Call centrum môže pomôcť Vášmu podnikaniu zvýšiť efektivitu Vašej stratégie pri získavaní nových zákazníkov. V súčasnosti v prostredí, kedy je takmer každá firma konfrontovaná s vysokou mierou konkurencie je dôležité mať schopnosť rozšíriť svoju zákaznícku základňu.

Zároveň je potrebné zamerať sa na správnu skupinu zákazníkov so správnou marketingovou stratégiu v správny čas. Call centrum je schopné koordinovať získavanie zákazníkov, starostlivosť o zákazníkov a pomocou širokej škály marketingových nástrojov previesť potenciálnych zákazníkov na reálnych zákazníkov.
Podľa medzinárodných štúdií dosahuje priemerná úspešnosť (predajná konverzia) telemarketingu až viac ako 10% úspešnosť, čo je v porovnaní napríklad s e-mail marketingom kde je to mnoho krát do 0,5%, výrazný rozdiel.

Samozrejme, úspešnosť konkrétneho projektu závisí od viacerých aspektov. Napríklad, od typu predávaného produktu, služby, alebo konkrétnej ponuky, či výberu cieľovej databázy, atď.

Ak si chcete overiť, akú úspešnosť by dosahoval predaj vašich výrobkov alebo služieb, vyplňte formulár nižšie.
Okrem získavania nových zákazníkov je možné pracovať aj so súčasnými zákazníkmi, prostredníctvom cross a up sell stratégie.

  • cross sell – je stratégia priameho predaja, ktorej zámerom je uspokojit zákazníkovu potrebu ponúknutím viacerých produktov, ktoré môžu, ale nemusia súvisieť s jeho primárnym nákupom. Je to tzv. vertikálny predaj, napríklad ak vám poistovna okrem životného poistenia ponúkne aj poistenie auta alebo mobilný operátor okrem telefonovania aj mobilný internet.
  • up sell – je stratégia priameho predaja, ktorej zámerom je predat zákazníkovi vyšší rad daného typu výrobku alebo služby, alebo doplnkové produkty a služby zlepšujúce vlastnosti kupovaného výrobku alebo služby alebo väčšie množstvo rovnakého typu výrobku alebo služby za výhodnejšiu cenu. Je to pohyb po tzv. horizontálny predaj. Napríklad predaj predĺženej záruky pri kúpe práčky alebo pri kúpe ponožiek sa vás predavač opýta, či si chcete kúpiť 2 alebo 3 páry ponožiek.

Zaujali sme vás? Vyžiadajte si
bezplatnú konzultáciu s návrhom.

Poradíme vám ako riešiť vaše potreby efektívne a funkčne. Bez zbytočných nákladov a v najvyššej kvalite.
Ozveme sa vám čo najskôr.

CHCEM NÁVRH

Výhody outsourcingu – telesales

Telesales – predaj cez telefón  je jednoduchý a účinný nástroj pre zlepšenie vášho podnikania. Tu sú niektoré z jeho výhod:

  • flexibilita – externý outsourcingový telesales vám dáva väčšiu flexibilitu pri realizácií vašich obchodných plánov
  • presne merateľné výsledky – výsledky v telesales sú extrémne dobre merateľné, a je možné dodať analýzu každého bodu predajného procesu
  • redukcia prevádzkových nákladov – telemarketing je nákladovo efektívna metóda, a je výrazne lacnejšia v porovnaní s inými formami marketingu
  • zvyšuje váš predaj – telesales vďaka trénovanému personálu a vhodným predajným technikám skutočne predáva 
  • okamžitá odozva na produkt alebo službu – počas hovoru môže operátor call centra uzatvoriť zmluvu alebo dohodu
  • tvorba databázy – vďaka informáciám z telefonátov vám umožňuje udržiavať databázu klientov stále aktuálnu
  • skúsenosti – získate partnera, ktorý má skúsenosti so stovkami rôznych projektov, a rád vám poradí, čo je pre vás ideálne riešenie

 Outsourcing telesales vám dáva omnoho väčšie možnosti, ako si dnes viete predstaviť. My ako spoločnosť urobíme všetko pre vašu spokojnosť a dlhodobú spoluprácu.

Aké sú skutočné náklady na prevádzku telemarketingu

Často sa stáva, že pri prepočte skutočných nákladov sa zabúda na niektoré položky, ktoré sú však tiež súčasťou nákladov práce operátora call centra. Čo všetko teda obsahujú skutočné náklady na pracovníka oddelenia telesales:

  • hrubá mzda zamestnanca
  • odvody zamestnanca
  • odvody zamestnávateľa
  • náklady na dovolenku
  • náklady na (PN, OČR a pod.)
  • stravné lístky
  • mzda nadriadeného pracovníka
  • školenia
  • nábor & výber zamestnancov
  • licencie informačného systému
  • správa informačných systémov
  • telekomunikačné a internetové poplatky
  • prenájom kancelárií
  • odpisy ostatných zariadení
  • spracovanie miezd a účtovníctva
Zaujali Vás naše služby? Pripravíme vám cenový návrh zadarmo
CHCEM NEZÁVÄZNÝ NÁVRH

Email sa odosiela.