori (ľudia, ktorí majú na starosti skupinu operátorov), ktorí začínali ako operátori v call centre. Náš prevádzkový riaditeľ a zároveň konateľ začínal v našej firme ako 16-ročný na pozícii operátora call centra a postupne sa prepracoval cez rôzne pozície (napr. obchodný manažér) až na konateľa spoločnosti.

Zaujali sme vás? Dohodnite si
bezplatnú konzultáciu.

Ak potrebujete poradiť, alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplňte
formulár nižšie. Ozveme sa vám čo najskôr.

Kontakt
Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.