Aktualizácia databáz
Aktualizácia databáz klientov
V priemere sú databázy klientov zredukované o približne 20% každých 6 mesiacov. Najčastejšie to býva kvôli zmene adresy, zmene mena, zmene kontaktnej osoby, telefónneho čísla, e-mailu a podobne. Údržba aktuálnej databázy a pravidelná aktualizácia informácií je základný kameň blízkeho a profitabilného vzťahu so zákazníkmi. Zanedbaná databáza môže viesť k prerušeniu poskytovania informácií existujúcim a potenciálnym klientom o nových produktoch a službách.
Preto Vám ponúkame telefonickú aktualizáciu databázy respektíve vytvorenie novej databázy na základe Vami zadaných kritérií. Takto vytvorenú databázu kontaktov aj s požadovanými súhlasmi potom môžete marketingovo osloviť inými kanálmi.
Služba je primárne vhodná pre firmy s väčším počtom existujúcich alebo potenciálnych zákazníkov rádovo v stovkách kontaktov.
Výhody outsourcingu telemarketingu
Telemarketing je jednoduchý a účinný nástroj pre zlepšenie vášho podnikania. Tu sú niektoré z jeho výhod:
- flexibilita – externý outsourcingový telesales vám dáva väčšiu flexibilitu pri realizácií vašich obchodných plánov
- presne merateľné výsledky – výsledky v telemarketingu sú extrémne dobre merateľné, je možné dodať analýzu každého bodu predajného procesu
- redukcia prevádzkových nákladov – telemarketing je nákladovo efektívna metóda a je výrazne lacnejšia v porovnaní s inými formami marketingu
- zvyšuje váš predaj – telesales vďaka trénovanému personálu a vhodným predajným technikám skutočne predáva
- okamžitá odozva na produkt alebo službu – počas hovoru môže operátor call centra uzatvoriť zmluvu, alebo dohodu.
- tvorba databázy – vďaka informáciám z telefonátov vám umožňuje udržiavať databázu stále aktuálnu
- skúsenosti – získate partnera, ktorý má skúsenosti so stovkami rôznych projektov a rád vám poradí, čo je pre vás ideálne riešenie
Outsourcing telemarketingu vám dáva omnoho väčšie možnosti ako si dnes viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a dlhodobú spoluprácu.
Zaujali sme vás? Vyžiadajte si
bezplatnú konzultáciu s návrhom.
Poradíme vám ako riešiť vaše potreby efektívne a funkčne. Bez zbytočných nákladov a v najvyššej kvalite.
Ozveme sa vám čo najskôr.
Aké sú skutočné náklady na prevádzku telemarketingu
Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka call centra:
- hrubá mzda zamestnanca
- odvody zamestnanca
- odvody zamestnávateľa
- náklady na dovolenku
- náklady na (PN, OČR a pod.)
- stravné lístky
- mzda nadriadeného pracovníka
- školenia
- nábor & výber zamestnancov
- licencie informačného systému
- správa informačných systémov
- telekomunikačné a internetové poplatky
- prenájom kancelárií
- odpisy ostatných zariadení
- spracovanie miezd a účtovníctva
Aké sú náklady na vlastné
call centrum?
Chcete poznať náklady na svoje vlastné callcentrum úplne presne? Vypočítajte si ich hneď teraz:
VYPOČÍTAŤ NÁKLADY NA VLASTNÉ CALL CENTRUMDôverujú nám aj tieto spoločnosti.
Môžete nám dôverovať aj vy.
KONTAKTUJTE NÁS O NEZÁVÄZNÚ PONUKU