Prieskumná agentúra Wake UP

Zákaznícke prieskumy nie sú len o zbere údajov, sú o objavovaní správania sa a motiváciách spotrebiteľov na trhu. Jedným z najefektívnejších a najobjektívnejších foriem prieskumu je telefonický prieskum.

Prostredníctvom telefonického prieskumu je možné zistiť povedomie o Vašej značke, postoju zákazníkov ku kvalite Vašich produktov, znalosti reklamnej kampane a podobne. V porovnaní s inými spôsobmi zberu údajov (elektronický zber alebo osobný ručne vypísaný) je výhodou telefonického prieskumu jeho možnosť následnej kontroly.

Preto v prípade, že uvažujete o prieskume, stačí vyplniť jednoduchý formulár nižsie a my sa Vám ozveme a radi poskytneme bezplatnú konzultáciu.

 

Telefonický prieskum trhu

Rýchly, presný, finančne dostupný. Taký je nami realizovaný telefonický prieskum trhu.

Zistiť viac

Quality Calls

QCalls je v našom ponímaní rozšírená verzia NPS prieskumu. Okrem základných otázok o odporúčaní značky zisťujeme aj ďalšie dôležité informácie.

Zistiť viac

Net Promoter Score

Táto osvedčená metrika poskytuje výborný nástroj pre potreby riadenia zákazníckej skúseností.

Zistiť viac

Bezplatná konzultácia

Ak potrebujete poradiť alebo máte záujem o cenovú ponuku, prosím vyplnťe formulár nižšie. Ozveme sa Vám.

Spoločnosť Creditcall, s.r.o. je oprávnená spracúvať moje osobné údaje vyplnené v kontaktnom formulári na účely spracovania mojej požiadavky. Oboznámil (a) som sa s informáciami v sekcii Ochrana osobných údajov.
* Povinné polia